=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Jeg er i min første pp nå, altså ganske fersk og grønn på mange ting..... Hadde vært koslig å høre fra andre som har startet prøvingen omtrent i disse dager! Jeg er 23 år, ingen barn fra før men samboer og en hund. Veldig spent på tiden fremover og littegrann utålmodig merker jeg....men klar over at dette også kan ta lang tid og prøver å ta ting med ro en stund fremover ihvertfall!
tuninna ♥ 2pp Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Jeg er i 2pp nå. Men har et barn på 5 år fra før. Er 23 år og har samboer og katt Du får ha velkommen hit, og lykke til
snuppa86 Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 jeg er "ny" har 2 barn fra før så har vert gjennom dette tidligere, men har glemt så og si alt..bortsett fra hvordan jeg tester =) når har du ikm da? (ikke kommende mens) hvis du er ny på siden her så kan du lese tips-listen, der står det mye nyttig =) velkommen som prøver.
Gullklump i magen<3 Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Eg er vel i 1 pp no. Har ingen born frå før, og er vel totalt grøn på det meste eg òg veldig spent!
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 24. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2008 Så gøy at det er flere ferskinger:) Har sniklest på forumene her i noen måneder allerede, så har fått litt innføring i alle fremmedord og forkorteser og sånt:) Har bare hatt en mens etter p-pilleslutt, den kom veldig regelmessig med syklus på 28 dager, som jeg også pleide å ha før jeg begynte på pillen.....så da burde el komme i begynnelsen av desember, og ikm blir vel da ca 18.des tror jeg...så er en stund til enda det da. Dere andre da? Når har dere ikm? Bruker dere el tester og sånt allerede? Jeg har ikke skaffet meg det enda, tenkte å prøve litt på "egenhånd" først.....
PogT med septemberprins :o) Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 jeg er fersk jeg og, og er på 1.pp. Jeg er 23 år, har samboer, hund og stasjonsvogn og prøver på barn nummer 1. Jeg prøver å få slukt til meg alt av informasjon her inne, kjempefint med noen og spørre om råd, og mye nyttig lesestoff. Fint og se andre ferske prøvere her inne.
Nugni Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 Hei=) Er i 1pp jeg å.. Godt å se at jeg ikke er aleine=) Er 20 år og har samboer, men ingen barn fra før.. Har IKM i begynnelsen av desember, så kjempespent på om TR dukker opp eller ikke..
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Er også fersk prøver Prøver på nr 1. Jeg er 21, snart 22 og mannen min er 25. Bestemte oss endelig for å begynne prøvingen i september, og sluttet da på p-piller. Men nå dukker jo ikke TR opp. Har tatt 3 tester som alle er like negative.. Vil så gjerne få et høstbarn i 2009!! Er utålmodig jeg også! hehe.. Vi går en spennende tid i møte
Arie Skrevet 24. november 2008 #9 Skrevet 24. november 2008 hei! Jeg er også fersk her inne. Første gang jeg skriver på "bli gravid". jeg har bare vært på "snart klar." Vi sluttet på p-pillen 11 nov. og jeg har hatt "pille-mensen" etter det. Da er jeg vel inne i første PP. Eller? Jeg er så usikker på alt det her. Er det ca 11-13 dager etter mensen vi har eggløsning? Vel det blir til helgen. da får vi prøve litt ekstra...
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 24. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. november 2008 Ja spennedne tid fremover nå da:) Hadde vært morro å følge litt med på hverandre, å se om noen av oss får treff på første forsøk! Er jo en god mulighet for at noen av oss kommer til å gå gravide samtidig.... Arie: Det er en fin eggløsnings-kalkulator på babyverden.no, der kan du regne ut når du har din fruktbare periode.
Elvegris Skrevet 24. november 2008 #11 Skrevet 24. november 2008 Heihei. Fjernet hormonspiral i september og har så vidt begynt å prøve (uten hell første måned). Veldig spennende... Jeg er gift og har en gutt på 5 år fra før. Jeg er 33 år, så det er på høy tid å sette i gang hvis vi skal rekke flere
Arie Skrevet 24. november 2008 #12 Skrevet 24. november 2008 flott, tusen takk:) Jeg er selv 27, så det er på tide å begynne med førstemann:) Ja, hadde vært moro å se om noen får det til på første forsøk:)
Arie Skrevet 24. november 2008 #13 Skrevet 24. november 2008 oi! jeg har EL til fredagen! og er fruktbar fra i morgen. jeg han nemlig kjent murringer i høyre eggstokk i hele dag! kanskje jeg slepper et egg??? hehe... oi oi dette er spennende!
gutt og jente og ei i hjerte Skrevet 24. november 2008 #14 Skrevet 24. november 2008 Hei hei. Jeg fjernet spiral i begynnelsen av mnd og fikk mensen etter noen dager ca 7 november. Men gynekologen min sa at jeg hadde en del cyster på eggstokken og at jeg kansjke kunne ha pcos... Men jeg er ved godt mot og håper på et høst barn i 2009:) Har en fra før på 3 år. Har tatt el tester siden dag en men ingen utslag enda.
