(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. november 2008 #26 Skrevet 23. november 2008 Hm. Det var stor forandring ja, men hva er galt med navlen din om dagen?
Gjest Skrevet 23. november 2008 #27 Skrevet 23. november 2008 Fjernet dem allerede? Får ikke sett noe, jeg
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 23. november 2008 #28 Skrevet 23. november 2008 Æsj, bildene er tydeligvis borte allerede, men jeg trenger det opplegget som SAN har fulgt!! Vil du være min motivator??!? Hvis du hadde giddet, kunne du sendt meg en "oppskrift" på PM kanskje? hehe, får ikke begynt å trene igjen før spiren kommer til påske, men da skal jeg ha opplegget klart og være streng med meg selv! Lyst til å prøve 30days også, som en ekstra push. Har normalt kosthold og spiser lite snop. Mye karbo desverre..det er jo så godt! Drikker ikke brus. (klarte å miste 14cm ved å trene 2 ganger i uka før jeg ble smelt på tjukken igjen, men jeg er veldig tung over dørstokken. INSPIRE ME! )
snartmammapåny Skrevet 23. november 2008 #29 Skrevet 23. november 2008 (S)TinkerBelle <3: Navlen er desverre ødelagt pga strekkmerker.. Blir nok aldri helt den samme igjen.. Har nok blitt litt rar... lever i håpet om at den går seg til Har også en navlepiercing da.. Kan det være den du ser?
snartmammapåny Skrevet 23. november 2008 #33 Skrevet 23. november 2008 Tok de bort da tråden var kommet så langt bak på sidene her, men nå er de tilbake. http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail/445886
Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. november 2008 #34 Skrevet 23. november 2008 Jøss.. Gratulerer ... Det var jo kjempeforskjell.. =) Jeg trente bort over 30 kg etter førstemann.., men slet allikevel med små kjærlighetshåndtak.. Kanskje rockering skal prøves ut neste gang da.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå