Gå til innhold

Flere som i 1pp og IKM i uke 51??

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal vi følge hverandre og "heie" på hverandre??

moro å være fler i samme båt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også IKM uke 51:)

Skrevet

Ja jeg, men tror ikke det blir så mye prøving på oss siden sambo skal være borte flere dager midt i EL. Men jeg kan godt heie på dere andre:) Satser på at januar blir min måned.

Skrevet

Jeg har IKM mandag i uke 51! koselig tråd dette da :)

blir spennende å se hvor mange det klaffer for!

Har dere barn fra før eller?

Skrevet

jeg har en gutt på 19mnd fra før av:)

egentlig ville jeg vente med å sette i gang prøvingen til tidligest januar, for vil liksom at det skal være min. 2,5 år mellom barna.... men gubben har ønsket en til lenge, så nå har jeg gitt meg..:)

så nå blir jeg vel like hekta på dette som jeg var sist... hehe;)

Skrevet

Jeg har en gutt på 2 år. Koselig med sånne tråder som dette. Jeg går ikke rundt og deler med alle jeg kjenner at jeg har lyst på en til, så da er det koselig å kunne glede meg over det sammen med andre i samme båt.

Skrevet

Hei!

Jeg er ikke i første pp, men andre pp jeg da, men håper det er greit at jeg slenger meg på allikevel, da jeg er relativt fersk her inne allikevel... Har IKM uke 51, nærmere bestemt fredagen.

Er 32, nei forresten jeg har jo bursdag i dag jeg, hehe - er 33 år jeg da og har en datter på 2,5 år! Er gift med drømmemannen og bor i Buskerud =)

Håper på spire denne gangen, da det ikke ble noe av i uke 47. Sluttet på pillen i august =)

Blir spennende å følge med dere andre også med IKM uke 51...

Klems fra

Skrevet

Gratulerer med dagen til Meg og lille snuppis*080206

så koselig å følge hverandre synes jeg :) blir spennende uke for oss!

Jeg har IKM mandagen i uke 51, litt usikker egentlig. Slutta på piller 15. november, så blir spennende å se om syklusen holder seg som den har gjort. Jeg har en sønn på 15 mnd fra før, og ble gravid i 1. pp med han, så håper på det samme nå!

Jeg er 26 år og bor i Hamar området. Er forlovet og håper på bryllup en vakker dag.

Vi får holde tråden aktiv da, så vi ser hvordan det går med alle sammen :)

Skrevet

har også IKM i uke 51. Dag 10 nå på søndag så da blir det prøving på full guffe her hehe ;o) er i min offesielle pp kan du si, forje månde hadde vi ikke noe tid nesten men nå går det bedre hehe ;o)

Er 21 gift og bor i Oslo :o)

Skrevet

Så koselig at vi er så mange som kan følge hverandre:)

gleder meg så ril re forsvinner nå, for da skal vi virkelig sette inn alle seila:)

jeg er forresten 25 år, bor i telemark, og vil heller ikke at NOEN skal vite at jeg blir prøver igjen....

så utrolig deilig å ha dere her inne og dele evnt. nedturer og oppturere med:)

Skrevet

Veldig godt å ha folk her inne å dele ting med ja. Jeg har heller ikke annonsert her hjemme at vi prøver på en til!

Skrevet

Heisann. Jeg har også IKM i slutten av uke 51 - veldig spennende :) Jeg er 33 år gammel, gift og vi har en gutt på 5 år fra før. Det er første gang vi prøver å få søsken til gutten vår nå - det har fulgt mange utfordringer med sønnen vår slik at det har tatt tid å komme fram til at vi både ønsker og har tid og krefter til et barn til. Men nå er vi der - og da skal det jo helst skje med en eneste gang ;)

Vi har ikke delt med familie og venner at vi ønsker oss et barn til ennå, så det er ekstra hyggelig å kunne skravle litt her om det. Hodet er jo forholdvis fullt av svangerskapstanker allerede!

Lykke til, alle sammen!

Skrevet

Hei alle sammen :) Jeg er heller ikke i min første pp, men andre. Men syntes dette så ut som en plass for meg, så slenger meg på..

Jeg er 26 år, bor nord i landet og har ingen barn fra før. Vi har hatt lyst til å prøve lenge, men har nettopp besluttet å sette i gang selv om det kanskje ikke passer helt med jobben enda. Men det passer vel aldri helt perfekt på alle områder, er det ikke det man sier?

Meg og lille snuppis; gratulerer med vel overstått bursdag! Synd det ikke klaffet for deg heller i forrige måned, men gøy å følge hverandre videre :)

Skrevet

så moro at vi er så mange:)

godt med denne støtten vi kan få her:)

jeg tenker jo på graviditet, og baby hele dagen nå...

men innimellom så blir jeg usikker på om jeg virkelig vil ha en til allerede, jeg koser meg jo så veldig med min lille sønn:)

Er redd han skal føle seg tilsidesatt viss vi får en til... selv om jeg vet at han helt sikkert ikke vil gjøre det, for han skal få tiden sin alene med oss forde, den lille babyen vil jo sikkert sove en del den første tiden (det gjorde vertfall han jeg har fra før) så da blir det jo en "myk overgang" for han...:)

huff det her er vanslkelig.. vil så gjerne, men er litt usikker...

Skrevet

Tror det er ganske naturlig å være usikker og tvile innimellom, er jo en veldig stor avgjørelse man skal ta.....Jeg kjenner på det innimellom, vi prøver jo på vår første og med det vil jo hele livet bli forandret. Innimellom kommer dager da jeg jeg tenker "Vil jeg virkelig dette?" "Kommer jeg til å klare det?" "Hvordan vil det gå med parforholdet?". Men vi har jo snakket og planlagt i nesten et år nå, og flertallet av dagene føler jeg meg klar og sikker.....100% sikker blir man vel kanske aldri, jeg vet jo ikke egentlig hva det innebærer å ha et barn? Likevel er jeg ganske sikker på at når jeg sitter med en positiv test, vil jeg nok få en slags panikk likevel....:) Da er det jo ingen vei tilbake, og man har selv valgt å forandre livet sitt......Noen ganger tenker jeg at det ville jo nesten vært bedre å bli gravid ved et "Uhell", da blir man jo bare kastet ut i situajsonen og må takle det......Slippe og veie så mye for og imot hele tiden:)

Så hvis tiden kommer, og jeg sitter der med en positiv test og plutselig kjenner panikken bre seg, så håper jeg å kunne skrive litt her og at dere andre kan oppmuntre og skrive litt fornuft til meg.....:)

Skrevet

ja det er nok naturlig... men med 1.mann følte jeg det ikke sånn.... da var jeg helt gira.. hadde ingen betenkeligheter med å bli gravid!!:)

men nå har jeg liksom et barn... men jeg merker at jeg blir mer og mer sikker på at jeg ønsker et barn til for hver dag som går....:)

og tror nok jeg blir kjempe glad den dagen testen blir posetiv:)

bare å skrive her viss du merker panikken bre seg... hehe;) da skal jeg komme med mange beroligende ord... for meg så har det å gå gravid og det og føde vært det flotteste jeg noen gang har opplevd, jeg kan ikke få sagt hvor utrolig mye jeg ønsker å oppleve det igjen!!!!

Og det å få være mamma er en evig lukkerus, for min del:)

Skrevet

Fin tråd detta!

Jeg har også ikm man i uke 51!Har 1pp bak meg,så spennende om det virkelig kunne klaffe så fort denne gangen.

Jeg er 29 år,gift,bor i indre Østfold og har 2 barn.

ei jente på 5 år og en engel som jeg mistet nov-07

Prøver på nytt med en ny nå!

Skrevet

Dere andre har vel kanskje EL sånn ca i disse dager dere også? Jeg tror jeg har på torsdag......Så da er det vel bare å henge i!:) Hvor ofte er det egentlig "riktig" å gjøre det? Satser på hver dag jeg, så burde vi jo ihvertfall treffe EL!

Å, jeg gleder meg til uke 51 jeg, til å høre hvordan det har gått med alle dere! Hadde vært beste gave rett før jul vel......:)

Skrevet

Det her blir første pp for oss siden forrige mnd var uhell som gjorde at vi fant ut vi fikk lyst på en til :-)

Nå blir det hard førjulsjobbing og håp om gledelig julegave :-)

Skrevet

tror jeg har el til helgen..:)

har hørt at det ikke lønner seg å ha sex hver dag, men annenhver...

tror det hadde noe mer at spermen til mannen å gjøre...

men her i gården har vi sex når vi har lyst for skal jeg gå å tenke på når jeg har el og ikke så blir jeg sikkert like gal som sist... hehe;)

Skrevet

Jeg har EL i slutten av uken, fredag hvis jeg har 28 dagers syklus (som jeg hadde forrige pp) - så håper den sitter denne gangen... Kommer ikke til å gå så opp i liminga som jeg gjorde forrige gang, kjente etter hele tiden - prøver å ta det heeeelt med ro og tenker vi kommer til å ha sex sånn ca annenhver dag denne uka, begynte i går, hehe, og denne gangen skal ikke mannen reise bort rundt EL, hehe =)

Har lest at det skal være bra å ha sex på dag 10, 12, 14 og 15 hvis man har 28 dagers syklus... så prøver å følge denne vi da, så får vi se...

Blir kjempespennende å følge dere damer uka før jul, håper vi får verdens beste julegave =)

Til Ella26: Tusen takk for gratulasjonen, har hatt en kjempehyggelig feiring både med venner og familie...

Ja, synd det gikk i vasken første pp`n - men gøy å følge hverandre videre ja!!! Krysser fingrene for deg denne gangen!!! PS. Hvordan var mensen din denne gangen her?? Jeg hadde bare mens i 2 dager og så bråstopp - har aldri hatt mensen så kort tid før, er vant til å ha den mellom 6-8 dager... så har innbilt meg at jeg faktisk var gravid, men mistet, men jeg testet jo aldri positivt, så mest sannsynlig var jeg ikke det... men rart å ha mensen bare 2 dager, og så innmari mye på en gang... Merkelig hvordan kroppen reagerer noen ganger...

Uansett ønsker deg lykke til denne uka her, krysser fingrene for deg =)

Klem fra

Skrevet

Hei:-) Har veldig lyst å joine denne tråden jeg og som dere kaller den. er helt ny her inne, og ønsker barn nr. to. Noen som forklare meg litt hvoden denne siden eller "tråden" fungerer?

Skrevet

Hei igjen alle sammen :)

blomst2009 - her er det ingen faste regler, man skriver inn når man føler for det, godt å ha noen å snakke med oppi alt kaoset :) Ellers pleier jeg bare å følge med på de andre trådene på BliGravid, mye nyttig informasjon.

Her er det full eggløsnings-testing, har kjøpt et lass fra billigtester. Teststreken blir litt sterkere hver dag, men den er enda ikke like sterk som kontrollstreken, så det skjer vel ikke riktig enda. Ut fra vanlig syklus hos meg har jeg eggløsning torsdag/fredag.

Var på GU i dag og tok celleprøve, vet dere om det kan påvirke prøvingen? Pga jeg hadde så vondt sist eggløsning (varte 1 uke) skulle legen henvise meg til gynekolog, så får jeg se om det er noe rart. Han sa også at den slimhinna som skal sitte inni livmorhalsen satt mye utenpå livmorhalsen, noen som vet hva det kan bety? Man blir jo litt fjern når man er hos legen, så jeg glemte rett og slett å spørre ham, hehe..

Meg og lille snuppis: Jeg hadde en kraftig blødning sist, ca like lang som vanlig, men har hatt mye småblødninger etterpå, vet ikke hva dette kan bety. Kanskje du har hatt noe på gang ja, men som ikke festet seg? Rart at det varte i bare to dager, så mye merkelig som skjer med kroppene våre i prøvinga..

Skrevet

Takk for svar, det blir spennende å følge med der fremover. Krysser fingrene for at det ikke blir så lenge. Har selv en sønn på snart 2 år og er klar for ny baby. Sist gang gikk det ca ett år så litt bekymret for at det skal gå like lang tid denne gang....

Skrevet

Bruker dere alle eggløsningstester? Jeg tror jeg dropper det i begynnelsen. Er redd for at jeg bare blir stresset. Jeg har venniner som strevde i over et år, men når de først innså at det ble utredning på dem slappet de av og vips..-gravid. Så jeg vil gjerne prøve å ta det mest mulig med ro og satse på det beste. Ikke sikkert jeg klarer det. Kjenner jeg allerede er litt overfokusert. Jeg går allerede nå rundt og kjenner symptomer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...