*LillaMeg* Skrevet 24. november 2008 #15 Skrevet 24. november 2008 Er og ny her.. Sluttet på pillen rundt den 16nov, hadde "ppillemensen" forrige uke. Og snart El. Håper det ikke tar så aøtfor lang tid, men har innstilt meg på at det kan bli lenge og vente, har tross alt gått på ppillen.. men det blir en spennende tid hvertfall, både for meg og samboeren.
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 24. november 2008 Forfatter #16 Skrevet 24. november 2008 Har dere forberedt dere på noen måte før prøvingen da? Vitaminer og sånt? Jeg har ikke begynt med noe sånt selv, prøver egentlig å ikke bli altfor fokusert og ikke tenke på det hele tiden....vet med meg selv av jeg kommer til å bli veldig utålmodig hvis det tar lang tid, så må ikke skru forventiningene for høyt opp nå helt i begynnelsen...... Og har dere vært klare lenge?
Arie Skrevet 24. november 2008 #17 Skrevet 24. november 2008 ja, helt enig. viktig å ikke bli helt desperat.... men lett for meg å si... har ikke hatt første EL ennå. hehe. jeg begynte med folat i oktober. Jeg har vel vært klar et par år, men forsto det ikke helt selv før jeg gråt når venniner ble gravide... Men nå er det min tur også
lilletvilling Skrevet 24. november 2008 #18 Skrevet 24. november 2008 Slutta på pillen i begynnelsen av november, fikk p-pillemens noen dager etter det som normalt, og nå går jeg bare rundt og venter på normalmensen. Blir spennende=) Er 19 år og samboer (med bil og hund som flere her, ser jeg:P )
Prosjekt_baby84 Skrevet 25. november 2008 #19 Skrevet 25. november 2008 Jeg er fersk prøver:) 24 år, samboer. Egentlig tenkte jeg at jeg skulle holde meg unna de forumene her, for jeg blir så stressa. Men så er det veldig fint å ha noen og dele erfaringer med også. Moro og følge med på hverandre litt ja:)
*kleopatra* Skrevet 25. november 2008 #20 Skrevet 25. november 2008 Hei dere flotte damer! jeg er også fersk prøver, har akkurat hatt første "ordentlige" mens etter pilleslutt (tror jeg iallefall, varte bare i 1,5 dag....!!??), så er vel da i 2pp. Er 25 år og forlovet med verdens beste gutt. Bor i en relativt stor 3-roms, så barnerommet (som nå fungerer som gjesterom/kontor) er ganske klart! hihi!! :-) Nå venter vi bare i spenning på om vi blir gravide. Ganske nervepirrende, men prøver å slappe av etter beste evne. Hadde så mye murringer og stikkinger i forrige pp at keg nesten var overbevist om at det hadde klaffet... men den gang ei! Det var vel hormonene etter pilleslutt som lurte meg trill rundt. Lykke til!! Håper vi alle blir gravide i en fei!
*kleopatra* Skrevet 25. november 2008 #21 Skrevet 25. november 2008 Lillemora: jeg har også IKM 18. desember!! :-) Har bestilt el-tester (er svak, tenkte egentlig ikke å begynne med sånt så tidlig....!) Dette blir spennende, da!! Jeg krysser fingre og tær!
Små Einsteins Skrevet 25. november 2008 #22 Skrevet 25. november 2008 Hei ialle sammen Sluttet på p pillene i aug men startet ikke prøvingen for fullt.E nå inne i min 2pp og venter spent hver gang jeg skal ha ikm..Jeg er 26 år og bor sammen med samboer, datter på 3 år og en hund, katt og papegøye. Jeg har hatt masse falske symtomer og blir like skuffet hver gang. Håper det klaffer denne mnd har ikm 15des. Lykke til alle sammen.
Martemor<3 Skrevet 25. november 2008 #23 Skrevet 25. november 2008 hei! jeg er også i min første pp. Tror jeg hadde EL i går, så får håpe det blir klaff! Jeg er 22 år, med samboer og katt:) hvor bor dere da? follo her..
gm&linnea Skrevet 25. november 2008 #24 Skrevet 25. november 2008 Hei hei!! Jeg er i 1PP, og veldig spent!! Har ingen barn, men samboer og hund Er 26 år Finnes jo ikke tålmodig, så jeg hååååper inderlig at vi slipper å være prøvere veldig lenge :S
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 25. november 2008 Forfatter #25 Skrevet 25. november 2008 Så morro at vi er så mange som prøver samtidig:) Vi får prøve å holde denne tråden oppe så vi kan se hvordan det går med oss! Noen som har EL i disse dager da? Jeg har ikke før neste uke, så denne uken er egentlig "dødtid".....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå