Gjest Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Jo takk, bedre ;-) Har begynt å venne meg til tanken på nok en babygutt, så nå er det ikke like skummelt lenger. Er i utrolig god form da foreløpig i forhold til de andre gangene, men det kan jo fort snu. Overhode ikke kvalm (enda), men endel svimmel og sliten/trøtt. Brystene er helt rare, det stikker og prikker konstant i dem og de er faktisk litt ømme, noe jeg ikke kan huske de var med verken nr 2 eller 3, men naturlig nok med førstemann. Og så er jeg superoppblåst, hehe... Ellers merker jeg lite til det egentlig. Du da, har du det fint?
Prinsen & spiren Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2008 Godt å høre at det går bedre med deg Hvor langt er du på vei? Jeg merker også veldig lite.. er veldig trøtt omdagen - og har litt ømme pupper.. men ikke noe mer enn det! :S Har mistet i SA en gang, og er livredd for at det skal skje igjen!
meg & to små vampyrer Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Går greit. Hvordan har du det? ikke kvalm enda:) juhu!
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Er bare rundt 4 uker på vei, så er ganske ferskt, men testet positivt på torsdag så har fått noen dager å fordøye det på nå :-) Har også mistet i SA en gang før, mellom nr 2 og nr 3, så jeg merker jeg kjenner litt ekstra etter og synes det var småskummelt da jeg småblødde litt på lørdagen, men så gikk det over igjen da. Som regel går det jo bra da, så en kan jo egentlig ikke gjøre så mye annet enn å vente og satse på at det går bra. Hvor langt på vei er du da? Symptomene kan jo enda komme da, er mange som ikke blir kvalm før i uke 6-7 og utover.
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Merker veldig lite foreløpig, testet positivt på fredag og måtte ta en igjen i dag bare for å trippeltsjekke ;-) Tror jeg er rundt 4 uker på vei. Litt småkvalm innimellom, ellers ingen symptomer. Krysser fingre for at det går bra!
cec26 Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 Jeg er da 4+4 i dag... så veldig fersk;) hehe... begynnt å bli litt trøtt... har en utrolig kort lunte om dagen.. så syns litt synd på de to guttene mine.. tåler svært lite fra dem..uff.. får litt dårlig samvittighet...må prøve å skjerpe meg.. ellers så er jeg oppblåst og småstikk på venstre side i magen...
*Hønemor81* Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 Jeg er 4+6 og føler meg egentlig i ganske så fin form. Puppene er ømme og har blitt større, og det er egentlig bare gøy. Får en del vondt i magen i forbindelse med at jeg har spist, men ellers alt greit. Håper bare spiren sitter denne gangen- i sommer mistet jeg nemlig da jeg var rundt 5 uker på vei.
Innflytteren Skrevet 1. desember 2008 #9 Skrevet 1. desember 2008 Hei Jeg er ca 5 uker på vei, og i storform! Dette er første gang jeg går gravid, og merker ikke noe annet en at puppene vokser og er ømme Føler meg heldig som slipper kvalme, men det er kanskje slik som kommer etterhvert?
Prinsen & spiren Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. desember 2008 Så bra det er mange av oss Når har dere termin og hvor gamle er dere a?=) Jeg har hørt at sympt kommer som regel i uke 5 eller 6... så de kommer nok, for denne spiren SKAL klooore seg fast!!!=)
Innflytteren Skrevet 1. desember 2008 #11 Skrevet 1. desember 2008 Jeg er 28 år, og samboeren har bursdag i dag og fyller 32.Hans første også Jeg er originalt fra Bergen, og han fra Brummundal men bor i Finnmark nå
cec26 Skrevet 1. desember 2008 #12 Skrevet 1. desember 2008 jeg er 29, har to gutter fra før av 3 1/2 og 2 år.. har veld termin ca 8 august...
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #13 Skrevet 1. desember 2008 Jeg har termin ca 13. august. Er 28 år og har tre gutter fra før på 6 år, 4 år og 17 mnd :-)
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 1. desember 2008 #14 Skrevet 1. desember 2008 Formen er foreløbig grei! Er 5+0 i dag, termin 5.august og blir 21 i januar:)
Mamma_til_isabella Skrevet 1. desember 2008 #15 Skrevet 1. desember 2008 Formen min er veldig flott.Bare litt trøttere ellers merker jeg ingen ting.Men er ikke mer enn 4-5 uker på vei så er jo veldig tidlig. Håper jeg slipper unna alt som heter kvalme:)
Mammatiltoprinser Skrevet 1. desember 2008 #16 Skrevet 1. desember 2008 Formen er egentlig veldig bra. veldig trøtt bare, og litt kortere lunte. men.. har hatt litt vondt i ryggen og hofta i dag da. Og stikking midt på magen. (nederst midt på altså) Sånne typiske mensmurringer har jeg å. Er ca 6 uker på vei..
Prinsen & spiren Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #17 Skrevet 1. desember 2008 "godt" å høre at det er vanlig og ikke ha så mange symt enda. Her i gården er det trøtthet og ømme pupper som skiller seg ut... hehe. Jeg er 21 og blir 22 i juli. Termin mellom 8-10 august!!!! Bor på hedmarken
Mamma_til_isabella Skrevet 1. desember 2008 #18 Skrevet 1. desember 2008 Jeg har også murringer. Har kjentes ut som om mensen skulle kommer men neida.Men nå er det bare svake murringer nederst i mage og rygg. Er 22 år og blir 23 i mars.Fra Oslo Termin rundt 11 august:)
imoen Skrevet 1. desember 2008 #19 Skrevet 1. desember 2008 Er rundt 4 uker på vei med første. Fant nylig ut av det da. Jeg er 28, han 31 og vi bor i Bergen. Er litt trøtt for tiden, men ellers fin.
Lykkelig med 2 Skrevet 1. desember 2008 #20 Skrevet 1. desember 2008 Hei jenter, jeg er ca 5 uker og kvalmen er litt av og på, litt trøtt og gretten merker jeg men egentlig føler jeg meg ganske fin. Kom litt brått på dette svangerskapet så jeg har ikke helt vennet meg til tanken på alt som kommer enda, har to barn fra før så jeg tror vet vel hva jeg går til:) Jeg er 30 år, gift og bor i Oslo. Har en jente på 8 år og en gutt på 2 år. Om jeg skal sammenligne dette svangerskapet med de andre er det mest likt det første hittils.. Termin ser ut til å bli ca 4 august.
Avamin Skrevet 1. desember 2008 #21 Skrevet 1. desember 2008 Hei! Jeg har også termin i august Er 4 uker nå. Kjenner meg trøtt, og utrolig oppblåst! Jeg går rundt og gasser hele tiden. Flaut. Ellers er puppene veldig ømme, og magen murrer konstant, og stikker litt innimellom. Dette er første gangen for meg også, og jeg er så utrolig spent på hva det er som venter meg. Gratulerer alle sammen!!
Raskatte Skrevet 2. desember 2008 #22 Skrevet 2. desember 2008 Hei hei! formen min er overraskende bra! Var litt små-uggen,kvalm og svimmel i uke 3 og 4, men bedre nå. Nå er det litt ømme pupper og litt svimmelhet som gjelder, pluss at jeg er litt trøtt;) jeg er hele 30 år,fra Oslo og dette er min første:) 5+3 odag, så jeg gleder meg til første legetime og ultralyd:)
meg & to små vampyrer Skrevet 2. desember 2008 #23 Skrevet 2. desember 2008 Jeg har termin 4.august. Jeg er snart (bursdag om 14 dagers tid) 28 år. Har en sønn på 2 år fra før og er gift. Har et annet symptom forresten: masse kviser på ryggen som klør:(
SuPeRmAmMa;) Skrevet 2. desember 2008 #24 Skrevet 2. desember 2008 Hei jer eg også i kjempe form, slitt med litt vond i korsryggen, men det beg å gå over nå, ikke noe mer enn det, kanskje litt små kvalm men ingenting å henge seg opp i. har heller ikke ømme bryster. jeg blir 21 i januar og har ei jente fra før på 13mnd, gleder meg kjempe mye;)
ble_mamma_6august 09 Skrevet 2. desember 2008 #25 Skrevet 2. desember 2008 21år Termin rundt 12-13 august Bor i Romsdal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå