Gjest Skrevet 2. desember 2008 #26 Skrevet 2. desember 2008 Hehe...samme sa jeg når mannen min faktisk kunne bøye å tøye åpningen selv.. Men han har sikkert rett..for om han finner dette hullet omtrent på midten å at han finner det i de hele tatrt betyr at du er moden å sentrert. Du har sikkert 1-2 cm åpning. Lykke til fremover.
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #27 Skrevet 2. desember 2008 Jepp..Var det jeg også sa.. Håper ting skjer fremover da..Lykke til! Håper tipsene mine hjalp litt!
*Novembermor*Sebastian<3 Skrevet 2. desember 2008 #28 Skrevet 2. desember 2008 Hehe.. Da skal mannen min få prøve ikveld:p Men jeg har ikke glidemiddel. Brukte dere det om jeg får spørre? tihi.. Var det ubehagelig?
nurket<3 Skrevet 3. desember 2008 #29 Skrevet 3. desember 2008 Da har vi skjekket også. Han sa at han kunne stikke to fingre inn i det "myke" hullet. Vil det da si at jeg har ca 2 cm åpning? Han sa også at det var noe hardt ca 2 cm innenfor hullet også... Hva kan dette være?
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #30 Skrevet 3. desember 2008 nurket<3 Du har sikkert 1-2 cm åpning, men da helt moden livmorhals siden den er myk å bendbar.. Innenfor hullet kjenner mannen din hodet til babyen deres noe som vil si at hodet et godt festet å ligger godt nede i bekkenet å at vannet kan gå om kort tid.
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #31 Skrevet 3. desember 2008 *Novembermor*Fødeklar*OVERTID Vi brukte glidemiddel fordi jordmor sa at det var lett å lage sår eller rippe opp sår inne i skjeden. Å det er veldig vondt om du stresser å er veldig nervøs. For mange går det greit uten glidemiddel om man er forsiktig å vandt med hvordan man skal lete. Håper dere finner ut noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå