You can do it! Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Han skulle ut med jobben i går og jeg har ikke hørt noe siden kl 20 i går. Blir jo dritbekymret for at det kan ha skjedd han noe:( De skulle ut i sentrum og vi bor ti minutters gåtur fra sentrum, så det burde jo ikke være noe problem å komme seg hjem. Sitter å tenker på at han kan ha blitt slått ned eller sovnet ute og det er jo dritkaldt. Æsj, håper han gir lyd fra seg snart! Sønnen vår er syk også, så jeg har nesten ikke sovet i natt, men får jo ikke ro på meg før jeg vet hvor samboer er.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Har du ringt ham da ? Jeg hadde blitt veldig bekymret og fly forbanna hvis han bare har sovnet på et nachspiell uten å iallefall sende meg en mld at det kunne skje. Greit at man er ute og har det gøy, men man gir beskjed om det blir sent. Han ligger nok og sover på en sofa :=)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Oj, da hadde jeg blitt kjempe nervøs. Du kan ikke prøve og ringe noen av de han jobber med da? Huff, får håpe han kommer snart..
kristanna Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 uff,så ekkelt. prøv å ring noen av de han var med! skjønner godt at du er redd:/
You can do it! Skrevet 22. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2008 Jeg har sendt melding og prøvd å ringe tre ganger, ikke noe svar:( Jeg sitter å veksler mellom dritredd og fly forbanna. Jeg også trøster meg med at han sikkert sover på noens sofa, men det må da for faen være mulig å si fra!! Han får selvfølgelig lov til å være ute så lenge han vil, men han pleier alltid å være hjemme innen kl 3 på natta.
You can do it! Skrevet 22. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2008 Jeg kjenner ingen av de han jobber sammen med, vet bare fornavn, så litt vanskelig å få ringt noen av dem:(
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 22. november 2008 #7 Skrevet 22. november 2008 Hvis han har profil på facebook så kan du kanskje finne noen av de der (på vennelisten hans)? Skjønner at dette ikke er noe gøy, men får håpe han ramler inn døra veldig snart... Lykke til
*surrehue* Skrevet 22. november 2008 #8 Skrevet 22. november 2008 Han har garantert havnet på superfylla og sover tungt et sted...Han kommer til å få skikkelig fylleangst, bare vent. Dette har skjedd meg noen ganger, og jeg er like redd og fly forbannet hver gang.(Mannen min er forøvrig alltid snill og grei, men etter 8 rom og cola kan han bli en smule glemsk og likegyldig) Forklarinegn på at de ikke klarer å få karret seg til å sende en melding er at de er drita og glemmer det helt og dessuten er de gutter og helt annerledes skrudd sammen enn oss. Men jeg skjønner deg så godt så godt. I 12 tida tenker jeg du hører noe. Det er jo aller størst sannsynlighet for at det IKKE har skjedd noe fælt.
Tineh Skrevet 22. november 2008 #9 Skrevet 22. november 2008 Vet det er liten trøst nå, men han ligger mest sannsynlig og snorker i en stol hos en av de han var ute med. De har det med å være noe korttenkte og småegoistiske noen ganger disse mannfolka. Håper han gir deg en lyd fort.
You can do it! Skrevet 22. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. november 2008 Takk for oppmuntrende svar! Det er nok som dere sier, men jeg er i tillegg sliten og bekymret for sønnen min som har blitt skikkelig dårlig i løpet av natten, så det blir litt dobbelt opp her:( Ja,ja får bare prøve å ikke tenke så mye på det.
Renate :-) Skrevet 22. november 2008 #11 Skrevet 22. november 2008 God bedring med sønnen, ring legevakten å få noen råd om han ikke er i form, kan ofte hjelpe det :-) Mannen får du bare glemme til han gir lyd fra seg :-)
Ksenia & Anjem Skrevet 22. november 2008 #12 Skrevet 22. november 2008 Enig med de andre her...Han sover sikkert ut rusen på en sofa hos en kamerat..Samme skjedde samboer..han var helt borte da han hadde fått noe i drinken sin..han våknet kl 12 dagen etter og fikk helt panikk og ringte meg...Jeg var ganske muggen men da han fikk forklart seg gikk det bedre..
☆:*´¨`*snuppa*´¨`*:☆ Skrevet 22. november 2008 #13 Skrevet 22. november 2008 Samboeren min gjorde akkurat det samme sist helg. Kom hjem klokka åtte. Ringte ikke eller noe som helst. Har gjort det mange ganger før også den snotten! Blir skikkelig sint. Skjønner ikke hvordan de kan være så likegyldige?? Hvordan går det med deg? Er han kommet hjem ennå?
Mayken Skrevet 22. november 2008 #14 Skrevet 22. november 2008 Sånt kunne samboeren min finne på å gjøre for noen år siden også. Komme hjem i 8 tiden på morgenen og unskylde seg med at han ikke ville ringe å vekke meg osv. Største tullet jeg noen gang har hørt. Men de siste årene har det ikke vært noen nachspiel på han og han er alltid hjemme igjen før det stenger på byen. Han var på julebord i går og kom hjem kl 3 i natt. Har orker ikke feste lengre enn det, for han får så fort fyllenærver stakkars:) Du skal nok se at du hører fra din kjære snart. Du får holde oss oppdatert på hvordan det går, føler med deg, ikke noe gøy dette.
Chris&Alex♂♂ Skrevet 22. november 2008 #15 Skrevet 22. november 2008 gubben her var også på julebord i går. kanskje de var på samme bord? hehe. uansett han var visst hjemme halv 5 i natt sov jeg så merket det ikke. men sist han var ute så kom han ikke hjem før rundt kl 8 på morningen. og da sa han ikke i fra. jeg ble vel egentlig mere sint enn redd. for jeg regna med at han var på nashspill. uansett han pleier jo å være hjemme innen kl 4. utesteder stenger jo somregel halv 3 - 3, og da pleier han å komme hjem. sist gang var det ikke så lenge siden fødsel så var mye oppe om natten. og han kom jo aldr. hver gang jeg var oppe, var det tomt ved siden av meg. han fikk høre det ja. helt greit han er ute. han må jo få ha det gøy osv. er jo ikke morra hans så kan jo ikke akkurat gi innetider. hehe. uansett går han et sted etter utestedene er steng så må han sende meld. tilfelle jeg våkner så ser jeg jo det. så jeg sa klart i fra i går at han gjør ikke som sist. han må sende meld om han blir lenger ute enn "vanlig" jeg gjør alltid det, men som sakt lenger oppe gutter tenker ikke det samme som oss vøtt. han kommer nok snart skal du se=) om han ikke er kommet alt da.
Gjest Skrevet 22. november 2008 #16 Skrevet 22. november 2008 tja han puler vel sekretæren sin da vel...
Monajenten Skrevet 22. november 2008 #17 Skrevet 22. november 2008 Herregud for et jævlig unødvendig svar, opplysningen! Skjerp deg! HI - Det er helt sikkert en naturlig forklaring på det, men jeg skjønner godt at du er sint, redd og lei deg. Håper han kommer snart. Klem.
Gjest Skrevet 22. november 2008 #18 Skrevet 22. november 2008 alle andre her gir jo nesten mannen en klapp på ryggen..."må jo få lov å more seg" blablabla. hadde aldri funnet meg i sånn oppførsel. tipper han roter rundt med en annen kjerring, fordi han vet han alltid kan komme hjem til kona med en, eller annen lame ass unnskyldning som blir slukt glupskt!
Monajenten Skrevet 22. november 2008 #20 Skrevet 22. november 2008 Jeg hadde heller aldri godtatt noe sånt, men jeg syns det er unødvendig å svare på den måten likevel. Det er noe som heter at man er uskyldig inntil man er dømt, og jeg ser ikke poenget med å beskylde noen for alt mulig til og med før man har snakket med vedkommende selv. HI er sikkert bekymret nok fra før, og trenger ikke sånne kommentarer nå. Det er vel bedre å bekymre seg for om det evt. skulle vise seg å være sånn. Men det er nå mange som ikke kommer hjem før tidlig på morgenen uten at de har gjort noe annet enn å være på nachspiel. Det er faktisk ikke alle som er utro hele tiden.
jentelykke + guttelykke Skrevet 22. november 2008 #21 Skrevet 22. november 2008 En gang dette skjedde med mannen min, er noen år siden nå, så hadde han blitt tatt inn av politiet. De trodde han hadde dopet seg, men var bare veldig full! Han fikk ikke lov å bruke telefonen... Stakkars, han hadde ikke gjort noe galt! Man kan bli sendt i fyllearresten osv..., men han burde kanskje vært ute nå. Trenger ikke å ha gjort alt for mye galt for å bli tatt inn der...Ikke noe galt i det hele tatt. Kankje du ikke syns svaret mitt er trøstende, men det er ment slik
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 22. november 2008 #22 Skrevet 22. november 2008 Hei, Uff... skjønner godt at du er nervøs/redd/sint ..osv! Håper at det er en god grunn til at han har vært vekk hele natten...og i tillegg ikke kunnet si fra..! Kanskje han har kommet hjem nå??! STOR klem fra DollyD
Libido- Skrevet 22. november 2008 #23 Skrevet 22. november 2008 Du er jo ikke bare brent, men i full fyr dame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå