Gå til innhold

Hvor mye har dere andre gått opp i vekt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at det er lite. Men ser at det er maange andre her med samme økning:) Lettet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG HAR GÅTT OPP 16 kg!!!! Riktig nok veide jeg bare 50 kg før jeg ble gravid da.. Jo, også er jeg 23 uker på vei.. ;)

Skrevet

Snart 17 uker og +5 kg (4 av de kom før uke 13 pga at kvalmen måtte holdes i sjakk). Hadde håper jeg ikke gikk opp så mye siden jeg hadde litt å gå på fra før, men tror dette egentlig er ganske normalt, da... :)

Skrevet

Jeg er 16+2 og har gått ned 4,5 kg. Gikk først ned 5 kg, men har gått opp igjen 0,5 kg nå. Har en del kg å gå på fra før.

Har hatt veldig dårlig matlyst + sluttet med medisiner som gjorde at jeg la på meg da jeg ble gravid.

Det som er rart, er at jeg ikke føler det synes at jeg har gått ned. Har ihvertfall blitt større over magen, hoftene og lårene. Også før livmora begynte å bli stor.

Skrevet

heihei!!! jeg er 19 uker og har gått opp 4 kg.... veier nå 65 og er 1.70 høy... merker selv godt at jeg har lagt på meg...mest over hofter og mage...:(

Skrevet

19+5 og gått opp 10 kilo! Synes det er mye. Men samtidig vil jeg ikke klage når jeg ser enkelte av dere har gått ned så mye som 13 kilo...

Jeg gikk opp det meste de første 12 ukene. har ikke lagt på meg noe særlig etter det. Første 12 ukene var det KUN mat som hjalp på kvalmen...

Skrevet

18+4, har gått opp 6 kg. Aldri veid så mye før, synes det er litt stas. Lurer på hvor mye jeg kommer opp i.

Skrevet

uke 22 og jeg har gått opp 13 kg! hehe,slå den a=))) hehe kommer til å se ut som en hval til slutt!

Skrevet

hehe... fint vi kan le litt jenter! synes ikke vi skal være så sykelig opptatt av dette med vekt. Selvfølgelig ikke bra å gå opp sinnsykt mye, men det er jo ikke noe bedre andre veien heller. Vi får trille masse turer med vogna om ikke så fryktelig mange mnd=)

Skrevet

Det kan virke litt som om det er de som har vært mye kvalme og syke og som ikke har gått opp så mye som svarer her...Synes 1 kg eller minus mange kilo når man er over halveis i svangerskapet høres altfor lite ut. Man skal jo bære frem et barn! Vet det ikke er bra å gå opp masse heller, man skal definitvit ikke spise for to, men svangerskap er ikke tiden for å slanke seg. Se heller på gj.snittet over hva som er vanlig vektøkning - og forsøk å spise godt,sunt og fornuftig. Et svangerskap med alt det fører med seg av vann i kroppen, morkake, bebisen etc."veier" vel rundt 12 kg, sies det, så det er vel noe sånt man skal opp...Selv om dette sef er veldig individuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...