Gå til innhold

Var innlegget til Lionkittens falskt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Geeeez, det finnes mange gale folk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja..... Det kan jo UMULIG være sant hvis man sjekker datoene på de innleggene hun har skrevet her de siste ukene. Først for 4 uker siden skrev hun at hun hadde bestilt time til screening av kroppen for å finne kreft. Så, nøyaktig 4 uker etter skriver hun at hun har vært dødssyk og visst at hun skal dø i 3 uker nå og at hun har gjennomgått cellegift og avsluttet behandling. Hvordan er det mulig og bestille time, få time samme uka til screening, ta prøver, analysere disse, vente på svar, få beskjed om kreft, få behandlig også tilslutt bli gitt opp av legene på 1 UKE????????? Hun hadde jo tross alt visst at hun skulle dø i 3 uker.............

Skrevet

Hvor jævla sjuk går det egentlig an å bli?!??!

Det er jo helt sjukt å legge ut et slikt innlegg. Da trenger man virkelig hjelp.

Jeg jobber i helsevesenet selv, og de datoene kan umulig stemme. Snakk om å ønske seg oppmerksomhet. Herregud så sjukt!!!!

Skrevet

Ja det er helt sinnsykt! Rett og slett stygt gjort!!! Enkelte må ha et ekstremt stort oppmerksomhetsbehov....

Skrevet

Hvis innlegget til lionkittens er falskt synes jeg dere i denne tråden er like ille. Dere hetser, baktaler og mistenkeliggjør et tragisk innlegg dere ikke vet om stemmer. Det er søppelmennesker det. Er innlegget til lionkittens ekte er dere så lavmåls undermennesker at det ikke finnes god enok ord til å beskrive hvor ekle dere er.

Skrevet

med alle de andre gærne som har vært her inne og funnet opp historier, så forundrer det meg ikke....

Skrevet

Isåfall blir jeg lettet, er jo bedre å ha en mor i livet som lyver enn en kreftsykog døende mor. Tenker på jenta hennes på 4 år...

Skrevet

Det var strålebehandling hun hadde fått, ikke cellegift. Men kan det være slik at når hun fikk tatt screeningen så viste det seg at kreften hadde spredd seg såpass at det ikke var noen særlig sjanse for å overleve selv med behandling, og at den derfor ble stoppet så hun kunne "nyte" den siste tiden med familien sin? Eller er det ingen som har tenkt den tanken i det hele tatt, før dere skriver slikt?

Skrevet

Uten noen spesielle symotomer eller smerter?! Neppe..... Og dessuten tar det vel litt lengere tid enn 1 uke på å få alle svar på prøver OG fått dødsdommen!!!? Eller????

Skrevet

Hvem vet om dette er sant eller ikke.

Det vi VET er at det ikke er noe annet enn DUMT å sitte her og spekulere i dette! Skam dere! Ett offentlig innlegg hvorvidt dette er sant eller ikke???

Du kan jo bare ta utgangspunkt i at det er det! Syns ikke hennes innlegg virket mistenkelig i det heletatt. Og følte bare dyp dyp medlidenhet for henne og familien. Vil tro det er normalt, ikke å gå igjennom for å finne "feil" i innlegget for så å lage en tråd om det som hun kan lese.

Snakk om respektløst!

Skrevet

Jeg synes det er utrolig dårlig gjort å spekulere i slikt. Hvis man ikke tror på det, kan man holde meningene sine for seg selv. Og er noen av dere kanskje eksperter på dette?????????????????

Skrevet

Man skal uansett ikek spekulere på denne måten.

HUn kan jo ha kjent seg trøtt og slapp eller noe, eller hatt symptomer som hun har fortrengt, feiltolket eller oversett.

Jeg kjenner personlig en kvinne som DØDE nøyaktig 4 uker etter at hun fikk påvist kreft. Hun døde for under et år siden. Så det er ikke umulig at det er dsant.

Og HVIS det ikke er sant, blir jeg ikke annet enn glad, for da betyr det at det skjer ett tilfelle mindre av fæle hendelser, ett barn mindre som mister en mor her på jorden.

Skrevet

Det overrasker meg overhode ikke - jeg blir derimot stadig sjokkert over hvor naive folk er her inne...

Gang på gang så går de på bløffene som legges ut - den ene mer utrolig enn den neste. De gråter og tenner lys - de samler inn penger etc.

Herregud - skjerp dere!

Skrevet

Hvor patetisk går det egentlig an å bli??? Selvfølgelig kan hun rekke dette på fire uker!! Når det de finner på UL er så alvorlig slipper hun faktisk noe ventetid!!

Kanskje det er på tide å gå inn i seg selv og tenke på hvilken unødvendig smerte man påfører andre med slike tåpelige innlegg som dette!! Fy flate for en gjeng med hønsehjerner!! Jeg er sjokkert!

Skam dere!!! :((((

Skrevet

Hva så hvis det er falskt? Det koster meg da ikke en kalori å skrive en støttende melding. Hvis det er oppspinn har jeg ikke akkurat tapt noe på det. Synes alternativet er veldig mye verre. At det faktisk er sant, og folk er så utrolig ekle.

Skrevet

Jeg skriver aldri noe på sånne åpenlyse fake-innlegg fordi de kryr jo av andre lettlurte gråtekoner. Hva er vitsen?

At en psykriatisk pasient skal få nøret opp om fantasien sin?

Det er selvsagt ikke sant, og hvis du søker på f eks mortilnichlas og chanzei så finner du NOEN av de andre løgnhistoriene her inne...

Skrevet

Selv om det har vært falske innlegg før, betyr ikke at dette nødvendigvis må være det.

Skrevet

Selvsagt ikke, men det lyser jo gjennom... Hvem sitter og skriver masse innlegg på DiB når de omtrent ligger for døden?

Hva gir det deg å skrive noe sånt da?

Skrevet

Masse innlegg? Jeg har nå bare sett en tråd, hvordan hun skulle ta farvel med datteren. Og selv om hun er uhelbredelig syk, betyr det ikke at hun pr. definisjon ligger på dødsleiet ennå.

Skrevet

Hva om innlegget hennes er sant da?

Jeg vet om ei som fikk 12 dager igjenn å leve.

Hun hadde litt vondt i ene siden og ble tatt tester osv.

Det visste seg hun hadde full spredning i de fleste organer. og hun levde ikke så lenge som legene ga henne heller. Etterlot seg 3 barn der den minste var en baby.

Så man trenger ikke ha noe symptom.

Så hva visst lionkitten sitt innlegg var sant ? Da er dere isåfall hensynsløse kalde..Noen plass det står det innlegget ikke var sant?

Ja det finnes mange gale flk som kan finne på sånt oppspinn, men er bare så synd visst dere trur det er falsk å rakker ned på henne visst det viser seg at hun snakker sant..

Har dere bevis noen plass? For da vil jeg isåfall se en link om at det ikke stemmer..

Skrevet

Du som startet denne tråden, og dere som holder med, burde virkelig skamme dere!!! Bør gå inn i dere selv, og tenke over hva vondt dere har opplevd i livet, som har gjort dere så ondsinnede, som henger ut folk på denne måten.

Får helt frysninger av at folk oppfører seg slik mot andre.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg syns det holder nå, anonym.

Skrevet

Er aldri på dib, og skal ikke kommentere nicket dere etterlyser,

men å si "Hvem sitter og skriver masse innlegg på DiB når de omtrent ligger for døden?", får meg til å tenke på tiden min egen datter lå dødssyk på barneavdelingen for snart to år siden....

Det var så mange timer... Så var det medisiner, Narkose, søvn.. Ventetid, prøver, samtaler med lege... samtale med nevrolog...

Hva tror du jeg snek meg til innimellom??? Jo, jeg logga meg på bim for å komme meg litt ut av det jeg stod midt oppi, men som jeg ikke kom unna... Så; Mens min datter var alvorlig syk, så satt jeg på nett...

Ikke umulig jeg hadde gjort det om JEG hadde vært syk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...