Gå til innhold

Hadde dere blitt sinte for dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på hyttetur med vennegjengen i helgen. I utgangspunktet samboers venner. Alle ble fulle og i farta og litt godt utpå kvelden finner samboer ut at det er kjempe lurt å snike oss til å ha sex på soverommet til et av de andre parene. Vi hadde ikke eget soverom. Så midt i kommer han som sov der inn og tok oss på fersken. Før jeg hadde rukket å få klærne på plass kommer dama hans og en av de andre jentene inn og kjefter oss huden full og brydde seg døyten om at jeg satt der og var naken fra livet og ned... Det var rett og slett helt grusomt. Jeg tar den at vi godt kunne latt det være...Men å bli så sure da! De to jentene er tidvis ganske ekle mot meg også og hadde hele kvelden følt at de frøs meg ut, så det endte med at jeg ble sittende i boblebadet sammen med gutta. Har det mye mer gøy sammen med de, spesiellt når jentene gir uttrykk for at de ikke liker meg så godt.

Jeg tenker nå at om noen av de andre hadde gjort det samme, hadde jeg bare ledd av det. Men alle er kanskje ikke som meg....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok syntes det var ekkelt og unødvendig å gjøre det på mitt rom, om jeg var en av de som bodde på akkurat det rommet. Men jeg ville ikke blitt sånn seriøst sur. Jeg ville nok sagt ifra om at dere kunne gå et annet sted, men jeg ville nok bare ledd av det tilslutt. Og særlig på fylla, hvem orker å bli sint for noe sånt da?

Skjønner at du følte deg dum! :(

Skrevet

Hvor skulle dere egentlig sove da?

Altså, hvis dere la dere godt til under de andres dyne osv, så kan jeg skjønne irritasjon - men utover det ville jeg bare ledd av det..

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke blitt sint.. hehe.. det er jo bare morsomt. Kanksje litt ekkelt for de som skal sove der etterpå? Vet ikke om jeg hadde satt så stor pris på at noen brukte senga mi? Men sint hadde jeg ikke blitt

Skrevet

Eg forstår dei VELDIG godt at dei reagerer! Korleis ville du reagert om det låg eit par i senga dykkar og hadde sex? HADDE du vekeleg bare ledd då?

Eg hadde ikkje tolerert det, men det seier jo litt om dykk og som verkeleg går inn i andre si seng og har sex! Det er ganske frekt og respektlaust, spør du meg!!!

Skrevet

Var ikke under dyna deres eller noe sånt da... La buksa hans under og ellers var det vel bare knærne mine som var borti senga... Lenge siden sist jeg har følt meg så utrolig dum ja.. Det værste er når man er jente fordi gutta syns sånt bare er moro. Men når jentene blir sååå sinte. Hjelpes...

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig forbannet om noen var så frekke først å gå inn på vårt rom der våre ting var og i tilegg hadde hatt sex der. Hadde ikke villet være sammen med dere igjen og hadde ikke bedt dere med på tur flere ganger.

Klarte dere virkelig ikke å la være å ha sex på en vennetur?

var dette en hytte dere leide og betalte for eller var det noen av de som eide den.

Skrevet

Jeg ville fått meg en god latter og tatt opp saken med dere dagen etter hvis det plaget meg.

Skrevet

Hun Hun satt sikkert ikke der ov skrevet.

Greit å gjøre det slik så kanskje forstår hun alvåret i hva de har gjort mot andre folk. ikke alle son syns det er så gøy at andre har sex i sengen deres.

Når hun heller ikke har noe godt forhold til de abdre skulle de i allefall ikke gjort dette.

Om de følte seg så nødne kunne de spurt om låv først og fått ett NEI slik at de viste at dette ikke var greit.

Skrevet

nei dette ville ikke ha gjort meg sint, kanskje litt irritert over å ha måttet skifte sengeklær, men herrefred, ikke sint! De jentene virker som skikkelige smårips som er ute etter deg, mulig de er sjalu over at du kommer godt overens med gutta? Å bli så sinte over noe som er så uskyldig får meg til å tenke at det ligger mye mer bak.... Hev deg over det og kos deg når dere er ute på fest sammen, drit i småripsa og ha det artig med gutta:) Er ei guttejente som kommer best overens med det motsatte kjønn selv, og har hatt noen erfaringer med smårips som er ute etter å gjøre kvelden min sur bare fordi jeg prater med gutta "deres".... Barnslig og unødvendig av jentene å ødelegge turen på den måten....

Skrevet

Uff...nei, vi klarte ikke la det vær..vi har fått baby for et par mnd siden og har en på 3 år og får lite tid og mulighet til hverandre i hverdagen. Så når vi endelig hadde barnefri og ikke var edru, så mistet vi fornuften og klarte ikke la det være.

Var hytta til typen til hun ene som kjefta sin hytte. Ikke hennes seng da...

Som sagt så skjønner jeg at det vi gjorde var utrolig tullete, men jeg ble så satt ut av at de kunne stå og kjefte så kraftig og gi totalt faen i at jeg var avkledd. Jeg sa også til henne at jeg kunne legge på rent sengetøy til dem og at vi heller ikke hadde vært borti noe. Men det ville hun ikke ha noe av. Så da var i grunn argumentet med at det var så ekkelt ikke helt til stede likevell... De benyttet bare den beste sjansen (og er enig i at den var veldig god og gratis) til å kjefte og ydmyke meg og oss.

Skrevet

De har kanskje ikke unger selv disse bertene? Som småbarnsmor hadde jeg ikke hatt problem med å sympatisere en smule med at par går litt av skaftet når de endelig får alenetid :) Som sagt, jeg hadde tillatt meg en god latter av situasjonen og sannsynligvis ferdig med det.

Skrevet

Dere virker ikke helt gode. Og begge dere foreldre har i tilegg dratt fra en baby på bare noen mnd.

Neste gang velger dere barnevakt og blir hjemme og har sex.

Skrevet

Jeg syns det var unødvendig av dere Camilla og du vet hvorfor! Jeg skal vise dette til de andre, fy fader som du vrir og vrenger på situasjonen.

Hilsen H.

Skrevet

Ikke helt gode fordi vi hadde barnevakt til barna og dro på tur i under et døgn? Vi har jo selvsagt barnevakt som kjenner barna veldig godt, har barn selv og er masse sammen med oss og barna.

Skrevet

Oi! Jeg heter ikke Camilla.... Så der tar du feil.. Ikke la denne gå utover henne da, som tydeligvis har vært like teit som meg ;)

Skrevet

Ops, busted HI? :P

Fra spøk til alvor her.. Dersom situasjonen er som du har beskrevet hadde jeg overhodet ikke blitt sur for det!! Jeg hadde fått meg en rimelig god latter, og mest sannsynlig erta dere for det i laaang tid fremover, hehe.. ;)

De som tok dere på fersken var utrolig stygge med deg, og er helt enig med det mange over her skriver, at man selvfølgelig snakker med vedkommende etter at klærne er på.. Skikkelig respektløst og mangel på empati..

Blir helt oppgitt over hvor snerpete damer det er her inne! Ser dere virkelig ikke humoren i det?

Skrevet

SERIØST?!

For en gjeng overpripne kvinnfolk!

Herregud, nå ble jeg nesten litt rysta. Selvfølgelig brukte de jentene dette mot deg når de fra før var godt i gang med å fryse deg ut. Men at det var noe å bli saiia for i utgangspunktet? Latterlig. Er det rart det er krig i verden liksom.

Hadde det vært min seng dere hadde hatt dere i, hadde jeg sikkert ledd og sagt "ta med dere sengetøyet når dere er ferdig" eller noe i den duren.

Jeg syns ikke du har noe å være skamfull over, ta en lang fart å drit i hva disse snerpete jentene du var på hyttetur med mener!

Skrevet

herregud for noen sutrete kvinnfolk!

Og i tillegg var de bedugget? Hadde vel klikka enda mer om de var edru..

Nei drit i dem! skjønner ikke at de reagerte engang jeg

Skrevet

Jeg ville ikke reagert sånn, nei.

Når sambo hadde bursdagsbesøk her i sommer var det noen som pulte på dassen vår, da ba vi dem holde opp fordi halve festen sto i dokø. Og vi ble litt sinna når de pulte i heisen, men det er jo av hensyn til naboene.

Men noe sånt hadde jeg ikke reagert noe videre på. Hadde sansynligvis bare syns det var morsomt, og ertet dere litt etterpå :-)

Skrevet

Tydelig noen jenter som var missunnelig ja!!

De har sikkert ikke fått seg noe på evigheter!

I tillegg kommer du godt overens med gutta på festen:)

Vedder på du er skikkelig pen også:):)

Skrevet

ja jeg hadde faktisk blitt litt sur for dette.. syns ikke at man har noe på rommet til andre å gjøre, sex eller ikke sex... hvis nøden var så stor kunne dere gått på badet..

Skrevet

Nei herregud, det hadde jeg bare ledd av. For en morsom historie å fortelle videre da:) Hadde nok kastet inn rent sengetøy som dere måtte re opp sengen med som straff:)

Absolutt ingenting å bli sinte for, med mindre dere hadde fått beskjed om at det rommet måtte ingen gå inn på eller noe i den duren!

Skrevet

Har man sex på "offentlig" sted, er risikoen der for å bli fersket, som dere jo ble, og det må man tåle. Men måten det ble taklet på av de som fersket dere, syns jeg er fryktelig dårlig, uansett om de ble sinte eller ei. Jeg syns det må være lov å bli litt sint, men det tar man iallfall ikke før etter at dere har kledd dere og kommet dere ut til dem.

Selv hadde jeg ikke blitt sint, jeg hadde antagelig ledd godt, og dere hadde ikke sluppet unna å høre om det i framtiden. Her er det snakk om en hyttetur, alkohol og moro, da synes iallfall jeg at man bør være litt løsere enn ellers. Jeg tror kanskje jeg hadde blitt sint om noen hadde gått inn på soverommet mitt hjemme under en fest,jeg, men ikke på hytta.

At jentene ikke virker å like deg, er nok fordi du er for populær blant gutta, de er sikkert sjalu. Jeg vet ikke, men kanskje du skal ta det som et slags kompliment? hehe.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...