jobber med saken har klart det Skrevet 28. november 2008 #26 Skrevet 28. november 2008 Det kan jo være at vi stresser sånn med at dette her, at vi utsetter mensen selv? Eller det kan være at kroppen ikke har produsert nok hcg til at det skal slå ut på test enda? Jeg er faktisk kvalm:) Klarer ikke å spise.. men det er sikkert fordi sambo har vært vekke lenge og snart kommer han hjem!! Ikke lenge til jeg skal ta test nå. Må kjøpe inn i dag, så håper jeg klarer å ikke bruke den før i morgen. Vil helst bruke morgenurin. Heldigvis har sambo mye større viljestyrke enn meg:) Tror ikke jeg har cyste. Dersom du tror du kan ha det, bør du gå til legen!
Hedda39 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #27 Skrevet 28. november 2008 Lykke til med testing i morgen. Jeg vemter spent på resultat,... Jeg lar vær å teste,... blir kun venting her..... God natt;)
jobber med saken har klart det Skrevet 29. november 2008 #28 Skrevet 29. november 2008 Heisann:) Da tror jeg tante har kommet på besøk:( Det ligner iallefall veldig på henne:( Fikk en følelse av at hun var på vei, så jeg kjøpte ikke test i går.... Håper det går bedre med deg! God natt:)
Hedda39 Skrevet 29. november 2008 Forfatter #29 Skrevet 29. november 2008 så dumt da......... håpet du var gravid.. her er ingen tr....men jeg bare håper hun kommer. er ikke gravid,- vet det bare;)
KristineH79 Skrevet 29. november 2008 #30 Skrevet 29. november 2008 Når jeg ble gravid m sønnen min ble jeg d på ca dag 36 (ifølge terminen) men testa neg på dag 41 men posetiv på dag 46. jeg var uregelmessig de 3-4 pp før det da, så testa bare de 2 gangene. Men det er noen gravide som produserer for lite av d "gravid" hormonet som testene reagerer på. ta med en urinprøve til legen for trur de testene er ganske mye mer sikre. Krysser fingrene for dere som er på overtid på at det sitter en liten spire godt fast. Lykke til
jobber med saken har klart det Skrevet 30. november 2008 #31 Skrevet 30. november 2008 Jeg og håpet:( Men men da var det vel ikke meningen denne mnd heller:( Blir gal av å bare vente og vente... Hvordan går det med deg Tilla_76?
Hedda39 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #32 Skrevet 1. desember 2008 her har tr kommet,... like greit:) Får prøve igje neste mnd,...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå