Hedda39 Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Er det noen som er i samme båt? Dette er frustrerende. Jeg bare venter på tr. Det kjennes ut som den kommer , men den bare lurer meg. Har ellers ingen andre symtomer. Har alltid hatt stabil syklus. Noen som vil komme med sine erfaringer??????? Takk;)
Skogshuldra Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Var i samme bås forrige syklus... Jeg og har altid hatt stabile sykluser, men plutselig denne syklusen uteble TR.. Testet 4 ganger, men bare negativt... men på 6. dagen etter forventet TR kom driten... Men fikk lest en del rundt de dagene jeg ventet da... og det var hvist flere som hadde opplevd at ikke graviditets testene slo ut før etter flere uker... Så det er nok desverre bare å vente... enten kommer TR eller så blir graviditets testen possitiv til slutt... Håper på det siste for din del!! Lykke til!
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Det har skjedd meg og...Det er ofte den bare er forsinka, den dustetanta! Jeg fikk mensen nesten en uke etter forventa mens.
Hedda39 Skrevet 26. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2008 Fortsatt ikke noe tegn til tr,.. og jeg ruinerer meg på å kjøpe tester,..bortkasta penger:( Utrolig dumt dette da,.. det kan vek kanskje påvirke el også???????? Når man er så for sein???? Skjelden jeg ønker tr,.. men nå er hun hjertlig velkommen,......siden jeg vet jeg ikke er gravid likevel,...
jobber med saken har klart det Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Hei:) Jeg er nå 3 eller 4 dager over ikm. Tok test på ikm, men den var negativ. Er vel bare til å vente på tr.. enten så kommer den, eller så gjør den ikke det. Satser selvsagt på det siste:) Jeg har sluttet å kjøpe tester, er jo så fryktelig dyrt i lengden... Håper du er gravid:) så lenge tr ikke kommer, så er det jo håp:)
Hedda39 Skrevet 26. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2008 håper jeg også,..... kjenner ikke noen menssmerter lenger heller..så virker ikke som det kommer..... Dtte er pyton,.. vil jo bare inn i ny pp. Gravid tør jeg nesten ikke håpe på lenger,.. men innerst nne så jaaaa vær så snill:)
m@mm@2007 Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 jeg er 4 dager over tiden idag, og har en veldig stabil syklus.. hadde sist samleie for 4 dager siden, tok test idag men den var negativ har hatt mensmurringer og alt som tyder på at den snart skal komme i over en uke nå, men den kommer jo ikke... så jeg HÅPER på at det bare var for tidlig å teste.. testet ikke morgenurin heller.. men på ettermiddagen.. Lykke til!
Hedda39 Skrevet 26. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. november 2008 Tester også på ettermiddagen,.....men sst graviditet( som endte i MA) testet jeg 4 dager etter ikm men ettermddagsurin,... men nå er jeg jo seks dager over,... og alle symtomer på tr er borte,.. har kun en god del utflod,... Lykke til til deg også,......Håper vi produserer hcg sent:)
jobber med saken har klart det Skrevet 27. november 2008 #9 Skrevet 27. november 2008 Ingen mens enda:) Tør ikke håpe på at jeg er gravid. Er så tungt å bli skuffet gang på gang. hvordan går det med dere?
Hedda39 Skrevet 27. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. november 2008 Hei!! Fortsatt ingen tegn til tr,..... hvertfall ikke noen "synlige";) Det murrer litt og kjennen som om det er på vei,.. men når jeg skjekker så er det bare kommet utflod. Har bare negative tester,... men nå skal jeg ikke teste noe mer,.... Men hvor lenge kan man gå uten at tr kommer,.. tenke på om jeg kanskje burde ta en tur til legen??? Hva tenjer du,... som jobber med saken??
**Baby**number**two** Skrevet 27. november 2008 #11 Skrevet 27. november 2008 Jeg har hatt det akkurat som du. Skulle hatt mens 13. november. Har slöset masse penger på tester som bare har värt negative. Idag har jeg rosa på papiret når jeg har värt på do. Så imorgen kommer tr. Er også faktisk glad for å få mens nå. Så man kan begynne på ny pp. Håper du får positiv test snart, eller at tr kommer på besök så du slipper å vente i to uker du også.
Hedda39 Skrevet 27. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 27. november 2008 Takk for svar!!! Blir nok tr her også........ Hadde du mensen smerter i de to ukene. Kag har sånne halveis kramper der nede,.. og det føles ut som det "renner" sånn som under mensen,.... men så gir det seg ,..og på igjen,.. av og på . Håper på tr FØR to uker ja....tror jeg kan se langt etter pos test:(
jobber med saken har klart det Skrevet 27. november 2008 #13 Skrevet 27. november 2008 Tror det bare er til å smøre seg med tolmodighet Tilla_76. Jeg har tenkt å ta en test lørdagsmorgen, med mindre tr melder sin ankomst. I dag merket jeg forresten at en bukse var litt trang rundt magen. Men det er vel bare tilfeldig det og?? Vil så gjerne være gravid!
