Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

eks svigerhelvete

spøkelser

nordavind fra alle kanter i for tynn jakke

alle jeg kjenner er ute og har det gøy, og her sitter jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syk unge og rotete hus som også trenger en vask står på min liste.

Ikke blitt gjort noe av husarbeid hele uka på grunn av omgangssyken! BLÆH

Skrevet

ødelagt fjernkontroll til tven på en lørdagskveld.

Skrevet

Inkompetente selgere som gjør at jeg må sitte på lørdagskvelden å fikse opp i rotet...

Skrevet

det hørtes interessant ut, fortell??

Skrevet

Ikke så interessant egentlig. Bare selgere som lager ordrer som ligger løse i systemet fordi de har laget ny ordre eller "glemt" å ta full betaling. Vi skal over til nytt datasystem og da må alle åpne ordre være avsluttet. Siden de ikke har klart å skjønne hvordan og hvorfor er det plutselig blitt min jobb ;(

Hvis du skjønner...?

Skrevet

Å stille på dugnad hos svigerinna bare for å oppdage at man er den eneste som dukket opp....og får malerkost plassert i hånda og nøkkel til kåken, svigerinne reiser hjem igjen. Og forventer at vi dukker opp igjen i morra. Med motet på topp. I hate, I hate, I HATE!

Skrevet

nå er det ikke bare bare å være selger da, DET veit jeg.

hva er din funksjon i bedriften da? siden du bruker lørdag kveld til å rydde opp i møkka mener jeg..

Skrevet

så hyggelig da.....du har vært heldig med svigerfamilien skjønner jeg...hehe!!

hvorfor dro hun hjem igjen?

og hva mener du med å dukke opp igjen i morra? why? why? why??

Gjest Siklerotte
Skrevet

Besøk som ikke har tenkt å gå med det første...

Pratsomt besøk...

Dårlig film, veldig dårlig filmmm...

Frekk mann i butikken.

Migrene!!!

Folk som ikke kan lære seg å stave et enkelt navn rett.

Skrevet

Mann langt langt borte på fiske...

Sexmangel (les: mann langt langt borte)

Sånn blir mann sur av.

Skrevet

Neida, det er ikke bare bare å være selger. Men mesteparten av dette har de hatt plenty av tid til å rydde opp i. Det er igrunn meste fordi den forrige sjefen vår aldri fulgte opp, så selgerene er litt unnskyldt der. Men jeg liker best folk som gjør jobben sin selvom sjefen er en dust...

Grunnen til at jeg jobber lørdagskveld er fordi jeg er prosjektleder på det nye systemet, så det er jeg og nye sjefen som må rydde opp...

Skrevet

hvem sitt navn er det de ikke klarer å stave?

sikkert du som har zå zpezzielt navn på ungen din

Gjest Siklerotte
Skrevet

Joda, mange navn igrunn, mitt eget og en annen sitt og ofte ungen sitt - men det er nok ikke fordi det er så veldig spesielt at det gjør noe. Da er Stine mer eksotisk nå til dags, og det sier vel sitt?

Skrevet

Jeg dukker opp igjen i morra fordi jeg er et dumt nek. Dum, dum, DUM! Jepp, jeg innrømmer det sjæl. Hun har det veldig tøft for tiden, står midt oppi samlivsbrudd fra en relativt utrivelig fyr og har to unger på slep. Kåken hun skal flytte inn i har ikke sett hverken vask eller maling siden åttitallet, og nikotinet ligger tykt på veggene. Hun har blitt bortskjemt opp igjennom årene av faren og broren, så hun er ikke spesielt selvstendig ( hun ringer fremdeles min samboer hvis en lyspære ryker ). Med andre ord: Hun trenger så mye hjelp som mulig. Og jeg, mitt fehue, kommer springende. Sukk.

Skrevet

hva heter avkommet ditt da?

stine er vel ikke så vanlig nei

Skrevet

jaja, du kan i alle fall tenke på deg selv som ett snilt nek da

Skrevet

Ooooh, flørten ;) Ja, jeg kan i det minste trøste meg med at jeg er en supersnill nepe som er, unnskyld uttrykket, jævlig god til å male og leke vaktmester. Jeg legger gulv, jeg tapetserer, jeg maler, jeg lister, jeg fuger...Jeg er egentlig en usedvanlig søt potet som kan brukes til alt. Hmm, nå følte jeg meg plutselig litt bedre. Må være de rosa pillene som kicker inn;)

Skrevet

tror du har en litt feil oppfattelse av hva som er flørt, men ok....

Skrevet

He he, har feil oppfattelse av maaange ting, ref. samboer. Det MÅ jo bli sånn når man syns Haikerens Guide til Galaksen er den mest fornuftige boka man noen gang har lest. It all makes sense:) Og nå har definitivt de rosa pillene kicket inn... Fiiiine rosa elefanten.

Skrevet

Og hvorfor kan ikke du også gå ut og ha det gøy, Daniel? Din tur til å være barnevakt i dag eller? Viktig å få luftet fjærene innimellom vettu.

Skrevet

jeg kan det innimellom vøtt, men stort sett er jeg hjemme med lillebråket mitt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...