Gå til innhold

Samboer har ikke kommet hjem enda....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dytter jeg også.. Det samme har skjedd her og jeg ble skikkelig redd, sjekket aviser, ringte sykehus etc.. Han hadde ikke hørt tlf.. Men han fikk høre det for å si det sånn. Går ikke an å oppføre seg sånn, skal bare en melding til!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke at dere godtar at mennene deres holder på sånn.

Håper alt er bra med samboeren din, HI, og at han bare hadde sovnet på et nachspiel.

Skrevet

Helt enig.. Er han 20, tja, ingen unnskyldning, men litt mer forståelig kanskje.

Men her er mannen min over tredve - på tide å vokse opp og ta ansvar!!

Skrevet

Hei alle sammen! Takk for mange hyggelige og støttende svar:) Samboern ringte litt over ni, hadde vært på nachspiel og sovnet. Jeg sa at jeg hadde vært dritredd og at jeg var fly forbanna. Forklaringen var at han ikke hadde tenkt seg på nachspiel, så derfor hadde han ikke sagt fra. Han kom hjem, spiste litt og la seg. Jeg ble sur fordi jeg syntes han kunne be om unnskyldning, så da er jeg visst en bitch som ikke unner han å gå ut. Han sa også at han ikke ville være med meg på fest neste helg:( Og nå ligger han og sover, mens jeg må ta meg av febersykt barn. Så stemningen er ikke akkurat på topp her! Men vi ble i det minste enige om å ta en prat i kveld.

Ja,ja håper dere får en hyggeligere helg enn meg!

Skrevet

tror dere blindt på at de "bare sovna på nashspiel"? Bare spør, for hos meg så "lukter" en sånn "forklaring"... men kan jo være fordi jeg aldri har opplevd det selv. MEn syns det bare høres så rart ut at voksne menn med kone og barn "bare sova på nashspiel"... uten å gi en beskjed hjem engang. Mener IKKE å støte noen, men lurer oppriktig på dette

Skrevet

Jeg hadde blitt rimelig hissig hadde det skjedd her. men nå drikker aldri min samboer da så da kommer det vel ikke til å skje noe sånnt her i huset............ Sånn oppførsel kan ikke unnskyldes uansett alder og jeg hadde ikke "kjøpt" en sånn forklaring helt uten videre............Men det er som hun over her sier kanskje fordi det er så fjernt fra vår virkelighet her i huset............... Her er vi sjelden ute på byn.......... det blir lissom med julebord, en gang på sommeren og en jente/guttetur eller 2 i løpet av året ( oga da ikke på byn)...........Sånn blir det liksom når man får familie tenker jeg da........... Bruker heller tida på andre ting, men mulig vi er litt kjedelige da : )

Skrevet

Skjønner deg godt at du er sint. Jeg hadde ikke akseptert slik oppførsel med mindre det hadde vært en god forklaring. Å sovne av på nachpiel er ikke en unnskyldning. Det handler om respekt for den som er hjemme og som bryr seg om deg. Og som er moren til ditt barn apåtil.

Det koster lite med en telefon. Dessuten får man en mye blidere frue og slipper konfrontasjoner dagen etterpå. Hvor vondt vil han seg selv?

Håper han får en reprimande av deg i kveld for sånn kan man ikke oppføre seg. *hegner han opp til tørk på klesstativet med et realt skjerp seg tupp i rævva*

Skrevet

Dette hadde jeg ikke godtatt rett å slett.kjønner godt du ble redd, sint og bekymret mm.

Den ynskyldningen han kom med var bare dom syns jeg, å at han atpåtil ble sur på deg.viser hvor lite respekt og lite voksen han er.

Å gå å legge seg når man har sykt barn er heller ikke akseptabelt hjem hær. Fordi om mannen min har flydd på byen så må han ta sitt ansvar dagen etter.

det koster lite å ringe å gi beskjed hvor mann er.

Skrevet

enig med de siste innleggene over her. det går ikke an å oppføre seg som en bortskjemt tenåring når man får egne barn.

her avtales eventuelle byturer i god tid og jeg forventer full deltagelse i familielivet dagen derpå. siden vi bor et stykke unna "de andre gutta" pleier han å overnatte og er frisk og fin når han kommer hjem før 12 dagen etter.

disse byturene er det kanskje fire av i året, så kommer en hyttetur og et julebord i tillegg : )

jeg ammer og må naturlig nok være hjemme.............men han er flink til å skaffe barnevakt til meg og trollungene, enten hos mine eller hans foreldre hvis det blir nødvendig med litt hjelp.

forstår ikke at dere finner dere i å bli behandlet så respektløst, for noen umodne dustegutter tenker jeg. kom det som julekvelden på kjerringa at de bryr seg så lite?

Skrevet

Jeg greier ikke la være, jeg MÅ bare si meg enig i et par av de over meg her.

TROR dere virkelig at de bare kubba på et nachspiel? Eller tenker dere innerst inne det dere ikke vil tro, og godtar unnskyldningen for å slippe bråk? Er vel uansett vanskelig å finne ut hvor han egentlig har oppholdt seg uansett, men jeg FATTER ikke at så mange finner seg i sånn oppførsel!

Skrevet

En teori fra en mann:

Har man VIRKELIG sovnet på nachspiel, hadde han hatt forståelse for din reaksjon og lagt seg langflat.

Når han nå ble sur og sint på deg, er jeg stygt redd for at det kan ligge noe annet bak......dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...