Gå til innhold

oi som jeg ANGRER ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er jo ikke HI sitt ansvar eller problem . det er mannen som er den gifte her . så lenge HI er singel så er hun fri til og gjøre slik hun vill. jo klart hun kunne valgt en som ikke var gift men sånn vart det no inatt da..

har selv havnet i en slik situsjon,konen fikk greie på det,vi pratet ut,hun var abselutt ikke sinna på meg men mannen sin.. men han fortalte meg at han var separert han da så jeg ble like sjokkert som konen...

håper sex`n var god da HI så du har noe godt igjen utenom dårlig samvitghet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva? Du skal overhode ikke ha dårlig samvittighet, med mindre du kjenner konen hans da. Det at du faktisk har det viser at du har en samvittighet og det er jo uansett bare bra:) Det er denne mannen som er den skyldige som fører konen sin bak lyset, du er singel og har ikke noe ansvar for hva han gjør!

Skrevet

Det er nok ikke det, anonym 18.46. Jeg stoler 100% på kjæresten min, enda jeg vet at han er en av de peneste typene i byen her og at mange har lyst på han. Jeg vet at han elsker meg over alt på jord, og jeg priser meg lykkelig for at jeg ikke er sammen med en billig taper. Samtidig synes jeg damer som HI er helt jævlige. Horete og dumme. Ser ikke helt samenhengen du prøver å knote sammen i innlegget ditt. Men så er vel du en sånn type som synes det er opphissende med bekreftelser fra gifte menn og at det er helt greit å knulle dem i samme slengen.

Skrevet

Nei vet du hva... Du trenger ikke ha dårlig samvittghet for at han er utro! Det er jo hans ansvar og det må han stå for.. Virkelig..

Skrevet

min mann gjennom flere år kom ikke hjem før halv ett på formiddagen i dag...kranglet i hele dag pga dette,han sier han bare ble full og sovna hos en kammerat...Bor du i oslo?

Skrevet

Synes mannen her er en drittsekk, og han har det meste av all skyld, MEN det må være mulig for single og utro jenter å ha respekt for sine medkvinner og seg selv at de holder seg borte fra gifte og opptatte menn.

Synes det er lavmål å ha sex med opptatte menn, men det er mennene som har ansvaret ovenfor sin kjæreste, MEN vi kvinner kan virkelig tenke på andre enn oss selv vi også.

Tenk om det var du som satt hjem å ventet på mannen.....

Du får håpe karma ikke kommer å biter deg i rompa en dag.

Men gjort er gjort, og du kan ikke gjøre noe med det nå, men håper du lærer av dette!

Skrevet

Kjære HI

At du har dårlig samvittighet viser at du er et godt menneske. At han er gift, er hans ansvar, ikke ditt, men ved å ha dårlig samvittighet og sendte den sms'en til han viser du at du tar på deg mer ansvar for situasjonen enn du må.

Det peset du har fått her, viser bare hvor isolerte dib/bim damer er og hvor lite bevisst de er på hva som skjer ute på kjøttmarkedet. Jeg har vært singel i mange år, og har mange venninner som har vært single i mange år. Menn er utro på byn!!! Ikke alle, velger jeg fremdeles å tro, men de aller aller fleste kan fort havne i en fristende situasjon. Hadde ikke du vært der og han hadde mulighet til ikke å komme hjem før 12 i dag, hadde det garantert vært noen andre han hadde surret med...

Pass på hjertet ditt og hold deg unna opptatte menn i fremtiden.

Skrevet

kommer ifra oslo området ja ...

ja jeg kommer aldri til og la dette hende igjen,det er abselutt ikke noe godt å sitte slik idag.. lite jeg kan få gjort med nå.gjort er gjort ...

som du over her sier. hadde ikke jeg vært der hadde han nok kommet til og havnet et annet sted med ei anna dame ..

HI

Skrevet

... men da hadde iallefall du hatt alt ditt på det rene. Mannen er jo og forblir en drittsekk. Og ingenting for en singel kvinne.....eller gift!

Slike menn skulle vært single....

Skrevet

Synes du har fått vel mye kjeft her. Klart du har dårlig samvittighet, men gjort er gjort, det beste du kan gjøre er å legge dette bak deg. Forsøk å glemme hele episoden. Det gjør verken deg, han eller fruen noe godt om du forsøker å løse floken. Det er han som må ordne opp på hjemmebane. Dersom du skulle finne på å ha flere møter med ham, er jeg derimot enige med de sinte damene over. Men så naiv er vel ikke du? Han gjør det trolig igjen med ei anna dame.

Til dere damer som er så sinte for at hun gikk til sengs med en gift mann, er det virkelig sånn at dere skylder på dama om mannen deres er utro?

Skrevet

Synes det er skammelig.

Har selv aldri sunket så lavt at jeg henger meg etter gifte menn! Lavmål

Skrevet

Stakkars kone/kjæreste som sitter der gravid og aner fred og ingen fare.... Uff, kunne like gjerne vært meg tenker jeg. Så utrolig stygt gjordt av deg. Skikkelig, skikkelig ufint av deg. En ting å rote med noens type, men når det er unger med i bildet bør det telle som særdeles skjerpende omstendigheter. Rottent gjordt.

Skrevet

en ting er bra sikkert.. jeg Kommer ALDRI til å møte denne mannen igjen ... og jeg kommer heller ikke til å prate om dette ut i det offentlige .kommer til å legge dette bak meg så langt det lar seg gjøre.(med tanke på samvitigheten)

til spm ditt.. Nei jeg hadde ikke blitt sint på damen om min mann eller kjæreste hadde vært utro mot meg så lenge for at jeg ikke kjenner vedkommende. hadde det vært ei venninde osv.. da stiller ting seg litt anneledes ::.

Skrevet

jeg syns at du burde gi beskjed til kjerringa hans.... Sånn at hun fikk vite hvilken dritt hun har til ektemann...For jeg kan vedde høyrearmen min på at det er verken første eller siste gangen denne mannen er utro. Så får hun i allefall gleden av og kaste ham ut!!!!

Skrevet

Nå har jeg ikke lest alle svarene deres, men dønn ærlig så skjønner jeg Hi her.. Og helt ærlig, hadde det vært meg, vet jeg ikke om jeg hadde brydd meg.. hvem hadde hun forpliktelser for?? konen hans? det framtidie barnet hans?? Fordi?? Dette var en gammel flamme av henne, og ja hun forstår nok at det er like greit han bare er en gammel flamme når han er sånn, men hun har fortsatt ikke gjort noe galt.. Eller???

Jeg kan nesten forstå hvorfor hun hoppa til sengs med han, gamle følelser kommer fort opp igjen, selv om de ikke blir, og ikke var det hennes problem hva som ventet han hjemme, det var hans ansvar..

Så HI: Det er ikke du som skal ha vond følelse idag, du var bare en tur på byen;) jeg håpoer du hadde det gøy:D men det er vel en annen som burde ha ett forklaringsproblem hjemme idag..

Skrevet

Dumt gjort men i løpet av et liv gjør de fleste av oss værre ting enn det.

Du burde selvfølgelig ikke fristet ham, men det er hans ansvar å holde seg på matta. Så lenge du er singel anser jeg det bare som en liten tabbe fra din side. Skal vi nå fordele skyld så la oss si 5% på deg og 95% på ham.

Skrevet

Selvsagt var dette dumt gjort, men for en gjeng hurper som har svart deg over her:(

Man kan i beste fall ta ansvar for egen oppførsel, og mannen får svare for egen del. Høres ut som hun har tatt på seg horekostymet, dopet fyren og dratt ham med hjem nærmest bevisstløs. Her har nok begge vært villige nok, det har nok bygd seg opp hele kvelden men han burde visst bedre og oppført seg anderledes. Med mindre du kjenner kona, ville jeg lagt det bak meg som et feiltrinn, ikke mer, resten får bli den utro sin sak.

Skrevet

På hvilken måte har det å være utro/ha sex med en gift mann noe med intelligens å gjøre? Bare lurer på åssen man kan dra den paralellen...

Skrevet

Dette sier ganske mye om deres moral ( eller mangel på sådan) som mener at hun ikike har noe ansvar overhodet.

Hun VISSTE han var gift

Hun VISSTE at kona ventet barn

Men nei, ingen her som hadde tatt på seg ansvar fordi de ikke kjenner kona!!!!!!!! ??????????????????????

Fy søren, for en dårlig moral dere har!!!

Jo da mannen er en drittsekk uten like!!! Og hadde det ikke blitt henne, så hadde han gått til noen andre. Men da hadde i hvert fall samvittigheten hennes vært ren.

Det er en grunn til aten får dårlig samvittighetet. Det er moralen i deg som sier at dette ikke var greit, og at du har gjort noe du ikke burde.

Nei, det er klart man ikke blir sinna på dama om mannen er utro.

Men her gjorde Hi e skikkelig dårlig valg. Fordi en har en valg. En kan tenke på kona og barnet eller bare kjøre på og gi etter for lysten.

Skrevet

Men nå er det jo HI som sitter og angrer, mens denne fyren sender sms fordi han vil opprettholde kontakten. Jeg synes det sier mest om hvem som har moral.

HI, du gjorde det rette med å svare ham som du gjorde. Angre deg ferdig nå og kom deg videre med livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...