xxxJulianexxx Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Hvilken bil har dere, og er det god plass til barneseter og vogn?
Mamman til AM&JS Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Har mercedes E klasse stasjonsvogn og har gooood plass til det meste:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Ford Mondeo og er veldig fornøyd med plassen:-)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Har hatt både Ford Focus stv, Audi A4stv & A6 stv og BMW 525 stv, og i disse bilene er det ikke allverdens plass. Og setene heller i overkant mye ift bakovervendt sikring for barna.
Minnie Mom Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Ford Focus. Ikke av de største. Grei plass i bagasjerommet. Men trangt for den som sitter foran det bakovervendte bilsetet til tulla 10 mnd. Men det er de jo i mange biler. Jeg får plass altså, men må sitte litt rettere i ryggen jeg vil.. Sambo er 186 cm og får vel knapt presset seg inn. Ellers veldig fornøyd med bilen. Men hadde vi hatt råd hadde vi nok kjøpt Mondeo...
ROFL Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 vi har en V70, og der har jeg klart å få inni 2 voksne, 2 barn i seter, 2 emmaljunga edge duo og bagasje.. God plass mao!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 Skoda Fabia og er fornøyd med plassen. Større inni enn man skulle tro. Ingen problem med barnesetet bak mannen selv om han er rett under 2 meter lang.
MintCondition Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Opel Vecta. Kjempestort bagasjerom, men ikke enormt god plass i baksetet. Hadde dog bilsetet til jenta vår bakovervendt til hun nærmet seg 2 1/2, før hun satt med beina oppetter seteryggen
Blåmandag¤ Skrevet 20. november 2008 #9 Skrevet 20. november 2008 Det er vel strengt tatt ikke en stasjonsvogn, men en flerbruksbil heter det vel. Opel Zafira, og det er plass til tre barneseter i baksetet og vogner i bagasjen. Plass til mor og far foran også. Det er to ekstra seter baki, men de bruker vi sjelden. De er ikke så gode å sitte på..
FerdigFødaForAlltid Skrevet 20. november 2008 #10 Skrevet 20. november 2008 Vi har en Ford S-max, og den er det stor plass i. Vi har tre små barn, så vi måtte kjøpe en bil som har tre individuelle seter i baksetet for å få plass til 3 bilseter. Bilen vår er 7-seter, og de to ekstra setene ligger nedfelt i bagasjerommet når de ikke er i bruk. I bagasjerommet får vi faktisk plass til to store Simo kombivogner ved siden av hverandre; så det er GOD plass!
Djoolia 07+08+12 Skrevet 20. november 2008 #11 Skrevet 20. november 2008 Vw Passat,har god plass i baksetet. Hadde ikke vært plass til tre barneseter,men det er plass til to barneseter og en voksen. Har plass til en duovogn og en sportsvogn i baggasjerommet, uten å ta av hjulene.
xxxJulianexxx Skrevet 20. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 20. november 2008 Takk for mange gode tips:o) Flere som vil dele erfaringer? Vi trenger ny bruktbil og klarer ikke bestemme oss. Bør helst ikke være altfor dyrt heller.
Mom2Two Skrevet 20. november 2008 #13 Skrevet 20. november 2008 VW Passat stv. Kjempegod plass. Minsta på 3.5 år sitter fortsatt bakovervendt i baksetet. Har også hatt tre barneseter i baksetet og to voksne i forsetet og bagasje til alle + vogn mm. Ikke noe problem. Veldig god plass til vogn og bagasje til hele familien bak. Vi bruker også å dra på ski, barnesykler og alt mulig. Har ennå ikke hatt plassproblemer i hvert fall.
Oi ..! Skrevet 20. november 2008 #14 Skrevet 20. november 2008 Vi er suverent godt fornøyd med vår Toyota Avensis stasjonsvogn
Mom2Two Skrevet 20. november 2008 #15 Skrevet 20. november 2008 Har hatt tre barneseter bak ved flere anledninger, vi, Snikende Hodepine:-)
*Udon'tKnowMe* Skrevet 20. november 2008 #16 Skrevet 20. november 2008 Har en BMW 3 serie, og er KJEMPEFORNØYD med bilen, og sånn passelig fornøyd med plassen.. har et sete nr 2 bak, og han har plass, men det blir litt trangt til de som sitter foran.. Bagasje rommet er også grei=) Sportsvogna går fint inn, og min brio trille går faktisk på langs inn =)
*Udon'tKnowMe* Skrevet 20. november 2008 #17 Skrevet 20. november 2008 Har forøvrig hatt en 5 serie også, den var det veldig god plass.. Mondeo har god plass =) Hadde en a4 før jeg fikk barn, og den var omentrent som 3 serien, passelig trang...
*TINCO* Skrevet 20. november 2008 #18 Skrevet 20. november 2008 hei vi har en renault laguna stv, den har kjempe god plass til vogn, vi har trillen og bhg vognen (troll) uten probl. grei plass til sete, eneste er at forsetet forran ikke går sååå langt bak nå som setet er bakovervendt... helt grei pris brukt
2 søte små:-) Skrevet 20. november 2008 #20 Skrevet 20. november 2008 Vi hadde en Skoda Octavia Scout, kjempefornøyd med den! Nå har vi den nye Audi A4 stasjonsvogn, flott den også, men mye mindre plass..
Gjest Skrevet 20. november 2008 #21 Skrevet 20. november 2008 Ford S-max. Strengt tatt ingen stasjonsvogn, men et aldeles utmerket alternativ til stasjonsvogn. Super plass, 3 individuelle seter i baksetet, god plass til to store seter og et mindre sete, evt. en voksen, stoooor plass i bagasjen (vi har 5-seter) bikkja har rene danseplassen.... Passasjersetet foran står i bakerste posisjon og det er massevis av plass til langbeinte voksne bak der. Dessuten: Det er veldig behagelig å sitte høyt! Jeg skal aldri mer kjøpe bil som jeg setter meg ned i, her skal vi ha bil(er) som vi setter oss inn/opp i. Lykke til i biljungelen :-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. november 2008 #22 Skrevet 20. november 2008 Vi har bmw 525 stasjonsvogn, men av eldre type (94mod) og den er det kjempegod plass i. Får til og med vogna inn "på langs" (i motsetning til på tvers som jeg vanlgivis setter de og vel de fleste har) og da ekstra god plass til "hyttebagasje" når vi skal på tur. Men (spes om man har sportsinteriør som vi har) stemmer det jo som ei sier at de er litt skrå i setene ifht bakovervendte barnestoler, så vidt jeg husker (hadde babystolen i fremsetet da vi ikke har airbag der, og der kunne vi vippe stolen så det gikk helt fint). Neste gang skal vi i følge gubben ha en 06mod 320 av samme merket, hehe. Men det blir ikke før barnevognperioden er over en eller annen gang til våren 2010.
xxxJulianexxx Skrevet 20. november 2008 Forfatter #23 Skrevet 20. november 2008 Jeg leter og leter på finn.no:o) Flere?
mamarama og lille banan Skrevet 20. november 2008 #24 Skrevet 20. november 2008 Vi har VW Passat TDI 96-modell. den er litt gammel, men utrolig god plass og den er veldig drivstoffgjerrig (0,4-0,5 l. på mila.) den er litt lang, men den har utmerket svingradius og er god å kjøre vi kjøpte den i fjor sommer (privat) for 37 000 kr, men har lagt i en del penger i oppgradering i ettertid. anbefales hvis du ikke har sprengt lommebok
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 20. november 2008 #25 Skrevet 20. november 2008 Jeg har akkurat kjøpt meg en Skoda Fabia:) Kjempefornøyd med plassen, er myyyye større inni enn den ser ut;) Får fint plass til to barneseter + Emmaljunga duovogna baki Mannen har en Mercedes stv. Skal vi handle ekstra mye eller har med søskenvogna bruker vi den;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå