tessa888 Skrevet 25. november 2008 #26 Skrevet 25. november 2008 Hiver meg på her jeg også Jeg er 23 år og venter lille jenten 15 januar.. Har PM:P
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 25. november 2008 #27 Skrevet 25. november 2008 Helt utrolig så tiden flyr! Først i det siste at jeg har begynt å tenke over at det faktisk kommer en til... Hehe Har jo ikke tid lengre til å sitte på bim å telle ned, og ikke er det så gøy som sist heller=( Var liksom mye mer liv her sommeren 07!! Husker ikke nøyaktig hvor mange uker, men terminen er helt i begynnelsen av april... Og du? Vi mangler ikke så mange som du tror...;o) Ja! kan vi ikke klare å finne på noe før jul da? Vet ikke med alle andre, men jeg er jo liksom bare hjemme uansett... Er nok en lillesøster ja=) Ikke lenge til du skal på ul da?!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 25. november 2008 #28 Skrevet 25. november 2008 jeg er 22 uker i dag faktisk. he he.. jeg tusler også bare hjemme. har ikke vært utenfor døren siden lørdag pga bekkenet.
Gjest Sauen - preggers Skrevet 25. november 2008 #29 Skrevet 25. november 2008 Hørte dette, ja=) Har du snakket med bobo? sendte jo mld før i dag, snakket om å treffes til uka eller noe=)
Gjest Sauen - preggers Skrevet 25. november 2008 #30 Skrevet 25. november 2008 jeg er forresten 14 uker, termin i slutten av mai og skal på ultralyd i romjulen. jeg husker faktisk verken menstermin eller ultralyd-dato, hehe sist gang hadde jeg full kontroll.. .føler ukene bare flyr jeg, og at det blir helg annenhver dag...=P håper hele svangerskapet går like fort=)
2SønnerSmå Skrevet 26. november 2008 #31 Skrevet 26. november 2008 Lurte på om jeg kunne hive meg på denne jeg også? Jeg er 26,fra Askøy og har termin nå om 8 dager da. Men regner ikke med at jeg kommer til å ha så mye tid før i Januar..hehe..! Har en gutt på 3 fra før,men han går 100% barnehagen.
junigutt :) Skrevet 26. november 2008 #32 Skrevet 26. november 2008 Slenger meg på her jeg også =) Er 20, har termin i juni og bor i ytre Sandviken Hadde vært kjekt å bli kjent med flere gravide!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 26. november 2008 #33 Skrevet 26. november 2008 he he.. sånn er det her også. tiden flyyr. og med lucas hadde jeg jo alltid full kontroll på uker og dager. nå må jeg tenke meg om når folk spør hvor langt jeg er på vei. he he
ditte&malusken&lillebror Skrevet 26. november 2008 Forfatter #34 Skrevet 26. november 2008 Dytter denne oppigjen og håper at vi kan gjøre alvor av et åpentforalletreff i bergen:) Hadde vært kjekt å fått i stand noe om ikke så lenge siden julen snart kommer og tar oss og de færreste vil ha tid??
Icerus Skrevet 26. november 2008 #35 Skrevet 26. november 2008 Blir med og dytter selv om jeg ikke kommer til å delta på noe møte før i januar:)
ditte&malusken&lillebror Skrevet 26. november 2008 Forfatter #36 Skrevet 26. november 2008 Hehe, jeg er med på møte i januar jeg altså, men da kan det hende at jeg må ta med meg en liten gutteklump, men det gjør kanskje ikke så mye?
Månefeen ♥ Skrevet 26. november 2008 #37 Skrevet 26. november 2008 Jeg er absolutt med på treff i januar Blir sikkert litt flaut og rart første gang, hehe, men man må jo bare hoppe ut i det! Kjekt å begynne tidlig, så kan vi følge med på hverandre og se magene vokse
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 26. november 2008 #38 Skrevet 26. november 2008 Er gjerne med på treff i Januar=) Men om det blir med eller uten baby/mage vet jeg ikke... Er vel den nærmest termin her nå?! =S
ml86 er stolt 2barnsmor Skrevet 27. november 2008 #40 Skrevet 27. november 2008 Eg vil og denne gangen! Var ikke tøff nok i forrige svangerskap, men denne gangen hadde det vært kjekt med noen trillevenninner. Var så heldig å få god kontakt med hun jeg lå på rom med sist gang, men tar ikke sjansen på at jeg er like heldig nå.. :-P
isi* med liten januar spire!! Skrevet 27. november 2008 #41 Skrevet 27. november 2008 Jeg å vil være med. Gjerne før januar for min del hihi. Venter en liten gutt 15 januar. Min første, er 22 og bor i Sandviken ;-)
Gjest Sauen - preggers Skrevet 27. november 2008 #42 Skrevet 27. november 2008 Ingen som blir med en tur på vestkanten i morgen da, hehe? Har småen hjemme og vi skal ikke noe spes så tenkte å finne på noe da... Bobobaby, du må komme =)
junigutt :) Skrevet 27. november 2008 #43 Skrevet 27. november 2008 isi* med liten januar spire!! - Jeg bor også i Sandviken artig, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå