Gå til innhold

Huff....jeg var utro mot typen i dag.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg reagerer på at du har involvert ungene i en type du bare har vært sammen med i et par måneder.... Det var tydelig alt for tidlig og håper du har lært noe av det. Barn fortjener ikke å få kastet personer inn i livet sitt som bare etter noen måneder blir tatt fra dem igjen. Selv om han holdt dem på avstand som du sier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært i liknende situasjon selv for lenge siden.. Jeg var utro fordi jeg var for feig til å gjøre det slutt på en ærlig og rederlig måte.. Angra som en skitten oppvaskklut etterpå. Jeg vet at det ikke er slik det skal gjøres, men jeg vet også at det skjer veldig lett (lettere enn man skulle tro). Og selvsagt skal man ikke bli så full at man mister kontrollen og blablabla. Men i realiteten var forholdet allerede over, det var bare at de siste orda ikke var sagt. Sånn virker det som det er for deg også. Han er ikke bra for deg.

Jeg vet at ikke alle mennesker er helgener som gjør akkurat slik det burde vært til enhver tid. Og jeg leser det slik at du er full av anger og sikert sitter med verdens største klump i magen akkurat i kveld.

Det siste du trenger er masse spy om at du ikke må være full med mora di. Hørt sånt sprøyt! (og off-topic i tillegg..) Det er helt irrelevant i forhold til det som foregår i hodet ditt nå, så bare blås i dem!

Skrevet

Hjelpes meg, her var det mange kvasse damer får man si :-O Skjønner egentlig ikke hva som er så galt med og være god vennine med sin mor jeg da. Min mor er 17år eldre enn meg og vi tar gjerne en by tur sammen vi :-) Kjempe koselig og ha min mor som en god vennine som jeg kan snakke med alt om.

Når det er sagt bør du komme deg vekk fra den mannen.

Høres ut som en "mini utgave" av min tidligere ex.

Og for og gjøre en lang historie kort så var han sykelig sjalu og kanskje på grensa til en psykopat. Ikke at det er ok og være utro fordi da ;)

Men uansett er det lite og gjøre med nå uansett.

Skrevet

Nå har han ringt, og jeg har grått litt, dette var ikke lett, men han krevde å vite hva det var, så nå er det over.....finito....

HI

Skrevet

hehe... må le av de som kritiserer forholdet til moren din. hva er vel ikke bedre enn å ha mammen sin som venninne?? MEN det at du prøver å forsvare utroskapen din, det synes jeg ikke noe om! har opplevd utroskap selv, og jeg har nulltoleranse. ingen grunn som er god nok til å være utro! du sier du står for det du har gjort?? hmm... er jo akkurat det du ikke gjør når du ikke sier det til ham. men nå skal det sies at jeg ikke skjønte helt utifra det siste innlegget ditt om du bare gjorde det slutt eller om du fortalte hele historien. ble kanskje litt strengt dette, men de må da gå an å holde trusa på når man er i et forhold. selv om forholdet ikke er bra....

Skrevet

Det er jeg som kommer til å slite med at jeg var utro, men jeg trenger ikke gni det inn på han nå som han har det vondt. Jeg gjorde det vel egentlig slutt ja.....han krevde å få vite hva jeg har tenkt på i det siste, og jeg fortalte han at vi ikke kunne være sammen mer, for jeg får ikke være meg selv, være alene..... han blei lei seg, helt klart, jeg gråt til og med en skvett....jeg er glad i han, men jeg kan ikke ha det sånn som dette. At jeg var utro, hadde ikke noe med at jeg gjorde det slutt. det som skjedde i dag, det bare skjedde, jeg og han jeg hadde besøk av er betatt av hverandre, jeg forsvarer ingen ting, men jeg står for det jeg gjorde selv om jeg ikke vil gni det inn på han jeg var sammen med.....

Det var min tabbe, og jeg kommer til å slite med den dårlige samvittigheten...

HI

Skrevet

Vi mennesker er lagd for å gjøre "feil". Har selv vært utro mot en tidligere kjæreste, for mange år siden. Angrer selvfølgelig på det og man har jo absolutt ingen rett til å gjøre det mot noen andre. Men du er jo veldig klar over at det du har gjort er galt og vil nok aldri gjøre det igjen. Det er jo sånn vi lærer noen av oss. The hard way :-) Spist er spist og gjort er gjort. Nå har du tatt hånd om situasjonen og gjort det som var riktig for både deg og han. Og det er kjempe bra!

Mange som er utro mot mennene sine, de de har barn med og lever videre med de i flere år. Utroskap er ille uansett, men du er langt ifra den værste! :-)

Jeg har et super godt forhold til min mamma, hun er 43, og jeg er 23. Vi har et mor datter forhold, men kan samtidig være venninner. Og hun er den eneste i verden jeg stoler hundre prosent på. Det ville være mer unaturlig for meg å ikke feste med henne i ny og ne.

Vær glad du har et godt forhold til moren din, her er det kun sjalusi og uvitenhet ute og går :-)

Skrevet

fortell det akkurat som det er om åssen du føler og sånt,så vis ikke det forandrer seg,så gjør det slutt.kan jo ikke bli kvælt i ett forhold.langt ifra sånn det skal være!og at han ikke vil gi plass til ungene og at han skal komme lenge før dem er jo grusomt!lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...