Hedda39 Skrevet 27. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 27. november 2008 Prøver å kjenne etter symtomer,..men nei,.. ikke et eneste ett. har du mensensmerter fprresten??? Mine kommer og går,.... Jeg skulle hatt tr 20 nov,.. er faktisk en hel uke på overtid nå. Tenk at kroppen kan lure oss slik,.. skulle ikke vært lov, hi hi;) Tror jeg dropper og teste meg noe mer..... kan jo hende tr bare hopper over en mnd,.. men hvordan i all verden skal jeg finne el da tro? Blir BARE rot av det her,.....jeg som hadde full kontroll;)får begynne å prøve igjen på nyåret da,...og bare la det som skjer frem til da skje... tenk så koselig med en pos test..... Hold meg oppdatert, vi er jo i samme situasjon......
**Baby**number**two** Skrevet 27. november 2008 #15 Skrevet 27. november 2008 Jeg hadde mens smerter en gang iløpet av de to ukene, sånn ca 1 uke etter ikm. Men morgenen etter var det borte. Etter det har jeg ikke kjent noen symptomer på verken graviditet eller mens.
**Baby**number**two** Skrevet 27. november 2008 #16 Skrevet 27. november 2008 Forresten så er det jeg som er EnPlussEn=Fire, har bare byttet nick
jobber med saken har klart det Skrevet 27. november 2008 #17 Skrevet 27. november 2008 Jeg har følt lenge at mensen er rett rundt hjørnet. Men så kommer den liksom ikke. Humøret er ganske ustabilt, griner av ingenting. Føler jeg har lagt på meg rundt magen ( det har jeg sikkert gjort uansett om jeg er gravid eller ikke.. hehe) Tror det er det. Jeg hadde ikm den 23 eller 24 nov. Dagene går helt i surr. Hardt å lese til eksamen.. hehe.. Håper du er gravid! Når har du i så fall termin?? Min blir ca 4 august
Hedda39 Skrevet 27. november 2008 Forfatter #18 Skrevet 27. november 2008 Min blir 2.aug:) Hørte nettopp med av kompis av samboeren,.... han har visst tydeligvis litt peiling på det her,.... Årsaker til uteblitt mens kan være en cyste som ligger der og forstyrrer. Det kan også være årsak til at egget ikke fester seg. Jeg har som sagt mistet to ganger,.. så wææææ tenk hvis det er det som er årsaken??????? Blir jo helt sprø av det her. Håper nesten på tr;) Så blir det ny pp neste mnd. Har på en måte mer tro på at du er gravid enn meg selv,.. jeg tok jo digitaltest i går,.. "ikke gravid" lyste mot meg ja:( Du har jo ikke testet på en stund,...... Har du ømme pupper??jeg har ikke....
jobber med saken har klart det Skrevet 27. november 2008 #19 Skrevet 27. november 2008 Hmmm sånne ting vil jeg ikke vite...hjelp:(. Jeg har mistet en gang. Har planer om å ta meg en tur til lege om det ikke klaffer snart. Men satser på at alt er ok inni der. Forresten så hadde en venninne av meg sa. Det skyldtes en cyste... hmm.. Jeg gledegruer meg til lørdag. Kommer til å bli så utrolig skuffet hvis jeg ikke er gravid. Tror ikke puppene er noe særlig ømme. Men de har vært ømme hver gang før mensen i det siste, så jeg vet ikke om det er et tegn eller ikke.. Synes alt går sånn opp og ned. Blir gal av dette her.
Hedda39 Skrevet 27. november 2008 Forfatter #20 Skrevet 27. november 2008 Jeg tar meg en tur til legen om ikke tr har dukket opp innen en uke,.. to uker på overtid er nok venting!!!!! Får håpe alt er ok inni her og. nå er det leggetid,.. Prøve å tenke på noe annet. Masse lykke til med testing på lørdag. Klem
jobber med saken har klart det Skrevet 27. november 2008 #21 Skrevet 27. november 2008 Hater å vente!! Alt ordner seg alltid for snille jenter:) God natt! Tusen takk! håper jeg klarer å vente så lenge! Klem
Havsalt Skrevet 27. november 2008 #22 Skrevet 27. november 2008 Har det på samme måte, 18 dager over tida og bare negative tester, veldig oppblåst så det ser jo faktisk ut som jeg er gravid...men etter en ca. 15 tester så begynner en jo å innse at det ikke er tilfelle.... blir gal av dette her...........
jobber med saken har klart det Skrevet 28. november 2008 #23 Skrevet 28. november 2008 18 dager?? Alltid regelmessig syklus?? Huff stakkars deg! Har du vært hos lege?? Bare en dag til, så skal jeg teste. Veldig spent! Og litt redd:( Blir kjempe skuffet hvis den er negativ:(
jobber med saken har klart det Skrevet 28. november 2008 #24 Skrevet 28. november 2008 God morgen Tilla_76:) Hvordan går det med deg??
Hedda39 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #25 Skrevet 28. november 2008 God DAG:) Fullt kjør på jobb............ Ingen tegn til tr. Blir helt rar av dette.... null symtomer, ingen mensen smerter heller i dag,.. de pleier å komme på ettermiddagen, kvelden. Har en del utflod. ingen ømme pupper,.. men bitelitt "støl" i magen.... Tenker kun på om det kan være en cyste jeg nå.Vurderer å kontakte lege til uka..... Hvordan går det med deg????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå