SuperKlar86Gravid Skrevet 20. november 2008 #26 Skrevet 20. november 2008 Vell, jeg har ikke noe fasit ( hvem har vell egentlig det !!??:-)) men tror det er mest vanlig når det har festet seg. Men folk merker jo så mange forskjellige ting! Jeg også syns det "stikker" litt, eller er litt "varmt" /"brennende" i nedre del av magen, men det er mulig at jeg bare vil kjenne det... I dag morges var jeg pittelitt kvalm, men det kan jo skyldes så mangt. Tenker symptomer/tegn er lette å kjenne i løpet av uken som kommer. Er det ikke slik at det fester seg ca en uke etter EL? i såfall er det en eller annen gang i denne helgen.... Uansett er det jo fult mulig for alt jeg vet at det murrer selv om ikke egget har festet seg ennå. Har lest at man kan kjenne det litt når egget går fra eggleder og opp i livmor. klem
nancy79 Skrevet 20. november 2008 #27 Skrevet 20. november 2008 Jeg er med! Ny her inne. Har ei jente på snart to år og vi har såvidt begynt å prøve igjen. Går å kjenner på alle symptomer og tenker at jeg er nok gravid.... Trøtt, småkvalm, lukte sans.... Satser på den sitter....
Svensk tjej Skrevet 20. november 2008 #28 Skrevet 20. november 2008 Japp, tror det blir 30 nov för min del. Spännande!!
Emmj Skrevet 20. november 2008 #29 Skrevet 20. november 2008 Jeg har IKM på Fredag den 28. Både gruer og gleder meg!! Håper så inderlig!!
Prinsen & spiren Skrevet 21. november 2008 Forfatter #30 Skrevet 21. november 2008 jenter, hvordan går det?? Jeg hadde igår veldig tjukk utflod, og reagerte på at slik var uvanlig for meg. men vet virkelig ikke om det er noe? Jeg har også hatt noen stikk i begge sidene. Men har ikke vært stikkingER, men et stikk om gangen.. Men ja, innbiller meg nok mye. Leeeeter jo etter sympt her Uff, hadde jeg bare klart å tenke på andre ting enn dette her...
Shiny84 Skrevet 21. november 2008 #31 Skrevet 21. november 2008 jeg har bare hatt murringer ikke noe annet, eller jo litt stikkinger.. Men jeg tok en high sensitive test i dag og den ble faktisk svakt pos... så kanskje det er noe på gang!!?...
SuperKlar86Gravid Skrevet 21. november 2008 #32 Skrevet 21. november 2008 Hva er high sensitive test ??
Shiny84 Skrevet 21. november 2008 #33 Skrevet 21. november 2008 noen jeg kjøpte på nett, de skal slå ut ved 10 ml(ettellerannet) i stedet for feks 25 som cb/qr er
titti*mamma*i*februar11 Skrevet 21. november 2008 #34 Skrevet 21. november 2008 Hei, jeg har også ikm neste helg! positive EL tester 15 og 16 nov.. Blir ei spennende uke gitt.. det var det der med å konsentrere seg om andre ting da...
SuperKlar86Gravid Skrevet 21. november 2008 #35 Skrevet 21. november 2008 Er den en test du kan ta litt før tida det da eller???...
♥ ♂ i 07, ♀ i aug 09♥ Skrevet 21. november 2008 #37 Skrevet 21. november 2008 Jeg har også IKM neste uke/helg. Er syklusen like kort som forrige gang er IKM 26/11, men er den mer lik min vanlige syklus er IKM 29/11. Blir spennede. Hadde EL 15/11.
journalistmarit Skrevet 22. november 2008 #38 Skrevet 22. november 2008 Hei Har IKM søndag 29. november. Positiv EL-test 17. november. 27 dagers syklus. Har kjent litt ømme pupper og vært litt ekstra trøtt, men tør ikke håpe. Ble lurt av falske symptomer forrige gang... 2 pp nå. Veldig spennende! Lykke til alle sammen.
Prinsen & spiren Skrevet 22. november 2008 Forfatter #39 Skrevet 22. november 2008 Hei :-) Uff, ja.. gått på den mange ganger jeg også :S Men kjenner ikke noe speielt denne pp Forferdelig kjett, for veit vi traff godt på EL.. Men er sinnsykt trøtt for tida (men det kan komme av andre årsaker, skole/jobb/stress osv) MEN jeg har opplevd litt stikkinger da.. men tør ikke håpe noe.. Testing på torsdag!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå