Gå til innhold

Mine barn heter:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Emilie kom da jeg var 18, Lilli og Elvine da jeg var 27, er 28 nå. Lilli og Elvine har samme pappa. Samboer, bor på bondelandet. Barna er oppkalt etter sine oldemødre, så forsøker ikke å være original:-) Har ingen utdannelse på høyskole og jobber i bransje bank/finans:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde noe rett da!! Faktisk så mye at jeg tror jeg har synske evner;-)

Skrevet

oi denne var gøy! Mine heter Theodor og August! Noen som vil tippe?

Skrevet

Du er 32 år. Gift og er læer på landet. 22.11

Skrevet

Ganske godt gjettet fumlis:-) Forholdet til far gikk fløyten fordi han hadde for mye på sin kant...

Prøvde å ta utdannelse når jeg var 24, men ble slitsomt med 100% jobb 100% skole og 100% mamma.

Min nåværende samboer møtte jeg da jeg var 26.

Ingen fancy leilighet, men et oppussingsobjekt som skal bli fancy og selges så vi får hus:-)

Skrevet

Anonym 22:34

- 23-27 år

- sammen med/gift med barnefaren, samme far til begge

- bor på gård/småbruk på vestlandet et sted ganske nære havet

- bor i nærheten av svigerforeldrene dine

- du har høyskoleutdannelse og vurderer en master, men vil vente til ungene er litt eldre

Noen rett???:)

Skrevet

22.34

Du er 36 år gammel. Bor i byen. Har treårig høyskole. Samboer.

Navnene er som tatt ut av en reportasje fra Bonytt. Du har country and living stil hjemme. Du er veldig riktig.

Skrevet

Fumlis... Mye rett:-)

Tar du denne?

Datter til veninne heter Celine....

Skrevet

22.34 her:))

Mye stemte jo! Er jeg så gjennomsiktig? 31 år, Utdannet innen litteratur, holder på å bli lærer med norsk som fag, gift med barnefaren og bor på landet på Vestlandet:) Ikke nært svigerforeldre, men nært mine egne foreldre.

Jeg var jammen med svært lett! Sjokk:)

Skrevet

Blondine med lange røde negler i starten av 30-åra. Bor sentralt, men ikke midt i bykjernen. Frisør eller utdannet innenfor hudpleie el.

Du er gift med barnefar som er håndtverker.

Du kjører en nyere Volvo (passat)

Du går alltid pent kledd (kjole/skjørt/leggbukse og støvletter og kåpe)

Trener 3-5 dager i uka. Spiser og lever sunt.

Barna har du fått når du var 26, 29 og 32 år.

Skrevet

Sukkerlinn: Du bor i Bærum, er snart 35, gift, slet med å få barnet (kanskje prøverør), er sykepleier, bor i enebolig.

Har en kompis som heter Victor, så gikk ut ifra mammen hans:-) hehe

Skrevet

hun er 30 år, hun og samboeren slet lenge med å få barn, men etter mange år klaffet det helt plutselig!

Moren jobber i helsesektoren.

Celine er 11/2, lys og fager. Mammas og pappas øyensten;-) Det kommer til å være deres eneste barn;-)

Bor i byen de også

Skrevet

Her må jeg også se om noen treffer.. =P

Mitt barn heter Sander..

Skrevet

Ung, akkurat giftet deg med barnefar, venter nr 2, bor i Østfold el noe i den retningen... Ingen utdannelse utover vgs

Skrevet

22:49

28 år, bor på tettsted, videregående skole, gift

Skrevet

Mamma til sander :

Du er ung - ikke eldre enn 25. Har videregående utdannelse eller ikke fullført det engang. Samboer, kanskje forlova? Bor litt utenfor en liten by.

Skrevet

Huff fumlis.. Hadde virkelig håpet du var synsk:-)

Hun blir 29 straks (tar det som treff), hun ble til ved et "uhell" som ble hell, moren jobber i helse(sfo), Celine er 8 år. Far skal gifte seg med stemoren til sommeren, mor skal gifte seg når nye kjæresten hennes flytter tilbake til Norge. Begge planlegger flere barn. De bor ennå mer på landet enn meg:-)

Skrevet

23 år, alenemor og bor på østlandet, ganske sentralt (bf. og jeg var sammen da lille ble født, så vi valgte navnet sammen). Vgs. utdannelse ja.

Skrevet

Hehe, det var helbom anonym 22:47 ;-) 22år, Lillehammer, ble gravid etter én måned, leier leilighet, har samboer, men ikke gift :-) Og Victor er ikke oppkalt etter noen :-) Men good guess! Hehe..

Skrevet

Anonym 22:54= mamman til Sander..

Du siste anonym hadde jo en del rett. Bor sentralt, men ikke i den største byen nei =)

Skrevet

Uff;-( Begynte å tro jeg hadde evner selv!! Jaja, life goes on. Hehehe;-)

Skrevet

Hedda,Oda og Live forbinder jeg med Telemark eller Oppland. Hedda er den flinke, Oda er den ryddige og Live er den lille komikeren:-)

Du er lærer, gift, mannen din driver eget firma, du er 32 år, mannen din snart 40.

Dere har stort hus som dere pusser opp til gammel stil, 3 hester i stallen og leier ut sommerbeite til sauebønder...

Skrevet

Ikke fortvil fumlis!! En treff og en bom er faktisk 50%.. Jeg kan finne en til og da blir det 66% eller 33% sikkerhet...

Kompis..

Har barn Eirk og Victoria...

Skrevet

Søsteren min sine barn heter :Scott Augustus ,Linn Carol ,Benjamin Duncan Kjell og Bjørn Thomas.

Hva sier det om henne?

Skrevet

23.02

Her går jeg utifra at barnefaren er amerikansk.

36 år, ingen utdannelse, bor på tettsted, gift

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...