Gå til innhold

Hvor mye har dere andre gått opp i vekt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 25+2 og har gått opp 5 kilo. Kan ha noe med alle kokosbollene jeg har spist:-) De 5 kiloene har kommet på 6 uker. Men jeg bekymrer meg ikke stort. Gikk opp totalt 12 kg med jenta mi, og borte blei de fort igjen. I dette svangerskapet skal jeg kose meg og ikke bekymre meg for sånne ting som vekt:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

23 uker og har lagt på meg ca 8 kg.

Har lagt på meg 3 kg nå på 2 uker ;)

Skrevet

Jeg er i uke 18 og er -9 kg. Det spiller jo ingen rolle hvor vidt man går opp i vekt..grunnen til at de veier deg er jo fordi hvis du plutselig går opp ekstremt mye på en uke kan det være fare på ferde.

Ville heller stolt på legen og forholdt med til at magen vokser, ikke at vekten går opp..de kiloene kommer tidsnok for de aller fleste:)

Skrevet

haha. jeg er uke 27 og har gått opp 11 kg men koser meg jeg, spiser sundt og går en time hver dag til tross for problemer med rygg,rumpe,bein :) men men. er jo ikke gravid så mange ganger i livet, så får heller ta seg sammen når ungen er ute å jobbe kg av igjen :) jeg koser meg i allefall jeg med alle kiloene :):)

Skrevet

Ikke mye, nei! Men det er ikke med vilje. Sliter med kvalme og oppkast:0( Er 23+2 idag, og har gått ned 2 kg siste tiden, vet ikke hvor mange kilo totalt. Jammen godt man har litt å tære på fra før!! Symfysemålet var 23 cm i uke 20.

Skrevet

Er 15 uker på mandag og jeg har allerede gått opp ca 5 kg :/

Skrevet

Ja ser det varierer stort fra person til person!!!! Så er vel bare å slå seg til med ro med at det ikke er no voldsomt unormalt i alle fall,det får gå som det går ;o) Ikke så mye å gjøre med så lenge en spiser sundt og godt!! Enjoy the pregnantcy girls!!

Skrevet

19 uker på vei og opp 5 kg- med førstemann gikk jeg bare opp 8 kg men da var startvekta mi mye høyere. tipper jeg ender på 10 kg denne gangen men føler at jeg trenger hvert gram!(gikk ned 15 kg når jeg amma de første to månedene med nr 1)Er 160 høy og veier nå 60 kg.

Skrevet

24 uker og gått opp 6,5 kilo.... Med førstemann hadde jeg gått opp 12 kilo på samme tid... så jeg er fornøyd med at det ikke er mer enn det det er :)

Skrevet

Godt å se at jeg ikke er den eneste som har gått opp en del.

Er i uke 25 og gått opp 12-13kg. Var litt raftig fra før så syns jo ikke dette var så kjekt men vil heller kose meg under graviditeten åsså heller kose meg med å trene det av igjen etterpå:P Og BF syns jeg er kjempevakker og deilig og hva mer kan man ønske seg da?? :D

Skrevet

haha jeg "leder" :P 14kg i uke 26!!! har siste 6 ukene gått opp NØYAKTIG 1,2kg pr uke! veid meg hver uke på samme vekt hos jordmor :P

Skrevet

Ja, jeg ligger litt foran tabellen ser jeg: har gått opp ca 10 kg i uke 22... veier meg kun hos jordmor da jeg ikke har vekt hjemme. Fikk litt sjokk da jeg var til kontroll ja. Men kiloene skal få "renne" av meg igjen ja!!!!!

Skrevet

glad for å se at svarene her viser mangfoldet der ute. Synes ofte at det " flinke" som svarer på sånt: i dette tilfellet alle de som har gått opp minimalt eller mistet mange kilo pga svangerskapskvalme.....

jeg har gått opp 1kg eller noe, og er i uke 22, sist gang gikk jeg opp en 1/2 kg /per uke hele svangerskapet igjennom og endte på +22 kg, må si jeg ikke har lyst til å gjenta den affæren, for det var bare 7 av dem som var vann...

Skrevet

Er 23+6 og har gått opp 5,2 kg. Synes ikke det er så mye, men nå ser jeg jo at veldig mange har gått opp mye mindre. Men jeg har heldigvis ikke slitt med kvalme og oppkast - heller god matlyst :) Nyter magen og kiloene jeg...sist gang forsvant 11 kg på 10 dager og de 5 siste forsvant litt etter litt.

Skrevet

Er 19+4 og har gått opp 3 kilo..

Skrevet

Hei jentebaby i februar! godt det er fler av oss da :):)

Skrevet

jeg er 14 uker og er -3kg.har hatt en del kvalme håper den snart gir seg oxo tenker på den lille:(har vært innlagt for kvalmen oxo men håper på bedringer sku ønske jeg heller hadde 3 pluss kilo og frisk...

Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!
Skrevet

Hei jenter:)

Jeg er nå 24+5 på vei med 2 gutter og har gått opp 11,4 kilo:)

Skrevet

Hei, hei!

Jeg har hatt litt jo-jo vekt. Er 20+4 i dag. Gikk ned 2 kg i starten pga. kvalme. Nå er jeg 3 kg. over vekten jeg hadde før jeg ble gravid. De siste ukene har vekten gått litt opp og ned. Veier meg fastende en gang i uken. Har aldri veid mer over før-vekt enn det jeg gjør nå.

Skrevet

Er i uke 22. venter barn nr. 3 og har gått opp 11 kg. Har gått opp ca 20 kg begge gangene. Ikke får jeg store barn heller. Utrolig å lese hvor lite andre har gått opp. spiser jeg riktig? Noen råd?

Skrevet

Er 21+3, gått opp 3 kg. Gikk opp 12 kg sist og antar det blir omtrent det samme denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...