Prosjekt_baby84 Skrevet 25. november 2008 #26 Skrevet 25. november 2008 Dødtid= "trening". Bare å nyte å kunne ha sex uten prevensjon da, Lillemor:) For meg var det hvertfall sånn. Ikke brukt piller på to år, så det var godt å kaste gummien:) Men skjønner hva du mener. Jeg har ikm på torsdag, tror jeg.. evnt et par dager senere. Men kjenner ikke et fnugg av noen ting, litt murringer innimellom bare. Så jeg venter vel egentlig bare på den fordanna mensen... Bli ferdig med det og begynne på ny runde:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 25. november 2008 #27 Skrevet 25. november 2008 Hei! Sluttet på p-pillen i august, fikk første mens i slutten av oktober og hadde IKM torsdag forrige uke, TR kom dessverre på fredag =( Så er inne i min 2 pp nå, med IKM 19.desember. Håper det blir klaff denne pp`n da... Er gift og har ei jente på 2,5 år (blir 3 år i februar). Ønsker deg lykke til =) Vi har jo IKM nesten samtidig vi da, så blir gøy å følge hverandre =) Klems
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 25. november 2008 #28 Skrevet 25. november 2008 Glemte å si at jeg er 32 år (blir 33 i morgen!) Hjelp, jeg blir gammel, hehe!!!! Bor i Ringerike i Buskerud =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå