Gå til innhold

Hva jobber dere med ? :))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sosialkontor/barnevern,

funker bra, litt mye sitting da. Men jobber 100% :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er saksbehandler og jobber mye (men ikke bare) på kontor foran PC. Det har ikke vært noen problemer med det så langt, og satser på at det ikke blir det på lenge heller. Har allerede avklart noen oppgaver jeg ikke skal gjøre til våren, men er litt spent likevel... jobben min er veldig sesongbetont, men mye stress på våren og sommeren, og lurer på hvordan kroppen vil like det når jeg nærmer meg slutten på svangerskapet.

Skrevet

Jobber med data, stillesittende jobb som gjør at jeg nok holder ut til the bitter end.. Jobbet på sykehus for noen år siden. Hadde jeg gjort det ennå så hadde jeg nok vært sjukemeldt for lenge siden.. Må tenke på seg selv og babyen - jobben kommer i andre rekke...

Skrevet

Jeg er hjelpepleier å har fast stilling på natta ved ett sjukehjem. Er nå 60% sjukmeldt pga bekken vondt. Så jobber bare ei å ei natt.

Skrevet

Jeg jobber som sangerinne! Synger i bryllup og begravelser! Jobber bare 50 % Så har ikke trengt å sykemelde meg. Kjenner meg sliten og trøtt. Godt å kunne sove litt lenger om morran noen av dagene.

Tungt å stå. Skal være med å synge på to julekonserter med koret.Jeg får sitte heldigvis

Skrevet

Frilansskuespiller og styrer til en viss grad egen arbeidsdag. Akkurat ferdig med en relativt fysisk forestilling nå, og skal nok ikke igang med en ny forestilling før etter babyen er kommet.

Skal ha et 50% administratorengasjement de siste 3 månedene før permisjon, og regner med at det skal gå helt fint. Da slipper jeg jo kveldsjobbingen (er mye trøtt om kvelden.) Kan jeg gå i spagaten i 4.måned, kan jeg sikkert sitte foran en PC i 8.måned. ;o)

Skrevet

Hei!

Jeg jobber som butikkmedarbeider. 100%

Er i uke 22 nå,men går fortsatt bra:)

Men merker det er tyngere.

Løfter,bøyer og går kjempe mye!

Så håper jeg holder meg i bra form.

Skrevet

Er hjelpepleier og jobber på ein aldersheim som nattevakt. Synst det er blitt slitsomt fordi eg sliter med å snu døgnet igjen. Er 16+1 nå.

Skrevet

Heisann, jeg jobber som universitetslektor

Dette går helt fint selv om jeg er gravid! Antagelig fordi jeg kan styre ganske mye av dagene mine selv - jeg har nemlig fremdeles dager med veldig kvalme og trøtthet, og hadde neppe klart å fungere normalt i en vanlig 8 til 4 jobb.. Imponert over mange her inne som står på i fulle jobber uten å bli sykemeldte, men jeg har stor forståelse for dem som blir det.

Skrevet

jobber som postbud og kjenner at det tiltider er veldig tungt, med mye å bære og inn og ut av bil...

men har en god arbeidsgiver som tilrettelegger og gir meg litt lettee dager av og til. og jeg får help med tunge pakker o.l.

Hadde bekkenløsning under forige svangerskap(arbeidet da som butikksjef og ble 100% sykemeldt), men har ikke noe plager med det nå (bank i bordet). håper jeg holder løpet ut.

Skrevet

Er sykepleier student,noe som i grunn er veldig slitsomt ettersom hjernen har funnet det for godt til å ikke innta no særlig med ny info for tiden! Er dessuten i praksis,pluss at jeg har mine faste helgevakter på sykehjem utenom. Kjenner i grunn at det er litt for mye,men har ikke mange ukene igjenn av praksisen nå så er det juleferie,ska bli godt å krysse den av listen!!

Har vert plaget en del med kvalme og ekstrem trøtthet men det begynner å bli noe bedre...hehe men nå setter bekkenplagene inn kjenner jeg..! Skal prøve å få unna mest mulig på skolen før jeg tar permisjon,og siste blir eksamen 3 uker før termin..Vist jeg klarer det,ska i alle fall prøve ;o) Er 22+3

Skrevet

er butikksjef i en klesbutikk..:)

men sykmeldt til termin på bekkenet..:)

Skrevet

Jeg jobber for tiden som tannhelsesekretær! Merker også at det begynner å bli tungt, for vi har det veldig travelt og mye stress. Har begynnt å få vondt nede i korsryggen i det siste.Går og står stort sett hele dagen, er blitt flinkere å sette meg når jeg kan da. Men blir enda fortere sliten av å sitte å assistere da vi må sitte i vanskelige stillinger. Vi må nok snart begynne å tilrettelegge jobben litt bedre.. =)

Skrevet

Jobber i en administrativ avdeling i en stor bank og det går helt fint. Vi jobber aldri overtid og jeg har nesten 4 uker julefeire:) Superdigg!!

Skrevet

Jobber som hjelpepleier i hjemmetjenesten, er foreløpig 100% sykmeldt pga. siter med det lave stoffskiftet som er helt i ubalanse...

Skrevet

Jobber som sykepleier på kreftavd på sykehus. Utrolig tøft både fysisk og psykisk. Er 50% sykemeldt og da fungerer det veldig bra. Godt å kunne være så mye som mulig i jobb, ellers blir dagene hjemme lange syns jeg.

Skrevet

Ser at det er mange som jobber i helsesektoren og andre tunge yrker, må bare beundre de som klarer å gå fullt. Selv jobber jeg som ingeniør i et subsea firma og sitter for det meste på kontoret nå for tiden. Har vært 100% sykemeldt i 5 uker pga ekstrem svangerskapskvalme, så 50% i tre uker og gikk ut igjen i 100% sykemelding i dag i to uker. Synes nesten det er litt forsmedelig at jeg ikke klarer å jobbe fullt, men kroppen streiker rett og slett, enten er det kvalmen eller så er det hodepinen som tar knekken på meg - tror jeg er blitt for gammel for dette her...!

Skrevet

Vinmonopolet. Kjempesupert med god tilrettelegging..

Skrevet

Jeg jobber som sykepleier på sengepost i 75% stilling. Turnusen er egenltlig tredelt, men jeg får svangerskapspenger i 20 % av stillingen; dvs nattevaktene jeg har i turnus. Nettene ble for tøffe, da jeg bare ville sove :)

Jeg er i god form, alt i alt!! Kjenner litt i ryggen av og til og hatt mine runder med hodepine enkelte dager. Min største plage foreløpig er at jeg er pottetett i nesa, og har vært det siden begynnelsen av august.

Er nå 20 uker på vei!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...