lure Skrevet 30. november 2008 #26 Skrevet 30. november 2008 foreldrene mine er skilt så her er det nonno og beste. Og grandma og grandpa ( siden de bor i usa) Snuppa sin farmor blir kaldt bestemor og stefarmor blir kaldt farmor-navnet. Er ingen menn på "pappa" siden til snuppa
Gjest Skrevet 30. november 2008 #27 Skrevet 30. november 2008 Min far heter bestefar og hans kone bestemor. Min mor er mormor og hennes nye mann er morfar. Selv om ingen av de er i blodslekt med barna, så er de det i hjertet.
mamma&urokråka Skrevet 30. november 2008 #28 Skrevet 30. november 2008 Hos oss er det sånn: hans far og mor (som er gift) farmor og farfar min far : morfar min mor: mormor min stefar: bestefar...
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 30. november 2008 #29 Skrevet 30. november 2008 Jeg er mormor til 2, og min mann kalles for "far" til disse to. Han har en "eksstedatter" som hører til i familien (hun har ingen annen pappa, og han har vært hennes pappa i 24 år nå) Hennes barn sier far til ham og kaller meg for tone. Sin mormor kaller de for mor og mannen hennes for "bart".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå