_Lotus_ Skrevet 1. desember 2008 #26 Skrevet 1. desember 2008 Ja man må jo kjenne etter om man blir stresset av det, jeg kjenner faktisk at jeg slapper litt mer av, for da slipper jeg å gå å kjenne etter om det stikker i magen eller ikke. Men det varierer vel fra person til person hva man blir stressa av Var veldig overfokusert forrige måned, men nå er jeg mye roligere, tror jeg har innfunnet meg med at dette kan ta litt tid..
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 1. desember 2008 #27 Skrevet 1. desember 2008 Vi har også bestemt oss for å ikke styre med EL tester og temping og alt der der nå i begynnelsen.......veldig redd for å bli altfor fokusert på det her, og dermed veldig skuffet hvis det ikke går....forventer ikke at det skal klaffe på første forsøk, og prøver å holde alle forventninger nede. Også viktig at sexen ikke blir "plikt" oppi alt dette... Tror heller ikke jeg kommer til å teste for det evt har gått et par dager etter IKM. Men det er klart, hvis dette tar lang tid så kommer jeg nok muligens til å kjøpe noen EL tester etterhvert kjenner jeg meg selv rett.....
-prøverpånytt- Skrevet 2. desember 2008 #28 Skrevet 2. desember 2008 Har kraftig el.i dag,så klaffer det i kveld håper jeg at jeg kan vinke farvel til tanta i uke 51!!!
_Lotus_ Skrevet 2. desember 2008 #29 Skrevet 2. desember 2008 Samme her, testet positivt på EL test i dag Samboeren min spurte om vi ikke skulle "spare" oss til i morgen, men jeg er livredd for at sjansen skal gå fra oss, så har lyst å kjøre på både i kveld og i mårra, hehe...Men er det da fare for at vi "bruker opp" godsakene?
klar for 3? Skrevet 2. desember 2008 #30 Skrevet 2. desember 2008 Har hørt at sædceller overlever minst 3 dager så jeg ville nok heller valgt i dag enn i morgen. Dumt å komme for sent. Dessuten er det sikkert litt krutt igjen i morgen;) Lykke til begge 2. Skal krysse fingre og knær for dere.
_Lotus_ Skrevet 2. desember 2008 #31 Skrevet 2. desember 2008 Ja tror nok ikke jeg klarer å vente Får bare heve rumpa etterpå slik at de lagres der en stund, hehe...Blør litt nå også, men leste en plass at det skyldes hormonene som gir eggløsninga, så håper det ikke er et dårlig tegn.. Lykke til dere også, håper vi alle sammen kan juble om et par uker
Shiny84 Skrevet 2. desember 2008 #32 Skrevet 2. desember 2008 blødning ved el, skal jo bety at men er ekstra fruktbar da!! peis på i kveld!!! hi, hi, hi
_Lotus_ Skrevet 2. desember 2008 #33 Skrevet 2. desember 2008 Ja jeg tror samboeren min blir fornøyd i kveld, hehe...
-prøverpånytt- Skrevet 2. desember 2008 #34 Skrevet 2. desember 2008 nå er jobben gjort,så nå ligger jeg her med 2 puter under stumpen med laptopen på magan og lykkearmbåndet på,så mere får vi ikke gjort denne gang. Så nå får bare naturen gå sin gang..
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 3. desember 2008 #35 Skrevet 3. desember 2008 Hei:) jeg er ganske ny her inne,men trives veldig allerede:) jeg har vært hos gyn i dag,og fått pergo tabletter som jeg da skal begynne på neste mens... jeg gleder meg fryktelig mye til det,og det er veldig spennende:) men jeg lurer på noen ting...er det vanlig å bli gravid når man går på disse tablettene? jeg begynner på disse fordi jeg har tatt blodprøve som viste at jeg hadde lav progeston verdi,og hadde derfor ikke eggløsning denne måneden. jeg har mistenkt dette lenge, at jeg ikke har eggløsning. så i dag har jeg altså kjøpt pergo tablettene,for å få i gang eggløsning.gynekolgen min sa at det er veldig stor sjangse for å bli gravid på disse pillene. men selvom jeg er veldig glad for at jeg har kommet i gang med dette,er det også veldig rart..vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det,men jeg er så utrolig redd for at jeg ikke skal bli gravid... også er det noen forkortelser jeg lurer på....er det noen som kan oversette litt her? håper jeg kan fortsette å være her inne, og prate med dere:)
-prøverpånytt- Skrevet 3. desember 2008 #36 Skrevet 3. desember 2008 Hei -håper på en liten en-og velkommen hit til oss!Alltid moro med nye medlemmer. Jeg har ingen kunnskaper om pergo,men ville tru at når du får i gang eggløsninga så vil du nok kunne bli gravid på lik linje som mange andre her inne.Eggløsning er jo eggløsning på en måte.. også eks på noen forkortelser: pp:prøve periode el:eggløsning Ikm:ikke kommende mens Sa:spontan abort Ma:foster død i magen og kommer ikke ut av seg selv Tr:tante rød/mensen Det var det jeg kom på i farten.Ellers er det bare å spørre om alt mulig,ingen spørsmål er for dumme!Ikke sant jenter?
_Lotus_ Skrevet 3. desember 2008 #37 Skrevet 3. desember 2008 Ja her er det bare å spørre, mye man kan lure på som fersk prøver. Jeg spør om mye rart jeg også Jeg har faktisk positiv EL-test i dag også, så må vel bare kjøre på igjen. Kjenner faktisk at det tar litt på, man prøver jo å ikke gjøre det til plikt-sex, men det blir jo litt sånn da. Samboeren min er strålende fornøyd da, tror ikke han føler det sånn, hehe...Men jeg får litt vondt i eggstokkområdet av å ikke "få det ut" etterpå hvis dere skjønner, prøver jo å ligge så lenge som mulig før jeg går på do. Noen andre som har det slik?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå