Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 gjorde noe kjempe dumt igår.. var på julebord ,så en tur ut på byen senere ... der møtte jeg en gammel flamme som idag er gift,venter barn og så endte han opp med å være med meg hjem etter byen .. han dro hjem i 12 tiden idag.. sitter her med verdens dårligste samvitighet.. vet det er kun min egen skyld osv men det var ikke lett å tenke klart igår.... fikk en sms isted ifra han.. stod det. at han syntes det va kjempe koselig å treffe på meg igjen,var vanskelig for han å ikke tenke på meg osv... meeen jeg sliter med nervene idag pga dette.. sorry vet ikke hva jeg vill med dette innlegget ,måtte bare få det ut !!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Huff, så utrolig respektløst og billig trailertrash oppførsel. Blir flau over å være dame når jeg hører om folk som deg. Håper dette slår tilbake på deg selv, og at din fremtidige gjør akkurat det samme som din gamle flamme. Det er bra du sliter med nervene, harrynepe!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Jises, det er da ikke HI som burde skjemmest her, men horen av en mann. Vær glad det ikke er DU som er gift med ham HI....men hold deg unna neste gang.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Man puler ikke gifte menn! Selfølgelig er det HI som er et billig ludder. Typen er seff også helt ubrukelig, men ikke prøv å si at hun uskyldig havnet oppi dette mølet. Det var hun som tok han med seg hjem. Ærsj blir kvalm av sånne som deg, HI.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Jeg skrev tilbake en sms til han med følgene .. det var koselig å treffe deg igjen også men det som hendte inatt er noe som overhode ikke burde hendt,og jeg angrer for at det hendte.. det beste for oss er nok om vi ikke tar noe kontakt med hverandre osv nå.. jeg sliter med samvitheten noe voldsomt,ja er glad jeg ikke er gift med han ja... Hi
Sofia-hjertet mitt<3 Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 Er så takknemlig for at jeg er i et forhold der jeg ikke har behov for å tenke på andre menn, eller noe i den duren! Og jeg tror og håper mannen min føler det samme...Lenge leve trofastheten... Eier ikke folk samvittighet lenger?? Eller er det bare noen som rett og slett ikke tåler alkohol?? Beklager, HI, men det er ikke synd i deg... Selvgjort er velgjort!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #7 Skrevet 30. november 2008 Nei, en mann får lov å tenke selv. Er HI singel, så er det ikke hun som er den skyldige.......med mindre hun dopet ham ned og dro han med seg. Hun er programmert slik at one night stands er ok, så lenge hun er kåt på byen, og det har hun lov til . Det er HAN som bør ha enkelte prinsipper på stell før han drikker seg full og entrer utelivsarenaen.
Sofia-hjertet mitt<3 Skrevet 30. november 2008 #8 Skrevet 30. november 2008 Men man oppmuntrer ikke fulle gifte menn til sex!!!!!! Hun burde tenke på kjerringa hans, og lagt sine egne kvalmende lyster til side!!!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #9 Skrevet 30. november 2008 Hvis dette skjedde med deg,så har det sikkert skjedd med noen andre.. sålenge du ikke har andre og forholde deg til,er det helt klart hans feil. Når han har ring på fingeren så har han eget ansvar. Håper han fikk et helvete da han kom hjem til kona kl 12 anyhow.. han har forpliktelser overfor kone. du har ikke for noen.. Kutt kontakt,og heller gå etter de uten ring
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #10 Skrevet 30. november 2008 Åja, men da er du jo unnskyldt... Synes du ikke det hadde vært litt smartere, mer virkningsfult og bedre for samvittigheten/selvrespekten å ikke svart i det hele tatt? Tenkte meg det, ja...Det er vel ikke for ingenting at du havnet oppi denne situasjonen her. Ikke akkurat den glupeste jenta i klasen.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #11 Skrevet 30. november 2008 Nei nå får dere kutte ut! Det er kvinner som dere sin skyld at jenter som havner i slikt "uføre" alltid skal få hele horestempelet. Dere undervurderer også menns intellekt. Full , kåt, vi vet alle hvordan det er. Men det er primært HAN som har dummet seg ut her!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #12 Skrevet 30. november 2008 HI må jo ta ansvar for sine handlinger. Hun visste jo at han var gift og ventet barn, er ikke greit å ha sex med en mann som er i et forhold, uansett hvos villig han er! Syns vi kvinner har nok å slite med, så da kan vi vel kanskje være såpass at vi ikke har sex med hverandres respektive?? Og nå som kjeftesmellen er over: HI, jeg skjønner at du har driti deg ut, og at du har skikkelig dårlig samvittighet, og selvsagt er dette vondt for deg. Men du har selv satt deg opp i denne situsajonen, så du må bare prøve å komme deg videre, og lære av dine feil. Kanskje du ikke skal drikke så når du er ute? Håper du kommer over dette og ikke gjør det igjen:)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #13 Skrevet 30. november 2008 Kvinnene selv er kvinners største motarbeidere, slik har det vært i alle tider! Ikke tjen for mye, ikke vær for pen, for overfladisk, for pengehungrig, eller for kåt! Det er ufint!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #14 Skrevet 30. november 2008 Anonym 18:18!! Skjønner at du kanskje har som sport å knulle gifte familiemenn, men finnes det ingen andre for dere? enn å ta av restene etter andre?? og at det ikke er hans feil???? hva med å tenke på barna til vedkommende og kona som sitter hjemme??? at det går ann å være så lite empatisk hadde jeg aldri trodd!! familier blir oppløste pga slike ting!! ikke noe jeg ville hatt på samvittigheten i allefall!!
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 30. november 2008 #15 Skrevet 30. november 2008 Syns ikke du fortjener alt peset du har fått her.Ja,det var dumt av deg å ligge med en gift mann,men det er han som har dritte på draget.Det er han som hadde ansvaret for at det skjedde,og det er han som bør slite med den verste samvittigheten.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #16 Skrevet 30. november 2008 ja enig i den siste der. Det finnes jo mange fristerinner der ute, er drittsekken av en mann som burde holde seg i nakkeskinnet. Annerledes er det selvfølgelig om HI kjenner hans kone osv.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #18 Skrevet 30. november 2008 Herregud, ikke kom med det pisset der, og snakk for deg selv, anonym 18.22. Jeg har aldri vært så full og kåt at jeg legger igjen hjernen hjemme og mister alle hemninger. Har aldri vært kåt på en gift mann, på meg virker det helt motsatt, men det er vel fordi jer er såpass intelligent og med såpass empati og integritet at jeg evner å sette meg inn i situasjonen til dama eller kona til vedkommende. Husker en fyr som kastet seg over meg for en liten stund siden, og ville ha meg, med kone og to barn hjemme. Det var da jeg var singel. ikke akkurat noe jeg fikk tenning av, for å si det sånn, enda han var flott å se på.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #19 Skrevet 30. november 2008 Eneste feilen du gjorde i går HI var å ha sex med feil mann. Gjort er gjort. Du skal ikke ha særlig dårlig samvittighet oppi dette. Det er mannen som er i et forhold og han som er den som har brutt sine forpliktelser. Pipa til de som kaller deg hore hadde nok snudd om du hadde vært mann og dama hadde vært i et forhold. Mannen hadde nok bare gjort sin plikt og pult HORA som var i et forhold. Blir kvalm av de som skulder på dama uansett når det kommer til utroskap.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #20 Skrevet 30. november 2008 HI her .. ser mye pepper her noe jeg skjønner også da.. ja som en anonym over her skrev . det er din egen feil at du har dårlig samvitighet osv, jo skjønner den.og ja det var utrolig dumt av meg og ha han med meg hjem,vi skulle egentlig ha med flere men altså endte vi opp alene.vi tok privat taxi mens de 2 andre skulle ta norges taxi. men det ble ikke noe av. så det at vi hadde sex var ikke noe vi hadde planlagt på byen om dere skjønner... det er ikke slik at jeg jakter etter menn med ring på fingeren altså ved hver anledning .. grunnen til at jeg svarte på meldingen var enkelt for å fortelle han at jeg ikke ønsket noe kontakt med han videre.. han hadde sent 2 sms etter den første så derfor ble det at jeg svarte han ...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #21 Skrevet 30. november 2008 Vedder på at mannen har mer anger håper ikke det sitter ei gravid gift kvinne hvor satt og ventet på at mannen sin skulle komme hjem igår,men ikke kom før etter kl tolv idag og leser dette forumet...
Tarantellamora Skrevet 30. november 2008 #22 Skrevet 30. november 2008 Jeg synes det er utrolig at så mange her inne driver med total ansvarsfraskrivelse når de har hatt sex med en gift mann. Du visst jo at han var gift.Ingen unskyldning der.. Skikkelig dårlig gjort av begge to!!!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #23 Skrevet 30. november 2008 Anonym 18.35, du kan bli så kvalm du bare vil, hadde det vært mannen som hadde skrevet dette innlegget hadde pipa mi vært nøyaktig den samme. Nå er det ikke det, så da velger jeg å svare vedkommende som startet tråden, helt uavhengig av kjønn. For meg er utroskap nøyaktig det samme, enten det er kvinnen eller mannen som bedriver det. Er bare så drittlei idioter som mener at man som singel liksom ikke skal ha noe ansvar for sine handlinger.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #24 Skrevet 30. november 2008 De kvinnene som er så sure og ekkle her er nok de samme som ikke stoler på mennene sine og sitter hjemme og biter negler når de er utenfor huset uten dem. Selvfølgelig er det ikke du som har gjort noe galt det er han som er i ett forhold og får jammen passe på det selv. Om mannen min er så dum å ha sex med noen andre syns jeg virkelig ikke det er den damens feil men kun hans egen feil.
Tarantellamora Skrevet 30. november 2008 #25 Skrevet 30. november 2008 Snakk om umoden tankegang.. Alt man sender ut, kommer tilbake. Hadde hun ikke visst det så hadde det vært en annen ting,men hun visst det godt. En står selv til ansvar for sine handlinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå