Edelweis Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 i fjor pynta jeg 1 desember, gleda meg sånn til jul. men da ble jeg bare så lei når jula først kom å klarte ikke å vente på å få kasta den ut igjen:P så i år venter jeg til rundt 12-15 desember tenker jeg=) eller kanskje den 3 søndagen i advent!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Gjort det allerdet:o) Koselig. Også kom snø'n idag å)
Serial mom Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Har pynta med det vi har nå i helga, men det er ikke så mye, så må ut å finne litt mer pynt, for huset her bare absorberer pynt ha jeg funnet ut! Uansett hvor mye jeg synes jeg har kjøpt, så bare forsvinner det når jeg har satt det frem.... *riste på hodet* ;-D
Tonita Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 22 eller 23 desember. Juletreet 23 desember.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 her er det ferdig pyntet til jul. ble ferdig på fredag, siden selskap i helgen )) kjempe koselig ) Juletreet kommer opp 14 desember.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 1. desember 2008 #9 Skrevet 1. desember 2008 Jeg holder på nå:-)) Skikkelig koser meg..Jeg tok opp all pynten i går for å pynte til advent,og da ble jeg så frista til å bare pynte alt i dag:-)) Elsker jula!! Men treet kommer ikke opp før julaften:-))
wirre;o) Skrevet 1. desember 2008 #10 Skrevet 1. desember 2008 Lille julaften blir det skikkelig jul. Men jeg pynter litt sånn advent-kos nå og i tiden fremover.
Raych Skrevet 1. desember 2008 #11 Skrevet 1. desember 2008 Lilljulaften:) Kanskje litt i dagene før, men det aller meste på kvelden lillejulaften.
Turid Laila Skrevet 1. desember 2008 #13 Skrevet 1. desember 2008 Juletreet opp 14. desember? Oj jøje meg! Drysser ikke det fælt til jul da?
___ Skrevet 1. desember 2008 #14 Skrevet 1. desember 2008 Pynter med lilla og adventsting nå og bytter med julepynt lille julaften.
*Little Miss Sunshine* Skrevet 1. desember 2008 #15 Skrevet 1. desember 2008 1. søndag i advent eller 1. december Er vant med det fra jeg var barn, så synes det blir rart å vente til 23. december. Så nå er der fullt av nisser og jul her Juletreet kommer inn den 23. å blir pyntet og all julestasen blir pakket væk til nytårsaften
Alba44 Skrevet 1. desember 2008 #16 Skrevet 1. desember 2008 Har nå pyntet til advent, men selve julepynten kommer frem siste uka før julaften. Alt er klart innen lillejulaften. Er forøvrig spent på hvordan det går med pynten med en på 1 1/2 år løpende rundt. Hehe...
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 1. desember 2008 #17 Skrevet 1. desember 2008 Har pynta litt allerede Julestjerna henger i vinduet, samt noen lykter, litt stæsj og granbar. Juletreet kommer frem om to uker sammen med resten av julepynten.
Gjest Sauen - preggers Skrevet 1. desember 2008 #18 Skrevet 1. desember 2008 Pynter nok i midten av desember en gang. Huff, jeg har ikke begynt på julegavene enda... Men jeg har skrevet liste altså, og vet omtrent hva jeg skal kjøpe til alle sammen=)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 1. desember 2008 #19 Skrevet 1. desember 2008 Prinsesse Hockey: hehe.. jeg har falskt juletre så drysser ikke det )))
celodi Skrevet 1. desember 2008 #20 Skrevet 1. desember 2008 Har pyntet til advent.Stjerner og adventstaker..Og noen engler og et par glassnisser.. Og vi ordna pepperkakehus i går=) Resten kommer lille julaften sammen med juletreet..
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #21 Skrevet 1. desember 2008 Det meste utenom juletreet kommer opp 1. desember. Har pyntet masse i dag jeg. Orket ikke i går med alle ungene hjemme, men i dag er jeg hjemme med 4 åringen som har hatt feber i helgen. Han er fin nå, men ville la ham hvile en ekstra dag hjemme, så vi to har storkost oss og pytet så fint atte :-)
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #22 Skrevet 1. desember 2008 Så langt heng ein heimelaga advendskalendar i stova og pyntar opp. I løpet av veka kjem der nokre peparkakehus også. Juletre veit eg ikkje heilt tid vi set opp, men ei stund før jul blir det nok, sidan vi ikkje skal feire jul heime.
3b@rnsmor-30* Skrevet 1. desember 2008 #23 Skrevet 1. desember 2008 har en feriedag 16. desember. så da skal huset vaskes og pyntes har jeg bestemt meg for! jeg liker å pynte litt i god tid før jul jeg! koser meg best med jula i desember frem til jula egentlig begynner.... og så fort det er januar skal alt ut.....
Økologisk_knekkebrød Skrevet 1. desember 2008 #24 Skrevet 1. desember 2008 Lillejulaften. Det er tradisjonen jeg er oppvokst med. Synes det er teit å pynte til jul når det bare er advent, for så å være så lei av den når det faktisk er jul, at man kaster den ut 1. nyttårsdag..
Thunderstruck Skrevet 1. desember 2008 #25 Skrevet 1. desember 2008 lillejulaften,og litt 22 desember.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå