Gå til innhold

Dere nygraverte.. symptomer?


Anbefalte innlegg

Skrevet
:) jeg er gal av kvisene nå... :(
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, husker deg fra bli bravid jeg og...

 

Er i morgen 6 uker, og har nå små kvalmebyger, litt hodepine, ømme pupper og svimmel når jeg reiser meg. Fra første dagene etter el hadde jeg stikkniger eller nesten sting i eggstokkene som ikke gav seg, og selvfølgelig murring i korsryggen.

 

Har ikke vært hos legen enda, men skal bestille time i morgen. håper på å komme til raskt. Er egentlig ikke i form til å være på jobb for tiden..

Skrevet

nygraverte.... hehehehe:p

Skrevet

Er bare 4+1, men har disse symptomene:

- Ekstremt god luktesans, og siden jeg jobber i barnehage med masse forskjellige lukter av alle slag, er det denne som plager meg mest:P

- Ømme bryster

- Dumme kviser

- Kvalm innimellom, men det plager meg ikke noe særlig, er veldig moderat, og kommer og går..

- Veldig sliten og trøtt

- Stikkinger nede i magen

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...