Gå til innhold

Var innlegget til Lionkittens falskt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser akkurat ut som noe hun derre chanzei/ fjompen&pølsa hadde kunne kokt sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde ikke du hadde moral, Balooa. Men jeg tok heldigvis feil.

Skrevet

Det sier seg jo selv, i innlegget o begravelsen til svigermor sier hun ikke noe om at hun seelv bbare har litt igjen å leve, og ut fra det hun skriver så har hun ikke det. syke mennesker sonm lyver om slike ting. stakkar datter sier jeg bare...

Skrevet

Alle vet jo det er falskt da

Skrevet

I det enne innlegget sitt sier hun bla annet at de kunne se på ul at de var kreft.

Men det tror ikke jeg noe på for da svigerfar fikk diagnosen så kunne de ikke "se" på ul om det var kreft, men de måtte ta prøver og sende inn...

Skrevet

Kanskje du bør lære deg norsk, før du kritiserer andre?

Skrevet

hvis de finner 1 kul på ul så vet de jo ikke om den er godartet eller ikke.... finner man derimot ørten metastaser så trenger man ikke være et medisinsk geni for å forstå av det er spredning.

Slike debatter som dette synes jeg er så utrolig trist lesning. Man må gjerne tvile osv, men kan man ikke bare holde det for seg selv. Tenker på innlegget ang Gøril før i dag. Så utrolig vondt det må føles når de som blir omtalt leser usannheter om seg selv.

Skrevet

Tror fremdeles ikke at at en hvis dibber har kreft!!! Dere er så utrolig lettlurte her inne, har dere virkelig ikke lært noe?? Det har jo vært så mange tullinger her inne som skal få oss til og tro på hva som helst!!!!

Spesiellt den ene gangen da dere drev og samlet inn penger til blomster og greier og så viste det seg at alt sammen bare var tull og tøys.

Skrevet

Det skjer faktisk i det virkelige liv at folk lurer på seg alvorlige sykdommer, for å få sympati. Men man går vel ikke og beskylder alle som sier de har kreft for å lyve?

Forstår ikke hvorfor dere skal sette spørsmålstegn ved dette. Man kan selvfølgelig tro hva man vil, men tenk hvordan det må føles for henne, hvis hun virkelig er syk! Og dere som mener at det ikke er mulig pga tidspunktene bla bla bla bla, ingen av dere har det minste peiling på sykdommer og medisin, så dere har jo ikke noe grunnlag for å betvile det i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...