Gå til innhold

Utroskap - den andre kvinnen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det høres ut som om hun ikke vet hvor ille det er, å ødelegge en famile på den måten. Det kan hende hun erfarer mer når hun blir eldre og først da forstår hva hun drev med. Det er vel slik at har man ikke følt noe på kroppen for står man det ikke helt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hadde du eller andre snurpfitter av samme kaliber kommet for å ta meg hadde jeg antakelig ledd i flere uker, samt knulla mannen din bare på faanskap.

Skrevet

må si jeg reagerer mye mere på han enn henne. Han som gjorde dama si gravid å likevel holdt på med ei. Han som fortsatte utroskapet til tross for han skulle bli far for 1. gang, han som fremdeles holdt på etter ungen ble født.

 

Kan være hun er ung og naiv og ikke godt å si hva han har sagt til henne. Kan jo være han har sagt han en dag skal gå fra dama si og bli sammen med henne. Kanlje hun er stormforelska og naiv.

 

Vi vet vel ikke hele historien her? Kan være hun er kjempeforlesket og ikke greier å si nei til han heller. Jeg vet ikke, men kanskje du gjør?

 

MEN han vet han har ei dame som ble gravid som han fikk unge sammen med og fortsatte forholdet menst han drev på med ei anna ei. HAN skulle ha valgt hva han ville og ikke levd et dobbeltliv!!!

Skrevet

Ååå så lett det er å dømme andre. Jeg vet om en jente som traff mannen sin da hun var 20. Ja, han var gift og hadde to barn og han var myyyye eldre enn denne relativt unge jenta. Han skilte seg, flyttet sammen med jenta (på tross av at nesten alle dømte dem og kom med dystre spådommer), og i dag har de vært sammen i 17 år og har to barn sammen. Om jenta angrer seg? Vel, det som er gjort er gjort. Selvfølgelig håper jenta at hennes eget ekteskap ikke skal bli oppløst på grunn av en annen kvinne, men hun vet også at slikt kan skje, og forsøker å ikke dømme andre som er i samme, eller liknende, situasjoner. Livet er mangfoldig, og enkelte burde kanskje sitte helt stille i glasshuset sitt og ikke en gang tenke på å nærme seg en stein - det kunne også vært deg som traff denne mannen...

Skrevet

Hvorfor skal alt være hennes skyld? Hun er jo singel, tvinger jo ikke denne familiefaren til å ha sex med seg. Det er han som faktisk er drittsekken her.

Skrevet

Enig med LizzyG, det er jo HAN som skal skamme seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...