Gå til innhold

Vet dere hvor mange barn dere ønsker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter barn nummer tre og ser for meg at det kanskje blir sistemann for oss. Likevel klarer jeg liksom ikke helt å slå fra meg at vi kanskje kommer til å ønske oss en til om noen år...

Har dere bestemt dere for hvor mange og slått dere til ro med det?

Hvor mange år er dere, og hvor mange barn har dere?

Jeg er 27 år og venter gut nr tre i januar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG har alltid ønsket meg fire,men venter nå den første og ser for meg at tre holder...mannen synes derimot at to holder og tror jeg må streve med å få han med på fler iom at vi i tillegg er avhengig av ivf...

Skrevet

Jeg er 23 og venter andremann i januar. Da tenker jeg at vi sier oss ferdig.

Skrevet

Jeg ønsket meg egentlig 3 tidligere, men nå når jeg er like elendig form i dette svangerskapet som forrige så har jeg slått meg veldig til ro med at det bare blir 2, i alle fall som er planlagt. Skjer det et "uhell" blir det nok beholdt uansett :o) Gitt bort jentetøyet og alt jeg nå, hehe...

Skrevet

Hadde egentlig tenkt på 3, muligens en nr 4 om noen år, men så ble det ikke slik siden nr 4 snek seg inn i magen nå ;-)

Er 28 år og er da altså gravid med nr 4. (tror det er gutt nr 4)

Skrevet

jeg er 26, vi venter vårt andre og siste barn!

Har bestemt oss for å ikke få flere, da vi ikke ønsker å sitte som småbarnsforeldre om 10 år. Dessuten føler vi at det er mye som skal følges opp med to barn og begge foreldre i full jobb, så for vår del er det nok med disse to.

Skrevet

Vi har to barn. Jeg ønsker firebarn, men mannen min mener det holder med tre.

Skrevet

Jeg er 26 , vi venter vårt andre og også her siste barn.

Jeg har sagt tre, men sambo vil ikke har flere enn to. så da blir det to.

Veldig fornøyd med at vi får en jente denne gange, og får da en av hver;)

Vi syns også det er viktig å tenke på at ungene skal følges opp på fritidsaktiviteter o.l.. i tillegg så jobber vi fullt.. så vi får nok med to ;)

Skrevet

jeg er 28 og og venter jente nr.2.Planen var en til tett etter denne men er i uke 26 med kraftig svangerskapskvalme fortsatt :/ og etter 3 innlegelser i løpet av dette svangerskapet og et halvt år på sofan har vi bestemt oss med tungt hjerte at dette blir siste.

Skrevet

Hadde egentlig planer om 3- 4 barn. Men. venter nå nr 2. Tenker det får bli med det. Etter to harde svangerskap er det nok. Orker ikke flere slike svangerskap, Er i grunn tilfreds med den avgjørelsen. Blir ikke akkurat yngre heller.

Skrevet

Jeg har to fra før, og burde vel egentlig vært fornøyd med det. Har hatt to tøffe svangerskap, og bekkenet har aldri kommet seg over påkjenningen. For ett års tid siden gikk jeg gjennom en sorgprosess over at det ikke skulle blir flere barn, men...så fikk vi oss en overraskelse i høst, så nå blir det forhåpentligvis et sommerbarn.

Skrevet

Vi ønsket oss i utgangspunktet 2 barn, venter nå nr 4 i januar. Er 26,5 år. Pappaen blir 30 i februar.

Skrevet

Har 4 barn no men prøver på 5 nå. Vil gjerne ha fleire.

Jeg er 37 år og prøver no.

Skrevet

Jeg er 24 år gammel gift tobarnsmor :)

vi ønsker oss totalt fem barn.. :)

så vi må bare stå på ;)

Skrevet

I første omgang tre, men kunne tenke meg en liten en om et par år.

Skrevet

Jeg ønsker to. :) Gravid med nummer to nå. Etter dette skal vi steriliseres.

Skrevet

Er akuratt fylt 30 og venter nr 4 ganske straks ;)

Ønsker meg 1-2 til, men pappaen sier det holder nå.

Vi får se :)

Skrevet

Er 24 og har i grunn sett for meg at jeg skulle ha ett eller to barn.. Men er nå gravid med nr 3 + at jeg i tillegg fikk et bonusbarn med i giftet.. Så folksomt blir det her! ;o)

Skrevet

Jeg er 34 og venter nr 3 i mai. Jeg orker ikke tanken på at dette liksom skal være siste gang jeg får være gravid. (finnes ikke dårlig!!!!) Og at dette blir min siste fødsel.

Min kjære sier det er slutt etter denne, og at han skal sterilisere seg når nr 3 er født... men vi får se.

Det "tryggeste" er jo at han gjør det, ellers er faren stor for at jeg fortsetter å få så lenge jeg kan..... Og da kan det fort bli 3 til.

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Jeg er gravid med nr. 2 og dette blir siste her i huset :)

Vi har en gutt fra før som er 2 år IDAG faktisk, og jenta er forventa i mars.

Jeg er 25 år, faren er 26. Begge jobber 100% til vanlig, så blir som mange sier over her at man skal ha tid og kapasitet til å ta seg av barna også :)

Skrevet

Jeg ønsker meg 3 men mannen 2, vi får se hvor vi lander etterhvert;)

Skrevet

Dette blir mitt 3. barn og nå føler jeg meg virkelig ferdig :)

Skrevet

Når jeg var 26 og fikk nr. 2, hadde jeg ingen planer om flere barn! Nå sitter jeg med mann nr. 2 og venter mitt fjerde barn! Jeg tror det er veldig vanskelig¨å planlegge antall barn, livet byr stadig på overaskelser! :-)

Skrevet

Jeg er 24 og dette blir mitt 3. barn... :) Føler meg virkelig ferdig nå! Lurer på om jeg ikke skal knyte igjen stokkene mine etter dette :)

Skrevet

Jeg blir 30 i desember og vi venter nr 2 i midten av januar. (Det blir ca 25 mnd mellom dem...) Mannen min mener at to er nok men jeg er litt usikker... Må innrømme at det høres fristende ut å ha tre stykker, men nå får vi prøve oss med to først og se hvordan det går :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...