Silje & prinsen<3 Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Og hvordan fungerer der i jobben nå som dere er gravid ? Selv jobber eg som hjelpepleier på et sykehjem, og syns det er tungt og slitsomt ...
M.O.S.H.I Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 hei. Jeg jobber som sykepleier paa sykehjem, og synes som deg at det begynner aa bli litt tungt og slitsomt aa jobbe i pleien med magen gitt...! Vi faar passe paa oss selv og den lille!!
♥Tonje mor♥ Sønn og spire... Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Jeg jobbet i barnehage, men det fungerte dårlig med dårlig rygg. Mye bøying og ståing. Det tok knekken på meg.. så er nå sykemeldt 100 %
Mille og baby :) Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Jeg er bartender, jobber fortsatt, men begynner å bli tungt for ryggen
komplett familie Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 jeg jobber med samtalebehandling. Sitter mye i løpet av en dag, men det er også slitsomt! Blir ekstra sliten psykisk kjenner jeg.... Beina har begynt å hovne opp... Er 40% sykemeldt - deilig med en dag fri og kortere arbeidsdager!
-lykkeliggravidigjen- Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 jeg jobber på en barnevernsinstutusjon med ungdommer. Er til tider veldig slitsomt da utagering er en del av "hverdagen". Jeg kommer nok til å sykmelde meg etter jul en gang.... Veldig ok arb.plass da gode samtaler med kollegaer gjør arbeidet lettere, og veeeldig gøy å jobbe emd ungdommer (faktisk)
Hera Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 Er nestleder i en Coop - butikk. Er 100% sykmeldt pga kvalme og bekkenløsning.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Assistent i Barnehage, ca 80%. Kos det, og glad jeg har vært så frisk i svangerskapet. Bank i bordet
Nøtt Skrevet 24. november 2008 #10 Skrevet 24. november 2008 Jeg jobber i barnehage. Har vondt i rygg/bekken, men passer bare på hvordan jeg bruker kroppen, og lar være å løfte og bøye meg for mye. Håper å kunne jobbe så lenge som mulig.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. november 2008 #11 Skrevet 24. november 2008 Avdelingsleder i butikk/varehus-kjede. Funker? Heller dårlig, men det er vel snarere formen min enn jobbens "skyld", hehe. Jobber nå såpass lite pga bekkenplager blant annet, at jeg ikke kan ha ansvaret som leder lenger siden det krever 100% tilstedeværelse, så jeg fungerer vel mest som "ekstrahjelp" for tiden og føler meg særs unyttig :o/
Hemmeline Skrevet 24. november 2008 #12 Skrevet 24. november 2008 Jobber i barnehage...synes det er slitsomt med løftinga + mye bøying.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 24. november 2008 #13 Skrevet 24. november 2008 Jobber i barneutstyrsbutikk... Har oprinnelig 70% stilling, og er 20% sykmeldt... Men kjenner kvalmen og ryggen sliter veldig... Satser på at det gir seg snart! Slipper alle tunge løft, da, og får somregel gått å spise når jeg trenger det for å holde kvalmen i sjakk...
godiva med 3 gull Skrevet 25. november 2008 #14 Skrevet 25. november 2008 Jeg er forsterket fosterhjem (BUF etat) og har ungdom hjemme. Fungerer kjempefint. Kommer heller ikke til å gå ut i permisjon.
baby ventes 11 mars :) Skrevet 25. november 2008 #15 Skrevet 25. november 2008 jeg er hjelpepleier på sykehjem, og synes det begynner å bli tungt, har kommet opp i en del situasjoner med ustøe pasienter osv hvor jeg har brukt mer krefter en jeg burde synes det er litt vemmelig. så over jul tenker jeg at jeg kanskje sykemelder meg.
minas Skrevet 25. november 2008 #16 Skrevet 25. november 2008 Jeg jobber som avdelingsingeniør på en lab. Det går kjempe fint å jobbe 100%, er i uke 25 nå. Satser på å jobbe fullt ut. Det går bra så lenge jeg kan variere dagene mine litt med sitting, ståing og gåing.
Gutta.og.meg Skrevet 25. november 2008 #17 Skrevet 25. november 2008 Jeg er reiselivskonsulent som det så fint heter...jobber på reisebyrå Det har gått veldig bra hittil, har jeg hatt tøffe dager er arbeidsgiver utrolig snill og fleksibel med meg. Jeg håper jeg kan jobbe like lenge om ikke lenger enn sist...da ble jeg 100 % sykemeldt 2 uker før jeg skulle ut i permisjon.
Sporty mamma Skrevet 25. november 2008 #18 Skrevet 25. november 2008 Jeg er hjelpepleier og jobbe bare natt på en dement avdeling.Er tungt og jobbe natta s er 50 prosent sykemeldt.Er også utdannet ambulansesjåfør, men det er enda tyngre :-)
randirekkverk Skrevet 25. november 2008 #19 Skrevet 25. november 2008 Jeg er lærer i ungdomsskolen! Har vært fullt sykemeldt i 10 uker nå, på grunn av astma, hjertebank, høy puls og for lite energi/overskudd til å klare jobben. Syns det meste er tungt og slitsomt i dette svangerskapet :/
Bring_it_on!!:)) Skrevet 25. november 2008 #20 Skrevet 25. november 2008 Jobbet også på sykehjem.. Men ble tidlig sykmeldt 100%.. Allerede fra 3 mnd.. Er nå i uke 20 og kommer nok ikke tilbake.. Jeg kjente bekkenet begynte og skurre tidlig.. Og har nå fått bekkenløsning og går til fysio 2 ganger i uken samt noen øvelser jeg skal gjøre selv hjemme.. =)
Torshov!! Skrevet 25. november 2008 #21 Skrevet 25. november 2008 Hei Jeg jobber i bank som finansrådgiver. Burde egentlig gå helt greit, men i dagens marked er det veldig stressende og jeg har hatt veldig mye vondt i hodet og litt kvalm. Jobber fortsatt 100% til etter jul håper jeg på men så er jeg bare i uke 13 foreløpig og helt ny her på 2. trimester )
Ayka 09+13+14 Skrevet 25. november 2008 #22 Skrevet 25. november 2008 Jeg er hjelpepleier og jobber på sykehus. Vært sykmeldt siden jeg var i uke 6 (pga kvalme/oppkast),og sykmeldingen min går ut i slutten av neste uke (er da 14uker på vei). Håper å være tilbake i jobb da! Jobber på røntgenavdeling,så er ikke vanlig stell/løft o.l. der...heldigvis! Men det er en god del gåing...så får se hvordan den vonde hofta takler det. Går det dårlig,så blir jeg sittende på kontoret. Veldig greit at arbeidsplassen kan tilrettelegge!
Gjest Skrevet 25. november 2008 #23 Skrevet 25. november 2008 jeg er hjelpepleier på sykehjem og er 100% sykemeld fra det på grunn av ekstremt lavt BT,bekkenlåsning og kynnere men jobber enda som miljøarbeider ved krisesenteret og det går helt fint..har jo munnen i orden hehehe
S. Skrevet 25. november 2008 #24 Skrevet 25. november 2008 Er miljøterapeut. Merker at det er mer slitsomt med de fysiske oppgavene, men holder ut.. Vil gjøre det samme som alle andre, ikke få særbehandling. Så lenge jeg ikke trenger å løfte er det ok.
Svale <3 Skrevet 25. november 2008 #25 Skrevet 25. november 2008 Er hjelpepleier på en dement avdeling. Jobber 100%.. Har hatt ferie et par uker, så får se hvordan det blir når jeg begynner igjen for fullt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå