Gå til innhold

Huff....jeg var utro mot typen i dag.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men på en måte så angrer jeg ikke. Vi har bare vært sammen et par mnd, og jeg er glad i han, men jeg orker ikke mer. Han var på jobb og kommer ikke hjem før i natt. Så jeg må ta en prat med han i morra.

Jeg føler meg kvalt, han skal være der jeg er hele tiden, helst sitte å holde meg i handa, ungene trenger meg, og han slipper dem på en måte ikke til, for han vil sitte ved siden av meg hele tiden, så da er det ikke plass til ungene, han flytter seg heller ikke om ungene kommer å vil sitte. Han vil prate med meg hver bidige kveld på tlf(han er yrkerssjåfør) og det orker jeg ikke. vi har ikke noe å snakke om lengre.

Det var dårlig gjort å være utro, men det bare skjedde, men jeg kommer ikke til å si det til han, jeg får bare gjøre det slutt.

Det virker som om han vil kontrollere meg hele tiden. Om jeg legger planer når jeg har fri fra jobb, så blir han sur om han ikke er med på de planene, men jeg trenger tid til å bare være meg....være meg med venner....jeg er en del hos mamma og sist helg jeg hadde fri så var jeg med mamma ut på byen for å feire bursdagen hennes, vi blei fulle og gode begge to, og hadde det kjempegøy. han ringer meg på natta og lurer på om han skla komme å hente meg, for da kommer han hjem fra turen han har kjørt. Nei sier jeg, jeg vil sove her hos mamma, greit det liksom, og dagen etter så hadde jeg og mamma avtalt at vi skulle lage no god mat og invitere min bestevenninne på besøk. vi hadde det kjempekoselig, men det satt en å var drittsur. Vi hadde jentekveld, så det var bare sånn det var. jeg reiste til han på kvelden, men det blei så påtatt at jeg blei kvalm. Jeg kan jo ikke legge planer uten at ALT innvolverer han.....Jeg vil bare være MEG!!!!!!!!

Hvor jeg vil med dette, aner jeg ikke, men jeg måtte bare få det ut....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BARE EN TING Å GJØRE:

GJØR DET SLUTT I DAG.

Skrevet

Reagerer mest på at du blir full sammen med moren din, jeg. Det er faen ikke normalt...

Ellers er det vel bare å gjøre det slutt..Ser ikke akkurat som forholdet er liv laga. Jeg hadde heller ikke giddet å være sammen med en slik fjott (altså han er en fjott, ikke du).

Skrevet

Ikke nå å reagere på at jeg blei full med mamma vel :) ho er ikke så gammel....bare 50 og jeg er 27....har tatt en fest i ny og ne sammen jeg o gho :) kjempegøy er det :)

Jeg får ikke gjort det slutt i dag.....jeg må gjøre det i morra, han kjører i dag, o gjeg vil helst ikke ta det over tlf, selv om det hadde vært det letteste....

Skrevet

Du visste vel at det ikke fungerte FØR du var utro også? Du skulle gjort det slutt først, du hadde vel klart å styre deg et par dager?! Blir provosert!

Når det er sagt syns jeg det er koselig å høre om de som kan ha det gøy ute med mammaen sin :)

Skrevet

Siterer deg "Vi har bare vært sammen et par mnd, og jeg er glad i han, men jeg orker ikke mer. "

Stusser på om det er vanlig å ha vært sammen i par mnd og bo sammen med barn inne i bildet??

Skrevet

Vel...jeg har vel ikke sagt at vi bor sammen. for det gjør vi ikke, men han er her av og til og jeg hos han av og til. og hjem fra tur er hjem til byen vi bor i. unnskyld om dere missforstod.

Men at jeg ikke klarte å styre meg i et par dager, angrer jeg på. Men skjedd er skjedd...sånn er det. Det var en venn av meg som kom på besøk i formiddag, og vi har hatt/har enda et godt øye til hverandre, så det skjedde bare.

HI

Skrevet

Synes også det er spesielt å feste og bli full sammen med moren sin. Og hvem passet barna mens bestemor og mamma gikk på fylla .

whitetrash.......makan!!!!

Skrevet

man har som regel flere bestemædre en en da. sikker bestefedre å. hva med tanter og unkler til barnet ? å hva er forskjellen med å drikke seg full sammen med mora si enn med venner ? Viser at de har ett godt forhol er jo bare kjempe fint det.

har selv drukket med mamma, på 18 årsdagn min og 40 årsdagen hennes og en nyttarsaften hva er problemet med det egentlig?

Skrevet

Herregud, gi deg da..... Selvom du ikke kan ha et godt forhold til moren din der du har mulighet til å kose deg og ta en drink med henne, så behøver du vel ikke spy misunnelsen og fordommene dine utover andre?

Jeg har vært ute med moren min flere ganger jeg, og det har vært supermorsomt. Hun er 21 år eldre enn meg, og vi har et kjempegodt forhold.

Ikke alle mødre er gladkristne, pepperkakeluktende avholdsfolk vet du.

Skrevet

Vel...det er jo ikke barnefar jeg er sammen med nå, så det kan vel være han hadde sin samværshelg.....eller? Hmmm.....tja....la meg tenke....jo det var visst den helga han hadde de... jeg går ikke på byen når jeg har ungene. det er bare når de er hos sin far. Og det er ikke hver gang heller....

Jeg og mamma har et veldig godt forhold...og jeg og ho har det veldig gøy sammen. Det er vel ikke no spes med det vel. Vi er vel nesten som venninner. Ho er min mamma og min venninne.

HI

Skrevet

Jo det er spes. å drikke/feste med moren sin.

Også spes. at mor vil være bestevenninne med datteren sin.

Men det sier jo for all del mest om mor. Har hun ikke venninner på sin egen alder? Kanskje vanskelig å finne 50år gamle bestemødre som vil gå på "grisefylla" på byen?

Patetisk!!!!

Skrevet

du er patetisk anonym.

vet om mange som har ett godt venninde forhold til sin mor.

å en gang i bland drikker de sammen å.

Skrevet

Tuller du? Er det ikke flott å ha et slikt fint forhold til sin mor??

Jeg og mamma har et supet forhold, vært fulle sammen vi også;)

Drar på kino, jabber timesvis i telefonen, drikker vin, spiser og finner på ting..HVA ER GALT MED DET????

Lukter jeg sjalusi?

Skrevet

du anonym, detter er helt sikkert ikke snakk om ungdomsfylla med tecno å det hele. er vel det at de har vært på en godt voksen pub og kost seg.

Skrevet

Snakk om å trøkke folk godt ned i gjørma når de allerede ligger godt nedi.. Kan dere ikke i drite i de små nyansene i innlegget til HI og svare på hovedessensen?

Jeg syns det høres ut som et usunt forhold du er i. Og selvsagt, i en perfekt verden ville du gjort det slutt før du lå med noen andre. Men dessverre er vi bare mennesker. Det er mye du kunne gjort som var verre enn dette. Nå får du bare stålsette deg og gjøre det slutt på en skikkelig måte.

Ønsker deg lykke til på alle måter og sender en trøsteklem i vinternatta.

Skrevet

vi er ikke bestevenninner, ho har sine egne venninner, jeg har mine. Men vi er gode venner selv om vi er mor og datter, vi snakker sammen og drikker sammen av og til. Jeg er på byen uten ho og ho uten meg. Men at vi tar oss en fest i ny og ne burde vel ikke skape problemer for noen. vi har det gøy og det er det som er meninga. Tror du anonym er misunnelig på mitt forhold til min mamma. Jeg håper faktisk at jeg får et like godt forhold til min datter som jeg har med min mamma.

HI

Skrevet

He He.... ser det er ingen av dere tapere som kan/vil svare på spørsmålet mitt?

Er det ikke mer normal oppførsel av en bestemor å "henge"med jevnaldrende enn de som er 20-30 år yngre?

Skrevet

Tusen takk for et ordentilig svar....

Nå lurte han på om jeg hadde lyst å ringe....men jeg har ikke veldig lyst. Det er ikke lett for noen av oss, jeg har gjort en feil, og den står jeg for. Men han får ikke vite. Ringer jeg, så forlanger han at jeg sier hva det er, (har vært litt stille i det siste) og da er jeg redd jeg sier jeg ikke vil mer, men jeg vil jo ikke si det når han er ute å kjører......

HI

Skrevet

Si at du helst venter til i morgen når han kommer. Han skjønner sikkert at det er noe, og hvis han ringer deg bør du svare. Hvis han spør og graver ville jeg bare sagt det som det var (ang forholdet - ikke utroskapet). Da har du på en måte ditt på det rene, hvis det er han som ringer deg. Det er verre å late som alt er greit og slippe bomben i morgen.

Jeg ville ikke fortalt han om utroskapet. Det gjør bare vondt verre for ham og har egentlig ingenting å si fra eller til. Det er jo ikke derfor du gjør det slutt.

Skrevet

hvem har sakt at de henger sammen? å ta en drink i ny og ned er vel ikke å heng sammen.

Skrevet

Han får ikke vite om utroskapet nei. det var en tabbe fra meg, og det er bare min bestevenninne som vet det.

Men han skriver jo mld nå og lurer på om jeg vil dele tankene mine med han.... jeg vil jo det, men ikke over sms eller tlf....

Jeg har nok følelser for en annen, men det vil jeg heller ikke si til han.

jeg har bare lyst å grave meg ned, og komme frem når alt er over....

men jeg vet bare at dette her mellom meg og han ikke kommer til å fungere.....og jeg tror han å vet det.....

HI

Skrevet

Da syns jeg du skal skrive akkurat det; at du gjerne deler tankene dine med han, men ikke over sms/tlf. Hvis han allikevel ringer så får du heller være ærlig. Da ber han om å få det hardt og brutalt pr telefon. Og det er jo tross alt det enkleste...

Skrevet

Hei hi! :-)

Så mange tette svar du hadde fått her da! He, he.. Bare gjør det slutt med han, det er helt klart at dere ikke hører sammen. Hadde noen slike korte dårlige forhold selv før jeg fant den rette. Så ta deg en skikkelig jentefest med moren og venninnen din med god samvittighet, så møter du en som passer sammen med deg og barna etter hvert. Å feste sammen med foreldrene sine er helt normal når en er noen lunde voksen, det gjør jeg også. De som reagere på det er nok små piker uten livserfaring, ikke bry deg om slik innlegg.

Ønsker deg lykke til! :-)

Skrevet

Ja, det er nok det enkleste... jeg går jo for den vanskligste måten da....

huff....får bare vente å se da....kan ikke si jeg gleder meg...

Men tusen takk for at du er så forståelsesfull, og ikke bomber meg med masse kjeft og slibrige kommentarer....

det får meg til å føle meg litt bedre...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...