Gå til innhold

Dere nygraverte.. symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hilke symptomer har dere?

Jeg er veldig fersk 4+1 og har bare dette:

-kviser, i fjeset og på ryggen

-luktesans som er ekstremt god

-humørsvingninger

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

-hehe jepp hørtes VELDIG kjent ut du!

Aldri vært plaget med kviser før, men nå har det eksplodert. ("Horn i panna=)" hehe)

-luktesans ja! Ekstremt! Alt reagerer jeg på.

-Er ikke kvalm.. enda heldigvis, men merker all lukt. Spesielt hvis "far i huset" slipper en vind.. usj. uutholdelig=)

Jeg er akkurat kommet i uke 6.

Man kan få litt "stikkinger" i brystet(puppene) og litt større felt rundt brystvortene.

- men du les på babyverden.no, mye bra info der=)

Skrevet

jo, men jeg er ikke interessert i hva som kan komme av symptomer. Alt det leste jeg 40 ganger forrige gang jeg var gravid;)

Ville bare snakke med dere skjønner du:)

Skrevet

Jeg er 5+1 og har disse symptomene:

-masse ekle kviser i ansiktet

-oppblåst, men det begynner å forsvinne litt nå heldigvis

-griner for alt og ingenting

-fort andpusten

-fort sliten

-våkner når jeg snur meg av skikkelige vonde stikk nederst i magen. Dette er visst båndene som livmoren er festet i som strekker seg.

-Svimmel hvis jeg står opp og ned for lenge

Trodde ikke jeg hadde så mange symptomer før jeg skreiv dem ned het, gitt! Men ingen av dem, bortsett fra kvisene, er veldig plagsomme.

Bare lykkelig for at jeg er gravid:)

Skrevet

min plagsomme støv og div allergi er FORDUFTET!!

ellers er brystvortene vooonde

stikkinger i magen

strekkesmerter

forsterket smakssans de lux

trøtt

jeg er blitt veldig lettrørt

er i uke 5, søsteren min ble gravid på samme tid som meg i fjor,hun ble dårlig og kvalm i midten av des.,håååper jeg slipper!!

jobber innen hud og make-up,så har foreløpig klart å forebygge utbrudd,og satser på at jeg slipper unna. :)

Skrevet

Hehe.. måtte bare le litt av denne.. "svimmel om du står opp ned".. det symptomet har jeg når jeg ikke er gravid og ;)

Skrevet

he he, ja om jeg står opp ned har jeg også det-.

Jeg kom på flere ting jeg kjenner:

-stikninger i magen

-litt svimmel når jeg reiser meg kjapt, men det har jeg ellers også

Skrevet

Hei, jeg ville bare si gratulerer!! :) Husker deg fra BliGravid, og er glad for å se at du er kommet inn hit nå. Var ikke så aktiv selv der, men leste en del.

Skrevet

Meg du mener lilleplutt? :) takk:D Glad for å være her!

Skrevet

:)

Hvor mange uker er du på vei da lilleplutt? :)

Skrevet

Jeg er 9 uker på vei i dag, så det er en stund siden jeg var på BliGravid. Rakk akkurat å trykke meg inn i Juniklubben...

Skrevet
:) Jeg er bare 4+2. Såå lite. Redd for at det er feil elle rjeg skal miste hele tiden. :(
Skrevet

Det går nok bra :) Første gang?

Jeg er livredd for å miste jeg også, hadde en MA i sommer. Men oddsen er jo på vår side, med 85% sjanse for at det skal gå bra når man er gravid, i følge statistikken...

Lykke til!!

Skrevet

Nei, ikke første gang. 2.gang. Men sist oppdaget jeg det ikke før i over 6 fullgåtte uker og ble kvalm som bare rakkern rett etterpå, ingen tvil da;)

Skrevet

Jeg er 7+4 idag og kvalmen har slått meg for fullt. Merket det først da jeg var 6+0, men kom for full da jeg var 6+6.

Spydd og spydd og spydd nå i flere dager. Ellers merker jeg fint lite. Litt ømme brystvorter og bittelitt stikking i magen av og til. Trodde egentlig det kom til å være mer symptomer, men kvalmen kan jo ta knekken på hvem som helst! På det verste har jeg spydd en gang i timen fra jeg stod opp til jeg la meg.

Skrevet

heisann meg og lille vampyr! husker deg jeg også fra bligravid! Når testet du positivt da? Gratulerer så masse!

Skrevet

hei vaskedama: testa positivt i går:) er bare 4+2. du da?

takk forresten.

Skrevet

Er 5+3.

Merker at jeg er: Kvalm

"Mensmurringer"

Stikking i brystene

Skrevet

Hmmm jeg er 4+5 i dag.

- Har ømme bryster (ikke så mye mer enn vanlig pms-pupper egentlig)

- Såre og hovne brystvorter - går og kjenner på dem ustanselig for å forsikre meg om at de fortsatt er såre... blir litt opphengt kjenner jeg

- Masse murringer i livmoren, våknet i natt av noen skikkelig smertefulle tak - men ikke helt som mensmurringer - mer konsentrerte

- Noe stikninger også i blant, det begynte med det mange dager før ikm

- Litt trøttere enn vanlig, men ikke så veldig mye

- Tar litt lettere til tårene kanskje

- Ikke plaget med kviser foreløpig - jeg pleier å få uren hud før mensen så dette var faktisk et tegn for meg på at noe ikke var helt som vanlig :)

- Veldig tørst, drikker mye mer vann

- Null søtbehov, ikke lyst på sjokolade etc (noe jeg absolutt har til vanlig!!)-

- Vært veldig frossen i over en uke

Veeeldig redd for å miste så jeg der gjerne at symptomene tar seg opp enda mer i dagene som kommer! Tar gjerne til og med litt kvalme - bare det ikke blir for ille, helst :)

Skrevet

Glemte forresten å si noe om symptomer. Helt i begynnelsen hadde jeg ikke så mye symptomer - men det jeg hadde var kraftige mensmurringer, var mye svimmel og veldig tørst. Drakk vann hele dagen. Var 4+4 før jeg testet (hadde fått negative tester hos legen tidligere), men skjønte at jeg måtte være gravid da jeg begynte å grine på åpen gate etter å ha sett en kjip familieskjebne på bussen.

Skrevet

det med grininga må jeg skrive under på forresten. :(

Skrevet

brrrrrr, jeg er kald!! hele tiden!! og jeg blir sprø av det, he, he...

jeg er rett å slett gjennom frossen.

også har det poppa fram kviser på haka, noe jeg aldri har til vanlig.

og TRØTT..... holdt på å sovne i sofan til svigers i stad, og her om dagen gjorde jeg det faktisk.. he, he, de begynner vel å lure på meg snart..

Skrevet

Heisann meg og vesle vampyr!

Er 6+1 idag, men føles nesten som 4! he he

Er min første, så er vel litt nervøs, håper det går bra.. Men det er det vel flere her inne som er! nervøs, altså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...