Spireklar m/augustspire :) Skrevet 2. desember 2008 #26 Skrevet 2. desember 2008 Hei:) Fant ut at jeg var gravid i dag tidlig, så har ikke helt gått opp for meg ennå. Men formen er kjempebra:) Merket at jeg har vært veldig trøtt siden fredag, og at jeg blir litt fortere sliten av å gå opp trappa. Noen stikninger nederst på venstre side og litt bak i ryggen, samt noe oppblåsthet. Vet ikke helt hvor lang jeg er på vei, men er inne i min 5 uke nå. Jeg er 27 år nå. Ingen barn fra før av. Ca.termin 13 august 2009 Krysser fingrene for alle oss:)
Strangers out of Blue Skrevet 2. desember 2008 #27 Skrevet 2. desember 2008 Jeg fant ut i dag morges, nærmere bestemt klokken 05:28 at jeg er gravid (ble vekket av katten, og jeg måtte på do.. Samboeren min ropte til meg; "Ta den testen nå da!"..) Må innrømme at jeg var litt spent på hvordan jeg skulle klare å "gjennomføre" testen, hadde lest bruksanvisningen x antall ganger, - men det er så rart med det. Så - med bittesmå glugger klarte jeg da på ett eller annet vis å konsentrere meg om å prøve å fange denne strålen med en bitteliten og smal pinne. Ble litt søl, men - det betydde ikke så veldig mye plutselig det. Testen viste seg å være kjempepositiv, og samboeren min og jeg har dermed termin mandag 03. august 2009... Har hatt noe amputert lunte de siste ukene, småstikking i magen, murring i mage og rygg, ømme bryster, halsbrann - det meste tror jeg. Gleder meg til å fortelle det til mamma og pappa på julaften. Noen som har noen uortodokse tips til hvordan jeg kan si det?
Blomster&bier Skrevet 2. desember 2008 #28 Skrevet 2. desember 2008 Hei! Fant også ut at jeg var gravid imorrest:D Våknet tilsammen 2 ganger i løpet av natta, og den siste gangen var litt før kl 6 imorrest.. Tok testen halvt i søvne og forventet egentlig ikke en positiv test, men så visste den seg jo å være kjempe positiv jo! Den test stripa kom med engang, også kom kontrollstreken rett etterpå Har menstermin 10.august jeg da.. Gratulerer til dere andre:D Dette blir spennede! Og ja, er 20 år blir 21år på nyåret..
Curly-mor :) Skrevet 2. desember 2008 #29 Skrevet 2. desember 2008 Jeg fant også ut at jeg var gravid i dag. Ca 4 uker på vei og har termin rundt 11. august. Venter nr 4 sånn plutselig, så foreløpig er vi litt i sjokk kan man si. Formen er ok, ømme bryster, stikninger i livmorbåndene og mensmurringer i korsrygg/mage, helt vanlige tegn på denne tiden.
♥ ♂ i 07, ♀ i aug 09♥ Skrevet 2. desember 2008 #30 Skrevet 2. desember 2008 Hei dere, jeg venter nr 2, er 4+4 uker på vei, termin 9.aug 2009. Er nokså kvalm spesielt på formiddagen. Ellers fin form.
Strangers out of Blue Skrevet 2. desember 2008 #31 Skrevet 2. desember 2008 Jeg sjekket ut profilen din, hvordan har du funnet ut alt det der med hva som skjer når og sånn? Finnes det en liste hvor man lett fyller inn diverse datoer, og så popper den opp med all relevant informasjon?? Likte den veldig godt. Gratulerer til deg også. Tenk så heldige vi er!
Blomster&bier Skrevet 2. desember 2008 #32 Skrevet 2. desember 2008 Du finner den på babyverden.com, legger inn første dag i siste mens også lengden på syklusen din, så kommer de magiske tallene fram
født25august Skrevet 2. desember 2008 #33 Skrevet 2. desember 2008 Hei. Jeg testet igår, og jeg er GRAVID. Endelig, siden vi har prøvd en liten stund. Jeg har en deilig følelse idag bortsett fra ømme pupper og luft i magen Jeg har visst termin 11 august
En blå å en rød:) Skrevet 2. desember 2008 #34 Skrevet 2. desember 2008 termin 2.august! Gift, og har en snart 4 åring... Er 5+ noe dager idag, hehe... Er utrooooooooooolig kvalm, å forferdelig vondt i puppene, mens smerter som kommer og går, eller ikke noe annet...men den kvalmen ville jeg hatt meg frabedt, hehe... Spiser jo ikke no lenger! ALT smaker rart/lukter rart... Gleder meg masse til vi har vippet over de magiske 12 ukene...!!! Så morro at det er hele 32 innlegg på augustbarn!! Vi har stått hardt på i november...*ler*
Prinsen & spiren Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #35 Skrevet 2. desember 2008 hihi, ja.. var en kald mnd vettu hehhe.. Så heldig du er.. som har så mange symt.. jeg føler meg symt-løs, og håper noe dukker opp snart=)
Michelle+spire09 Skrevet 3. desember 2008 #36 Skrevet 3. desember 2008 er 23år og har en datter på 4år fra før.er 5+4 nå og er i kjempefin form,slik som sist gang.det er herlig.hele svangerskapet gikk "problemfritt",det håper jeg dette også blir
Michelle+spire09 Skrevet 3. desember 2008 #37 Skrevet 3. desember 2008 er 23år og har en datter på 4 fra før.er 5+4 nå og i kjempebra form,slik som sist.det er vel kansje ikke så rart siden jeg ikke er kommet så langt,men det er herlig.håper dette svangerskapet også går "problemfritt" lille spire kommer 4august 09
3+1=<3 Skrevet 3. desember 2008 #38 Skrevet 3. desember 2008 slenger meg på her..er 5-3 i dag..(fant ikke pluss på tastaturet..hehe ) termin 9 august...formen er litt opp og ned...blir litt småkkvalm på dagen og når jeg legger meg..ikke trøtt i det hele tatt..heller mer våken puppene er ømme og større...men ellers bra..skal på ultralyd neste uke..gleder meg
LittleL Skrevet 3. desember 2008 #39 Skrevet 3. desember 2008 etter nesten to års prøving ble det endelig vår tur! er i dag 5+3, og har termin ca 4 august etter mine beregninger. formen er egentlig grei bortsett fra at jeg er veldig trøtt, og blir litt småuggen når jeg er sulten. har også en del stikkinger/murringer i magen (kjennes støl ut) *så utrolig lykkelig*
Nummer1 Skrevet 3. desember 2008 #40 Skrevet 3. desember 2008 Utruleg mange augustborn her! Eg er 4+5 i dag, og har termin ca 10. august i fylgje terminkalkulatoren. Er kvalm, trøytt og har vondt i magen. Har også fått større og ømme bryst. Eg håpar denne kvalmen gjev seg fort - men det verste er at eg har lyst til å sova 24 timar i døgnet! Ikkje enkelt med både hest, hund og jobb (pluss mannen då sjølvsagt) å ta seg av...Men me gler oss veldig til å bli foreldre! Kryssar fingrane for at alt går som det skal for oss alle saman her inne :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå