Gå til innhold

Hadde dere blitt sinte for dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, altså jeg hadde ikke helt syntes om at noen hadde sex i min seng, jeg pleier varsle venner om at da kan de stikke på badet for en kjappis istedet for senga er mi;) Likevel, jeg hadde ikke blitt sinna og kjeftet på en slik måte, jeg hadde bare bedt de skifte sengetøy og bruke badet neste gang ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, artig historie;)

Synes det beste her var spøsrmålet om det var leid eller eid hytte... - Den som skrev det - har du ikke sex hvis du leier en hytte eller??;) Ikke på hotellrom aldri utenom ditt eget soverom??

Hehe, du burde tenke på at hver gang du sover et annet sted enn hjemme kan du være sikker på at noen en eller annen gang har hatt seg i den sengen;)

Og til HI - ikke bry deg med de jentene, kos deg med guttene siden du har det gøy med dem! Jeg er selv en jente som stort sett alltid ender opp med å sitte sammen med guttene:) Synes ofte det er mye gøyere å være med dem - snakker om andre ting enn sånn jente-fjas;)

Skrevet

Stakkars deg. Forbaska drittkjærringer, jeg skulle ha vært der da skulle de virkelig fått høre. 2 mot en er FEIGT og dessuten, hvis de var misfornøyde med det lille "stuntet" deres, som jeg ikke anser som annet enn komisk, så skulle de ventet til dere kom ut.

Jeg tåler ikke slike folk. Jeg regner med de var misunnelig på deg. Det er jo slik jenter opererer. En god grunn til at jeg har få nære veninner, og masse guttevenner!!!

Legg dette bak deg og gi F i disse fjortissjentene. Æsj.

Skrevet

Det der hadde jeg ikke blitt sur for:o) Hadde overlevd i samme sengetøy og jeg da.

Skrevet

Takk for positive og negative tilbakemeldinger! Begge deler kommer godt med. Disse jentene er sure enda og ble personlig støtt og skuffet og lei seg på grunn av det vi gjorde. Reaksjon forstår jeg..men å dra det så langt..det skjønner jeg ikke. Til tross for tårer og skikkelige oppriktige unnskyldninger fra meg. Jaja...får ikke gjort noe mer med det.

Skrevet

Jeg spurte om eid eller leid for jeg lurte på om de som skulle ha rommet hadde betalt for det og de gikk inn og tok seg til rette på et leid og betalt rom eller om det var noen av de som eide hytten og de tok seg tilrette i en av de andres hytte.

Jeg spurte mannen min om hva han syns om dette og han sa at han ikke hadde likt det og bedt om annen plass å sove.

Men jeg syns ikke de bare skulle bli sure på henne. Mannen var da med på det han også og burde blitt og tatt sin del av skylden. HVOR BLE DET AV HAN GIKK HAN BARE FRA DEG HI?

Skrevet

Han ble helt satt ut han også. Jeg begynte jo å grine helt utsoppelig så han ble sittende og prate med meg en god stund også prøvde vi å finne ut hvordan vi skulle håndtere det hele før vi gikk ned igjen. Jeg turte ikke å gå ned og han gikk til slutt ned. Og tro meg, vi har hatt noen samtaler om dette etterpå ja... Og han skal ringe disse jentene og prate med de om det også fordi det faktisk ikke er riktig at jeg skal ta hele støyten alene - selv om det tenkte jo ikke han på av seg selv...mannfolk tar mye lettere på sånt. Gutta, inkludert han som hadde den senga bare lo av det hele og klappa han på skuldra og trøsta meg etter tur. Jammen meg mye lettere å være mann!

Til info; så var det hytta til noen venner av oss. Den har mange soverom men siden vi ikke hadde eget soverom og faktisk klarte å tenke at det var dumt å okkupere badet hvis noen skulle på do, så ble det bare som det ble :(

Skrevet

*kremt*....vet ikke hva jeg skal si...jeg har dratt ei jenta ut av senga mi etter håret og sparka fyren hun holdt på med der i ræva ned ei trapp.....vel....full og sinna Ugl@ den gang ja.....

Blitt litt mildere og roligere med åra.....hadde nok blitt eitrande sur siden jeg ikke er intressert i å sove der andre har utveksla kroppsvæsker av diverse hummelumsk type.. ÆSJ!!

Skrevet

De kan umulig ha likt deg i utgangspunktet - og hva skal man med fiender hvis man har så gode venner? ;)

Jeg hadde ikke likt det om du hadde hatt sex i min seng, og mulig jeg hadde surmult litt om det. Men that's it. Hadde du vært en venninne ville jeg nok ha glemt det relativt fort. Hadde jeg derimot ikke likt deg til å begynne med ville det sikkert vært en gyllen mulighet for å ikke snakke mer med deg - når det er sagt vil jeg nevne at jeg ikke drar på tur med mennesker jeg ikke liker, ergo ville det ikke vært et alternativ.

Dumme jenter. *hrrr*

Skrevet

Herregud så glad jeg er for at mine venninner ikke er som dine, HI!

Dette har da jeg også gjort, til og med i dobbeltsengen til bestevenninna - og hun og mannen i vår seng ved en annen anledning.

Litt flauhet dagen etter, men med en stor porsjon latter og selvironi attått.

Man blir da litt revet med noen ganger, vel?!! Jeg gjør i hvertfall, og at mannen min og jeg fremdeles blir det (med hverandre) etter 10 års samliv synes jeg er alldeles strålende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...