Gå til innhold

Dere som har stasjonsvogn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Audi A4 - helt ok plass - har god plass til vogn (men så har jo type vogn noe å si der også;o)) og ok plass til barneseter, men kunne nok vært bedre...særlig der Milla sitter bakovervendt, men det går.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har passat stasjonsvogn.. god plass i bagasjen.. men når bilsete 2 kom inn så er det ikke så veldig god danseplass for pasasjeren foran for å si det sånn. hehe

Skrevet

Vi har ford Mondeo, og plassen i baggasjerommet er suveren!! Jeg og en venninne får fint plass til våre to Emmaljunga duo-vogner ved sidenav hverandre når vi skal noe =) Veldig plass inni bilen også!

 

Både jeg og mannen er superfornøyd, selv om han i utgangspunktet var særdeles skeptisk til ford.

Skrevet

 

Opel Vectra, og veldig fornøyd med den. God bagasjeplass, og romslige bakseter. Veldig bra siden både jeg og Sambo er langbeinte og må ha setene litt bak. Jeg var først skeptisk, men etter å ha undersøkt nøye fant vi ut at dette var et veldig godt kjøp!

Skrevet

VI har Audi A4 (2000). Skal bytte den ut snart alt for liten plass nå som vi er 4. Vi skal nok kjøpe en Passat(2004), har en på hjemlån og den virker kjempebra.

Skrevet

vi har en opel vectra, 2004 mod, og er kjempefornøyd! Simovogna vår går inni på langs baki, noe som gjør at vi har god plass ved siden av. Hverken jeg eller samboer sitter noe trangt, selv om vi har barnesete bak begge forsetene.

Skrevet

Peugeot 307 er kjempefine, og de er det god plass i. Plass til tre barneseter bak, i tillegg er det mulighet for to ekstraseter helt bak. God plass til vogn og det hele. Ser flere og flere barnefamilier velger de:)

Skrevet

Vi har Volvo V40 (2004) og har ok med plass til barneseter.

 

Bagasjen er egentlig ganske nett, men vi har maxi cosi mura vogn som blir svært liten sammenlagt så for oss er den perfekt!:)

Skrevet

VW Passat og synes den har bra plass. Vi er fornøyde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...