LapScouse Skrevet 24. november 2008 #26 Skrevet 24. november 2008 Ja, de sa "du skulle egentlig hatt 3, men du var så smilende og blid at du får 4." Og jeg vet veldig godt med meg selv at det var ikke en fortent 4, men en vel fortjent 3. Men vitnemålet ser penere ud da.. Lykke til på eksamen!!!! (og ta på deg litt sminke.. )
Gjest Skrevet 24. november 2008 #27 Skrevet 24. november 2008 Det var da trivelig! hehe....smink deg som en klovn, ha på rød nese og parykk :-) DA får du sikkert kjempebra karakter :-)
AneB Skrevet 24. november 2008 #28 Skrevet 24. november 2008 Hallo, jeg fikk 5 i standpunkt i historie for "du har jo født og vært alene med en baby dette skoleåret, jeg vet du har hatt det tøft, så jeg velger å gi deg en femmer". Samme for meg, jeg fikk fem og den hjalp meg til å komme inn på det studiet jeg ville i år selv om jeg ikke fortjente den femmeren!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. november 2008 Forfatter #29 Skrevet 24. november 2008 hehehe.. så om jeg tar på meg sminke og fine klær, er blid og hyggelig, og forteller at småen har vært syk hele uken og jeg nå. puss at jeg er alene med han og altid har vært det. så får jeg sikkert en 6er før jeg har åpnet munnen... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå