Gjest Skrevet 1. desember 2008 #26 Skrevet 1. desember 2008 er du alene hjemme da? syns du burde ringe til politiet.. regner med du har spart på meldingene? vis dem de. alle ubesvarte anrop. loggfør alt. en kan faktisk aldri vite med sånne mennesker..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #27 Skrevet 1. desember 2008 Siden jeg for øyeblikket har sivilstatus: singel, så får jeg prøve å oppnå kontakt med torpedoene mine. Eller trille en laaaang trilletur;)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #28 Skrevet 1. desember 2008 Herregud så sykt! Hadde jeg vært deg hadde jeg invitert alle store sterke mannfolk du kjenner til klokken halv seks ikveld, slik at alle er der når denne syke damen kommer å skal hente sofaen sin!! Vet jo aldri hva hun kan finne på!! Og det er absolutt ikke din feil, dama er jo helt sprø jo!!:/
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #29 Skrevet 1. desember 2008 Hvorfor i alle dager ringer du ikke politiet? Det er det du må gjøre:)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #30 Skrevet 1. desember 2008 hehe, men politiet hadde vel bare ledd av meg når jeg fortalte om "sofa stalkeren min". Uff, en time til hun komme.r Håper hun har tatt til vett. Jeg åpner faen ikke døren hvertfall
Gjest Siklerotte Skrevet 1. desember 2008 #31 Skrevet 1. desember 2008 Hahahaha!! Jeg dævver! Det kan da vel ikke være sant? Haha
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #32 Skrevet 1. desember 2008 Hvis du er redd, ringer du politiet. Dette er ikke normal oppførsel av den dama, hun ringer deg hele tiden og sender stygge meldinger. Du trenger ikke å ringe 112, men ring politistasjonen der du bor og forklar saken. Dette er jo det samme som hvis du holder av en ting i butikken. Holder du det av til feks ut lørdag og de har solgt det når du kommer på lørdag, kan du bli sur, men kommer du to uker etter, så har de rett til å ha solgt det. Selgeren skal ha mulighet til å selge varen sin.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #33 Skrevet 1. desember 2008 Haha... her er det snart duket for LIVE ACTION!!!! Bare en halvtime til kjerringa står på døra... Og gjett hvem som sikkert kommer til å sitte på dib da... jo da HI
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #34 Skrevet 1. desember 2008 er d mulig???? er det desidert sykeste jeg har hørt om! har du fått noe hjelp med dette HI?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #35 Skrevet 1. desember 2008 så la være så les da anonym 17:26
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #36 Skrevet 1. desember 2008 Kan jo ikke la være å lese dette dramaet som utspiller seg LIVE på dib ! Dette er rett og slett for spennende til å la være!!! Haha... Er dette kun første del av adventskalenderen? Hva skjer i morgen tro? Er det de som egentlig skulle kjøpt sofabordet som kommer og truer? Hilsen Anonym 17.26
Edelweis Skrevet 1. desember 2008 #37 Skrevet 1. desember 2008 herregud hva feiler det folk da? det kan da ikke være sant! vil gjerne høre hva som skjer=)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 1. desember 2008 #38 Skrevet 1. desember 2008 the clock is ticking...5 min igjen...
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #39 Skrevet 1. desember 2008 hahah, jeg er hjemme. Men ingen tegn til dem. Hørte ingenting etter tlf samtalen, så forhåpentlig vis skjønte de at de ikke kom noen plass. Syke syke folk. HI
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 1. desember 2008 #40 Skrevet 1. desember 2008 Skikklig spennende detta. Som en skummel film lissom:)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #41 Skrevet 1. desember 2008 Hun høres rimelig gæærn ut. Hadde rett og slett ikke giddet å lukke opp om det ringte på de nærmeste dagene! Latet som jeg ikke var hjemme og ikke svart på tlf. Om hun ikke gir seg, så ta kontakt med politiet og spør dem om hjelp.
Trulte76 Skrevet 1. desember 2008 #42 Skrevet 1. desember 2008 herregud er det mulig? Hun kan jo ikke si jeg ringer i morra ang henting av sofaen, så ringer hun ikke på 2 uker..jeg hadde gjort som deg og solgt den til noen andre og trudd hun ikke ville ha den likevel Ho der må jo være gal
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #44 Skrevet 1. desember 2008 Jeg er i live ja, de kom ikke. Heheh. Jeg som hadde dempet belysnigen og det hele. eheh Håper det var det siste jeg hørte fra de! HI
D.Duck Skrevet 1. desember 2008 #45 Skrevet 1. desember 2008 Herregud, så vittig! Jeg har ledd meg gjennom alle kommentarene og det toppet seg med "sofastalker-kommentaren" til HI. Beklager at jeg moret meg så kostelig når du stresset, men tusen takk for god trim av magemuskler. Har ikke ledd så godt på lenge! Av alle mulige rare situajsoner å komme opp i.....
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #46 Skrevet 1. desember 2008 Hahah, ja dette er søren meg det verste jeg har vært med pÅ! Men nå håper jeg at jeg er kvitt de, så jeg endelig kan sette meg ned på rævva i den nyyyye sofaen min- uten å være redd for sofa stalkeren;)
D.Duck Skrevet 1. desember 2008 #47 Skrevet 1. desember 2008 Jah! Grattis med ny sofa MEEEN den gamle må virkelig ha vært noe.....
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #48 Skrevet 1. desember 2008 Skulle ønske jeg kunne på meg at den var noe, men det kan jeg virkelig ikke. Som nevnt over, en kjip ikea sofa. Men skulle jo trodd Brad Pitt hadde sølt noe på den;) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå