meg & to små vampyrer Skrevet 24. november 2008 Forfatter #26 Skrevet 24. november 2008 jeg er gal av kvisene nå...
Icerus Skrevet 24. november 2008 #27 Skrevet 24. november 2008 hei, husker deg fra bli bravid jeg og... Er i morgen 6 uker, og har nå små kvalmebyger, litt hodepine, ømme pupper og svimmel når jeg reiser meg. Fra første dagene etter el hadde jeg stikkniger eller nesten sting i eggstokkene som ikke gav seg, og selvfølgelig murring i korsryggen. Har ikke vært hos legen enda, men skal bestille time i morgen. håper på å komme til raskt. Er egentlig ikke i form til å være på jobb for tiden..
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 25. november 2008 #28 Skrevet 25. november 2008 nygraverte.... hehehehe:p
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 25. november 2008 #29 Skrevet 25. november 2008 Er bare 4+1, men har disse symptomene: - Ekstremt god luktesans, og siden jeg jobber i barnehage med masse forskjellige lukter av alle slag, er det denne som plager meg mest:P - Ømme bryster - Dumme kviser - Kvalm innimellom, men det plager meg ikke noe særlig, er veldig moderat, og kommer og går.. - Veldig sliten og trøtt - Stikkinger nede i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå