Gå til innhold

Har dere lagt på dere noe??


jippi78

Anbefalte innlegg

Var på kontroll hos lege i dag (jordmor var på ferie og ville jeg skulle gå til legen denne uka), men legen var litt rask synes jeg. Ikke ble jeg veid heller, tenkte ikke på å veie meg hjemme.... Gikk på vekta nå og hadde ikke gått opp noe i forhold til for 4 uker siden, men føler at jeg har gått opp. Hvordan er det med dere??? Trener dere mye? Jeg svømmer litt en gang i uka, that's it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har ikke vekt hjemme, men tror jeg har lagt på meg ca. 4 kg. Trener 3-5 ganger i uka, bortsett fra de to siste ukene da jeg har vært sykt forkjølet:-(

Før svangerskapet løp jeg ganske mye, men det blir det ikke noe av nå. Og så har jeg nok lagt på meg en halv kilo i hver pupp... Spiller ingen rolle, det går fort av igjen etter fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite trening her også, men aktiv treåring hjemme så rører da litt på meg allikevel. Har gått opp nesten 5 kg allerede og nesten 5 mnd igjen... Med førstemann gikk jeg opp 8 kg under hele svangerskapet - men da var jeg mye tyngre i utgangspunktet. Tror det faktisk har litt å si også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20-4 på vei... og har allerede lagt på meg 7kg. Blir helt skremt av alle som forteller at de har gått ned masse i vekt, eller kun har lagt på seg 1kg. Hvordan skal det bli med meg da? :0)

 

Er 172 høy, og startet på 63kg. Er nå 70kg... og oppover går det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt på meg ca 6 kg og er nå 22 uker. Mitt forrige svangerskap la jeg på meg litt over 30 kg, og det har jeg absolutt ingen planer om å gjøre denne gangen.

Trener litt, skulle helst vært mer men har slitt med lite energi og trøtthet i det siste.

Men nå er det bare å presse seg ut i litt aktivitet. Og passe på hva man spiser ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 uker på vei og lagt på meg 2 kilo. Jeg føler at magen har gått veldig opp, men i følge legen "henter" magen vekta fra andre steder på kroppen. Så jeg får beskjed om å legge mer på meg jeg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 uker og jeg har lagt på meg 3 kg. Er 175 og veide 81kg i utgangspunktet... Når jeg var 2mnd på vei begynte jeg å jobbe i bhg, noe som medfører mer regelmessig spising + at jeg prøver å spise litt fornuftig. Mandariner går ned på høykant, gjerne 7 om dagen!!!! Men godt d er frukt og ikke godteri... Trener ikke noe voldsomt, men jobber på småbarnsavd så blir litt bevegelse på jobb ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21+2 og har lagt på meg 3,5 kg. Fikk litt panikk siden 2,5kg kom siste 2 uker. Så nå kutter jeg all sjokoladen jeg har spist siste ukene!! heretter blir det frukt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er uke 23 og har lagt på meg ca 7 kg..

La på meg nærmere 20 kg i begge de to foregående svangerskapene., men det forsvant igjen etter en tid heldigvis:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 19 uker på vei, har gått ned 2 kg. Ble litt sjokkert og bekymra. Men legen sa det var normalt, og så lenge magen vokser er alt bra. Jeg trener ingenting, men har en aktiv jobb i barnehage, i tillegg til en rastløs femåring i hus. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er 19+5, og har lagt på meg 7,5 kilo. Jeg har jo da ikke vært et sekund kvalm eller dårlig, så det har nok mye å si i forhold til å gå opp mye eller lite. Har heller ikke kunnet trene noe serlig p.g.a. lavt blodtrykk. Har svømmt en gang i uka, men er slitsomt det også.

 

Lykke til videre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 19 uker på veg, og har lakt på meg ca 400-500gram.. hehe..:)

jeg er 150cm høg,og veide 55kg da jeg startet:) så bebi har tatt av det som var der;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter UL i går ble terminen min flytta over til april. Termin 27 april så nå blir jeg vel å vanke litt her inne og.

Jeg er snart 19 fullgåtte uker og har lagt på meg 5 kg. SYns det er veldig mye. Sist la jeg på meg 8 kg. Svangerskapene har vært stort sett like men venter gutt denne gang. Trener ca 4 ganger i uka så får hvertfall holdt meg i begevelse. Men regner jo egentlig med at kiloene raser av etter fødselen, håper hvertfall på det. Formen er fin. Har ikke vært nevneverdig kvalm så matlysten har vært på topp hele tiden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går inn i min 21. uke og har gått opp fra 57 TIL 60 KG, men jeg trener relativt lite. svømmer nå og da på svømming. Har lyst til å trene mer,men sammen med andre gravide. Finnes det noe trening for gravide egentlig, eller må man gjøre det alene? Hater tanken på å trene alene, selvom jeg skulle gjort det mer. Spiser hva jeg vil egentlig, men ikke altfor mye søtt:) Har fått en del kviser, noe jeg ALDRI hadde før omtrent så det er nedtur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 22 i morgen, og har i alle fall lagt på meg 6kg, en stund side jeg har veid meg nå, men er neppe lettere akkurat....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg blei gravid veide jeg 61,5 Kg

Veier nu 61,7 Kg.

Er 20+4 påvei:)

Trener ingenting. Eneste treninga jeg får er å gå til og fra jobb:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 22 og har bare gått opp 1-2 kg. Forrige svskap la jeg på meg totalt 22kg, så regner med kiloene vil balle på seg nå framover,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la på meg mye tidlig i svangerskapet... tror jeg har gåttopp ca 10kg allerede... Var så sulten de første mnd, vanvittig god apetitt men det har heldigvis roet seg:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 kg - er veldig rolig pga bekkenløsning, så lurer på hvor dette ender. Har også endel vann i kroppen, så det er jo håp om at en hel del forsvinner raskt etter fødselen. La på meg 18 kg i forrige svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høra at det varierer, da er vi normale alle sammen;) Nå kjenner jeg at det er på tide å handle litt mamma klær, degynner å stramme over magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lagt på meg ti kilo og er bare 20 uker. aner ikke hva jeg skal gjøre blir nesten deppa. har spist sunt siste to ukene og begynt og trene 30 min, men hadde gått opp likevel. :( skal øke til 40 min trening nå og spise enda sunnere. tror også det er for at jeg sluttet å røyke også at vekta berre fyk opp. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...