trippeltopp Skrevet 1. desember 2008 #26 Skrevet 1. desember 2008 Vi pyntet lørdag. Tradisjon at vi pynter første adventshelgen, fordi vi er borte selve julen.. så vi må jo få litt glede av pynten i heimen og. Bare juletreet som mangler nå, det kommer litt senere i desember
simba>>>3gutter Skrevet 1. desember 2008 #27 Skrevet 1. desember 2008 Har begynt på julevaska i dag og pynter hvert rom etter hvert som eg blir ferdig. Er nesten ferdig med kjøknet.
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 1. desember 2008 #28 Skrevet 1. desember 2008 Adventspynten er allerede framme så klart. Pynter til jul 21 eller 22 desember.
Stjerne37 Skrevet 1. desember 2008 #29 Skrevet 1. desember 2008 Pyntet kjøkkenjulevindu og julegardiner i går.Nisser og duker blir om 14dager og juletreet kommer helgen før julaften.
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 1. desember 2008 #30 Skrevet 1. desember 2008 Vi pleier å pynte i huset første helga i advent. Da er det fram med staker, nissehus, krybbe, etc. Juletreet venter vi med til helgen rett før jul.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. desember 2008 #31 Skrevet 1. desember 2008 Begynner så smått med julestjerne i vinduet første advent, så kommer det litt sånn etterhvert i gjennom desember. I går hang jeg opp julestjerner og i dag har jeg hengt opp julegardiner. Hvis jeg første skal bytte til julegardiner i stua, så gjør jeg det helt i begynnelsen av desember. Det er såpass mye jobb at skal jeg først bytte så skal de henge oppe så lenge som mulig! For 1. januar forsvinner ALT julestæsj ned i eskene og ut i boden igjen:) Nisser og mer sånn tradisjonell julepynt venter jeg nok litt lenger med. Juletre blir pyntet lille juleaften.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. desember 2008 #32 Skrevet 1. desember 2008 Om jeg så hadde pyntet til jul 2. juledag så hadde fortsatt julepyntet blitt kastet ut 1. nyttårsdag. Det har ingen ting med at jeg er lei av julen, men da er den over for min del. Så siden alt blit pakket vekk igjen første dagen i det nye året, synes jeg det er koselig å begynne så smått i begynnelsen av desember, men da først og fremt med adventspynt.
Mamman til AM&JS Skrevet 1. desember 2008 #33 Skrevet 1. desember 2008 Pynter litt og litt i hele desember egentlig jeg...for å få litt og litt kos:)
*Little Miss Sunshine* Skrevet 1. desember 2008 #34 Skrevet 1. desember 2008 Enig i det Julen er over når det blir januar, uannset om jeg hadde pyntet i november eller juleaften Og jeg blir ikke lei pynten selvom den er oppe en måned, blir feil hvis det er december og ikke pyntet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå