Gå til innhold

Mine barn heter:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, nå orker jeg ikke!

Dessuten så føler jeg ikke dine venner som jeg følte deg. Er jo ikke de som taster liksom. Hehe;-)

Ha en fortsatt fin kveld!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca 40, gift med en amerikaner/ enelskmann..

Lav utdannelse.. bor i en storby..

Skrevet

Ganske so heilbom anonym 22:44

Er brunette med korte ulakkerte negler...24 år...Bur i ei lita bygd med 2800 innbyggere...

Er utdanna hjelpepleeir.Gift med ein lærar

Køyre VW Touran....Går i da eg finn i klesskapet.Dongeri,skjørt,joggebukse

Trener svært sjelden....

Barna fekk eg når eg var 20,22 og 23 år....

Skrevet

Scott Augustus ,Linn Carol og Benjamin Duncan er fra første ekteskap/samboerforhold med en engelskspråklig mann.. Kjell og Bjørn Thomas er med hennes nåværende mann. En nordmann. Har flyttet til nåværende manns hjemsted. Ingen utdannelse etter ungdomsskolen. Kanskje 2 år på vgs..

Skrevet

Så fine navn:)

Tipper 28, samboer, landet, middels utdannelse:)

Min heter Torbjørn, hmmm lurer på hva det sier om meg?:)

Skrevet

Torbjørn

29-32 år, Gift. Byen. Lærer/sykepleier/barnevernspedagog.

Skrevet

Jøsss, du traff ganske bra må jeg si. Sikker på du ikke vet hvem jeg er?:)

Skrevet

søsteren min er 38 år .scott og linn er fra et tidligere forhold ,ben og bjørn har hun sammen med en amrikaner ,de er gift og bor i usa.

Skrevet

Var kompisen som skrev selv:-) Hehe.. Sånn er det når jeg må ta babyene:-)

Men kan være at det ligger i tastetrykkene.. Venninna er jo ikke her.. Og historien om kompisen er så lang og komplisert at det ikke finnes noen som tar den:-) Sikkert derfor han skrev inn:-)

Skrevet

Prøv meg, er en nøtt dere kan bryne dere på!

Andreas.

Skrevet

Morsomt :D

Mine heter André, Martine og en navnløs i magen

GO!

Skrevet

Okei. Andre fikk du da du var bare 18-21 og var alene. Nå er du ca. 28-32 og er gift med barnefaren til de to yngste. Martine er 2,5 år.

Dere bor på et tettsted, du har ingen utdannelse.

Skrevet

Du hadde rett på nesten tre :P André fikk jeg når jeg var 18, Martine like før jeg ble 20. Samme far til begge. Ble alene når hun var 4 mndr. Nå er jeg 27, samboer med far til den i magen. Bor i en liten by, ingen utdannelse.

Skrevet

Gutten min heter Noah, hvem er jeg?

Skrevet

Du er ung,bor sammen med barnefar.Veldig snill,godhjertet og sta:=) Kansje du jobber med mennisker?Veldig redd for at gutten din ikke skal ha det best mulig.Du kommer fra en god familie,har mange venner men ikke mange nære.Du drømmer deg mye bort og svinger i humøret ditt.Du drømmer om å reise mer å oppleve mye.Samtidig er du veldig realistisk og fornuftig.Du kan til tider være en del sutrete og syns fort synd på deg selv.Du vet hvor skapet skal stå:=)

Du er en sterk jente med stor samvittighet og elsker å glede andre:=)

RETT???????

Skrevet

Nå er jeg ikke så veldig anonym her inne da, men gleder meg til å høre hva dere har å si.

Min heter, ganske så kjent: Oliver Nataniel Isaiah. Hva sier dette om meg? haha.

Skrevet

Mine 2 heter Thea Lynette og Lars Theodor.....å det forteller deg at:=)???

Skrevet

Thea Lynette og Lars Theodor har en mor på 27 år.

Bor i byen. Samboer. Grafisk designer eller noe annet kreativt. Men ikke lang utdannelse. Høres ut som navn fra en reportasje i Bonytt.

Skrevet

Oliver Nataniel Isaiah har en ung mor på ca. 19-22 år.

Bor i byen. Alenemor. Uten utdannelse.

Skrevet

Du er en ung mor. Tipper mellom 20 og 23... Ser kanskje noe innen helse eller frisør?Mulig du studerer også. Godt forhold med samboer, han er eldre.

Skrevet

Mine heter Bastian og Sophie

Hva sier det dere?:)

Skrevet

28-34 år. Bor på tettsted. Gift. Ikke lang utdannelse. Litt på landet.

Skrevet

nope:) Jeg er 25 år, bor i en by og tar høyere utdanning, men at jeg ar gift var rett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...