Gå til innhold

SYKE, SYKE, SYKE butikker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vente på ungens trening, kaldt og dumt ute, varmt og underholdende inne på senter. Kikke i ALLE butikkene (lite senter, dumt sted å trene). Voice of Europe har jo rompekjørt PopIn etter de tok over, men noe fint finnes innimellom - joda, en knallfin, sort lang syttitallskjole m tynne stropper og rødt art deco motiv foran, sånn som har solliv-drapering og så bare lett skrådd skjørt helt fra oppunder puppa. De har ikke min str (42) men jeg finner 44 og tenker at ok, skal spise mye på nyttårsaften da jeg tenkte å ha den på, sikkert greit. OG SÅ SPRIKER GLIDLÅSEN 15 CM OVER PUPPA!!!! Og jeg har ikke H-cup, vi snakker en fin liten C, og glidelåsen glir som pikk i Grete helt opp dit. Jaha, det var den kjolen. Jævvvvvler.

Mulig jeg må gå tilbake og kjøpe den likevel for å ha den. På loftet i pose. Til ungen. Eller bare for å ha den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i Spania er størrelsene minst en størrelse mindre, altså om du bruker norsk 42 er det minst 44 her. Men det finnes jo ikke uansett, for spanske unge damer er syltynne til de blir 35 og flytter hjemmefra og får barn, da sier det schmell og de går over i 48+ og samtidig bytter klesstil og trives godt i bingoklubbens kosebutikker.

Det jeg syns er morsomt er undertøyet her.Nå skal det ikke skyves under en stol (?) at jeg er svær brystfager, men jeg finner da alltid BH'er i Norge uten problemer. Uansett, her er mye undertøy i størrelse type S, M, L osv. Ikke 80 C-typen.

Jeg var en gang innom en undertøysbutikk som er "spesialister" på dette med pupp, og den største BH'en de hadde var XL og den hadde passa 3 måneder etter at jeg kom i puberteten.

Skrevet

Forresten, *sværT brystfager.

Ikke svær.

Jeg kjøpte meg en ammeBH her da, og den aller største de hadde var noe a la norsk 70 B. At jeg i det hele tatt gadd å tenke tanken.

Skrevet

...men at jeg er hun altfor frigjorte utenlandstøsa er det ingen tvil om.

Gjest Siklerotte
Skrevet

For en frekkhet, det er faktisk mobbing og trakassering på høyt nivå. Det handler om å vise respekt for stakkarslige mennesker som får ødelagt selvbildet sitt. Send klagebrev!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...