TrustNoOne (but Me) Skrevet 22. november 2008 #26 Skrevet 22. november 2008 Skjønner. Utelivet er oppskrytt - men dæven så gøy det kan være innimellom også. Men det finnes verre ting enn å være hjemme med bråkebøtta da:)
Gjest Siklerotte Skrevet 22. november 2008 #27 Skrevet 22. november 2008 Den som sjekker får se. Stine er jo egentlig vanlig - vi kjenner vel alle en Stine/Stina eller to, men kanskje ikke på fem.
Patetica fåkksi Skrevet 22. november 2008 #28 Skrevet 22. november 2008 Folk som mimer til sang på TV mens de flakser rundt og gliser.
Patetica fåkksi Skrevet 22. november 2008 #30 Skrevet 22. november 2008 Hun vil sjekkes opp, -igjeeen.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 22. november 2008 #31 Skrevet 22. november 2008 Hvem? Hva? Hvor? Hvorfor? Why? Whyyyyyy?
Gjest Siklerotte Skrevet 22. november 2008 #32 Skrevet 22. november 2008 Jeg blir sjekket opp så ofte at det ikke er noe jeg vil - det bare kommer Baolooa. Du sjekker det mest naturlige vel, Danni.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 22. november 2008 #34 Skrevet 22. november 2008 Nå kan tett nese legges til på hat-lista. Samt å være tom for nesespray. Æsj.
danieI Skrevet 22. november 2008 Forfatter #35 Skrevet 22. november 2008 snørr er hat, det er jeg enig i jeg har også ett tillegg: andre foreldre som syns det er greit å pierce ørene på 5åringene sine, sånn at min maser enda mer om det
Gjest Siklerotte Skrevet 22. november 2008 #36 Skrevet 22. november 2008 Ja ser man det, selv en mann kan forstå det.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 22. november 2008 #37 Skrevet 22. november 2008 Seriøst?? Driver folk å stikker hull i ørene på 5-åringer? *grøss*
danieI Skrevet 22. november 2008 Forfatter #38 Skrevet 22. november 2008 jada, min jente blir snart mobbet pga null hull tenker jeg
TrustNoOne (but Me) Skrevet 22. november 2008 #39 Skrevet 22. november 2008 Og jeg som trodde det var tøft å vokse opp da jeg var barn...! Dæven. Antar at du ikke vurderer å gi etter?? Gruer meg til jentungen begynner å spørre om sånt. Har forhåpentligvis noen år igjen til den broen skal krysses.
danieI Skrevet 22. november 2008 Forfatter #40 Skrevet 22. november 2008 hun får ikke hull i ørene enda, ærrru gærn?? skal vurdere det om 10 år!
Gjest Siklerotte Skrevet 22. november 2008 #41 Skrevet 22. november 2008 Altså, jeg har en (ja, faktisk hele en) venninne som ikke har hull i ørene, og hun har heller aldri gitt etter. Så det fins håp, det gjør virkelig det.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 23. november 2008 #42 Skrevet 23. november 2008 Puuuh, godt å se at det finnes lyspunkter. Ser helst at jentungen begynner ungdomsopprøret litt senere enn i barnehagealder...!
pingu...... Skrevet 23. november 2008 #43 Skrevet 23. november 2008 jævla helvetes møkkadag som endelig er over.... lykke.
Patetica fåkksi Skrevet 23. november 2008 #44 Skrevet 23. november 2008 Bare vent til hun er 14 og har kjæreste på 19 med moped!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå