NyttNick Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Noen som "tør" å legge ut før og etter rockeringbilder av magen og hoftene sine? Hvis noen har da..
Mammen til Madelen 01.01.07 Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 dytter =) jeg vil også se =)
NyttNick Skrevet 23. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2008 Så bra at det er flere enn meg som er nyskjerrig :-) Angrer på at jeg ikke har tatt før-bilder..
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Må bare få si at eg syns dere er kjempe tøffe som klarer og bruke den ringen. Syns den ble litt brutal eg. Stå på jenter.
NyttNick Skrevet 23. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2008 Hehe,ja det gjorde vondt i begynnelsen,men nå går det helt fint. Den er ikke så brutal da :-)
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Likte ikke tanken på å ha vondt for å gå inn noen centimeter. Valgte heller herbalife sine cell u loss og har gått inn 15cm rundt magen. Valgte den lette vegen. Pyse meg... ehhh
snartmammapåny Skrevet 23. november 2008 #7 Skrevet 23. november 2008 Mine ligger nå ute... kommer til å ta de bort etter en kort stund så vær kjappe å se.. Hater særlig før bildet...*grøss og gru* Er meget førnøyd med resultatet da, men det kommer ikke gratis. Ligger noen anstrengende joggeturer, en god del timer på spinningsykkelen og så 20 min med rockering hver dag i litt over 2mnd. Før bildet er fra 9. september og etterbildet er fra 14. november. http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail/445886
snartmammapåny Skrevet 23. november 2008 #9 Skrevet 23. november 2008 Ja det er igrun helt utrolig. Hadde ikke i min villeste fantasi forutsatt at det skulle gå så fort. Begynte ikke treningen før over 1,5 år etter mini ble født. Så liksom ikke helt vitsen. Kroppen var jo helt ødelagt. Var igrun lenge overbevist om at det ikke var noen vits i å prøve å gjøre noe med den, fikk så litt troen på å trene litt, og litt ble til mye. Og slikt ble det reultater av. Det finnes definitivt håp for de fleste. Det man vil det får man til.
Patetica fåkksi Skrevet 23. november 2008 #10 Skrevet 23. november 2008 Hvor mye og hvor ofte har du trent da?
Muffemor og lille Ida <3 Skrevet 23. november 2008 #11 Skrevet 23. november 2008 Hva slags rockering er det snakk om? Nå fikk jeg veldig lyst til å begynne med ddet etter å ha sett bildene dine S*A*N - Helt utrolig :-) Gratulerer
snartmammapåny Skrevet 23. november 2008 #12 Skrevet 23. november 2008 Har vært på spinntime 2-3 ganger i uka, aerobic/balanse time 1 gang i uka, joggetur 1-2 ganger i uka. Har hatt 5 harde treningsøkter, på ca 1time, i uka på det jevne. Kutta også ut allt snop og sukker brus i ca 2mnd. Ikke engang i helgen. Var igrun en skikkelig godtegris før... :S Men har beynt å spise snop igjen nå da *nam* men oppretholder treningen og går fortsatt ned i vekt og cm.
snartmammapåny Skrevet 23. november 2008 #13 Skrevet 23. november 2008 Det er en treningsrockering, er mye større og tyngre enn de du får kjøpt på lekebutikken. Jeg kjøpte min her: www. sports-hoop.com Men du må ikke tro at jeg hadde fått like bra resultat av bare å stå på gulvet å rocke altså. Ringen bygger opp magen og gir utrulig flott form på mage og midjen, men har man en del fett rundt, så må det trenest bort på annen måte.
Joikaboll@ Skrevet 23. november 2008 #14 Skrevet 23. november 2008 Steike, det var super resultater på kort tid :-) Men det ligger mye hardtrening bak :-) Jammen flink du. *løper å finner den ubrukte rockeringen sin*
snartmammapåny Skrevet 23. november 2008 #15 Skrevet 23. november 2008 Ja det er utrolig hvor fort jeg har fått resultater. Forandringen er veldig ekstrem på bare litt over 2mnd. Trodde igrun ikke det var mulig å få så fort resultat selv, men bare man vil så får man det til :-) Kan jeg så kan alle, det er iallefall sikkert!
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 23. november 2008 #16 Skrevet 23. november 2008 <> Så utrolig bra. Kjempe bra resultat.
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 23. november 2008 #17 Skrevet 23. november 2008 ohh looord s*a*n.. du har jaggu vært flink!! Min mage ser jo ikke ut, men ser jo at man kan gjøre no med det.. åååhh.. var flink i en periode, men så dabba det bare av.. hmmhmm.. nå gav du meg jaggu inspirasjon... hmm hmm.. kanskje etter jul.. hehe:)
Monajenten Skrevet 23. november 2008 #18 Skrevet 23. november 2008 S A N - Gratulerer så mye, det er knallbra!!! Pia & Gjengen - Du har pm:-)
Patetica fåkksi Skrevet 23. november 2008 #20 Skrevet 23. november 2008 Men en ting jeg lurer på; hvordan fikk du TID til en hel times trening fem ganger i uka med en liten unge?
snartmammapåny Skrevet 23. november 2008 #21 Skrevet 23. november 2008 Droppa tv Og så er mannen hjemme med barnet når jeg trener, om han skal noe så må vi ha barnevakt. Trener utelukket på kveldstid etter mini har lagt seg.
NyttNick Skrevet 23. november 2008 Forfatter #22 Skrevet 23. november 2008 SAN-er imponert over at du får tid til å trene så ofte. Vil også..Men etter at ungene har lagt seg er jeg så trett og sliten at det er ikke sjans for at jeg klarer å trene. Og de få timene etter jobb til leggetid vil jeg gjerne være sammen med ungene. Prøver å få til å trene litt hjemme mens ungene ser på barne-tv da, Synes magen din så bra ut på før-bilde også!
NyttNick Skrevet 23. november 2008 Forfatter #23 Skrevet 23. november 2008 Pia og gjengen-Må man være "overvektig" for at den kuren skal virke? Hvordan virker den?
snartmammapåny Skrevet 23. november 2008 #24 Skrevet 23. november 2008 Trener aldri før mini legger seg, den tiden er hellig. Er også ganske trett på kvelden, men den hardeste milen er den over dørstokken, så når jeg først har tvunget meg selv ut gjennom døra så er det ikke så ille. Viser seg at jeg jammen har litt å gi alikavel når jeg kommer meg på trening. I tillegg så får jeg mer energi av å trene, så etter noen uker så er jeg ikke sååå trøtt som jeg var i begynnelsen. Prøv å kom inn i en god rutine
Gjest Skrevet 23. november 2008 #25 Skrevet 23. november 2008 Wow s*a*n! Er kjempe imponert over resulatet på så kort tid. Gratulerer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå