ditte&malusken&lillebror Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Har plutselig gått opp for meg at jeg kommer til å få meg en ganske ensom permisjonstid hvis ikke jeg finner meg noen i noenlunde samme båt:) Venninne min er jo opptatt med jobber, studie og festing og litt mindre opptatt av spedbarn. Så hvis det finnes noen i Bergen, gjerne Bergen Vest området, som skal tilbringe 2009 i permisjon og som vil ha noen å trille o.l med, så gi beskjed:)
Gjest Sauen - uke 13 Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Hei=) jeg er snart 22 år, bor i bergen vest og har en liten jente på 14 mnd. venter nummer 2 i mai da, så litt etter deg men... nå ble jeg nyskjerrig, kanskje jeg vet hvem du er? vi er jo på samme alder omtrent=) hvor i bergen vest bor du da? send meg en pm da=)
Icerus Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Melder meg på denne jeg da:) Termin først i juli mnd:) Bergen Vest her og:D Send PM
ditte&malusken&lillebror Skrevet 24. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2008 Sauen har pm:)
ditte&malusken&lillebror Skrevet 24. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2008 Og Icerus har pm:)
Gjest Sauen - uke 13 Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Begge to har pm fra meg=)
ditte&malusken&lillebror Skrevet 24. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. november 2008 Så det skal være treff på fridays i overimorgen.. Skal dere der eller?
Icerus Skrevet 24. november 2008 #9 Skrevet 24. november 2008 Blir ikke noe treff for min del enda... Men kommer nok til å henge meg på første treff etter jul:)
Månefeen ♥ Skrevet 24. november 2008 #10 Skrevet 24. november 2008 Henger meg på Kjenner heller ingen her i Bergen som er gravid og venter, bare barn på 1-2år (2-3 når min kommer). Er 22år og termin i mai. Ser for meg en relativt aktiv permisjonstid som kompanserer med en rolig graviditet. Skal ikke sitte hjemme på rompa med babyen, men heller ut på trilletur Send meg gjerne en PM!
ditte&malusken&lillebror Skrevet 24. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. november 2008 Nei, tenkte meg ikke om. Er jo litt terminforskjelder på oss og det treffet var vel for nov, des og januarmammaer... Jaja, får se om jeg manner meg opp til å gå
Icerus Skrevet 24. november 2008 #13 Skrevet 24. november 2008 Jeg tenkt å begynne å gå på treff når hele familien er informert. Litt kjedelig å treffe kjentfolk og så har ikke familien en gang fått meldingen... Men det har vel ikke noe å si om det kommer folk som har termin senere enn det som er satt opp på treffene?? Jeg vet ikke jeg, har ikke vært på sånne treff før. Men det er jo en grei måte å bli kjent med nye folk på, så jeg tenkte at det ville være koselig uansett.
ditte&malusken&lillebror Skrevet 24. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 24. november 2008 Fra meg og:)
Gjest Sauen - uke 13 Skrevet 24. november 2008 #16 Skrevet 24. november 2008 Jeg syns ikke når man har termin har så mye å si, på mitt første treff var jeg ca 13 uker på vei (forrige svangerskap) og hun som var kommet lengst var høygravid... men dette var vel en gruppe for spesielle terminmåneder... hm, vet ikke om det har så mye å si, men vi kan jo sette opp et uavhengig treff=) for meg har alder, termin og andre ting ikke så mye å si, det viktigste er at man har mulighet til å bli kjent med nye folk i samme situasjon som en selv=)
ditte&malusken&lillebror Skrevet 24. november 2008 Forfatter #17 Skrevet 24. november 2008 Hehe, nei, de kaster sikkert ikke ut folk med senere termin, hehe... Men forstår godt at du synes det er litt tidlig å begynne å gå på treff.. Da jeg gikk gravid med datteren min var jeg ikke på treff i det hele tatt, men da hadde bestevenninnen min termin to uker etter meg, så hadde ikke så kjempebehov for å treffe så mange nye mennesker.. Men vet ikke om jeg får meg avgårde på noe treff.. Synes det er litt pinlig, spesielt siden de fleste har truffet hverandre før allerede...
Gjest Sauen - uke 13 Skrevet 24. november 2008 #18 Skrevet 24. november 2008 ...men hvis vi lager et treff har jo ingen av oss truffet hverandre før, og da blir det like pinlig for alle=) hehe, jeg var dritnervøs før første treffet jeg også, og følte vi bare gikk på rad og rekke mot kafeen og var røde i trynet alle sammen, men når vi satte oss ned gikk praten fort og det viste seg at alle sammen var superhyggelige jenter=) har fremdeles kontakt med et par av dem=)
Icerus Skrevet 24. november 2008 #19 Skrevet 24. november 2008 Tenkte å begynne å gå når jeg nærmer meg 13 uker jeg og. Da føler jeg meg litt mer sikker liksom. Litt kjedelig å komme i god kontakt med en gjeng med "kommende mammaer" for så å miste, og da kanskje ikke ha så lett for å treffe dem igjen... Jeg har ikke turd å slappe av når det gjelder graviditeten enda. Har enda ikke pellet meg til legen for å få det "endelig" bekreftet, men har prøvd å ringe legekontoret mange ganger uten å komme igjennom. Typisk problem når de ikke har skikkelig telefonordning...
ditte&malusken&lillebror Skrevet 24. november 2008 Forfatter #20 Skrevet 24. november 2008 Ja, det er sant.. Synes vi skal lage et treff. Så lenge det er flaut for alle så tåler jeg det, men vil ikke være den eneste som ikke har truffet noen før, hehe:)
ditte&malusken&lillebror Skrevet 24. november 2008 Forfatter #21 Skrevet 24. november 2008 Du har jo litt tid enda... Da jeg ringte for å få føste legetime sa de at de egentlig ikke ville ha gravide inn før i ca uke 10. Jeg fikk komme likevel fordi jeg ikke ante hvor langt jeg var på vei....
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 24. november 2008 #22 Skrevet 24. november 2008 Ja, vil være med=) Har termin 13 januar med nr 2, og har en fra før som nå er 15mnd. Bor i Åsane... Blir gjerne med på treff!!! Lenge siden jeg har vært med på noen nå, men savner det...
Gjest Sauen - preggers Skrevet 24. november 2008 #23 Skrevet 24. november 2008 Der var du også ja, hehe da blir vi 2 som kjenner hverandre, men... er du virkelig kommet så langt? syns vi nettopp spiste yoghurtis og gikk fjelltur jeg... hihi=)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 24. november 2008 #24 Skrevet 24. november 2008 Ja, husker å stikke innom av og til=) Er i uke 34 nå, så tiden flyr virkelig andre gangen altså! Ååå, savner fløyen, og jordbær isen fra 7/11... Når er det du har termin?
Gjest Sauen - preggers Skrevet 24. november 2008 #25 Skrevet 24. november 2008 Har termin i slutten av mai en gang, var vel 26 mai... hehe, ser du, jeg er ikke litt oppdatert engang... men tror jeg er 14 uker nå... tiden går virkelig fort, syns jeg nettopp ble gravid... mye fortere enn sist ihvertfall. tenker ikke så mye på det, er så opptatt med alt annet... herremin, du skal jo føde om noen uker du! jeg har fremdeles 26 uker igjen til termin... men jeg har jo nok å finne på, så ukene kommer nok til å fly avgårde=) hvor langt er bobobaby på vei da? hun har vel termin 2 mnd etter deg eller noe? hehe syns hun også ble gravid nå nettopp jeg... nå mangler vi bare delta og tes så er alle gravide igjen=) dere må ta en tur en dag, lenge siden sist! det blir jente denne gangen også, ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå