Prinsen & spiren Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Hei jenter! Jeg hadde EL mellom 14 og 16 nov! Noen andre? Hadde vært moro å fulgt hverandre..
Shiny84 Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 ja, jeg har!! skal ha til søndag 30.... hadde el 15-16 virker så lenge til!!!
Prinsen & spiren Skrevet 19. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2008 Eniiiig!! Føler liksom at vi traff så bra denne gangen.. så driver nesten å kjenner etter symtomer:P hehe
pusejenta2 Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Jeg hadde EL endag for deg.Sa jeg har mens den 27 nov. Noen symptomer hos deg da?
Prinsen & spiren Skrevet 19. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2008 Nei, ikke kjent noe spesielt uvanlig egentlig.. Har du?
pusejenta2 Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Bare masse utflod.Og litt stikkinger.Nar skal du ta test?
Prinsen & spiren Skrevet 19. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. november 2008 Jeg hadde masse uflod når jeg våknet idag tidlig! (Trodde nesten det var ELslim..) Men har ikke hatt noe siden det.. Har du det hele tiden? Jeg tester nok torsdag eller fredag neste uke :-D Spørs hvor lenge jeg klarer å vente.. hehe. dU?
Tweak Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 Jepp, jeg har! Tenkte jeg skulle teste lørdag/søndag. Blir spennende dette! Tror ikke jeg kommer til å kjenne noe spesielt før i neste uke. Første gang (SA) hadde jeg masse kviser på bringa, skikkelig ømme pupper og smerter i livmoren. Andre gang (MA...) hadde jeg litt mer kviser enn vanlig, ømme pupper når jeg trykte på de men veldige smerter i livmoren. Skikkelige mensmurringer. Så nå blir det spennende i løpet av neste uke. Klarer jeg å konsentrere meg om jobben i det hele tatt? :-) Eller kommer jeg til å kun tenke symptomer og analysere alt som skjer i kroppen?
pusejenta2 Skrevet 19. november 2008 #10 Skrevet 19. november 2008 Men da har vi det jo likt.Vi er ganske over EL na da sa dette skulle da ikke vare EL slim lenger... Jeg har det hele tiden ja.Ma ofte torke meg. Jeg har lyst og teste tidligst mulig spesielt om symptomene fortsatt er der da.Blir nok tirsdag el Onsdag. Men ma forst komme meg til Norge er pa ferie i Marokko.
monkri mamma til 4 Skrevet 19. november 2008 #11 Skrevet 19. november 2008 Lørdag den 29 november tror j...
Prinsen & spiren Skrevet 19. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 19. november 2008 Så moro at det er så mange av oss :-) Håper virkelig spiren sitter der for oss alle Selvom etter 12 pp mister man av og til motet. Men denne gangen er jeg suuper positiv :-) hehe hvor lenge har dere prøvd ?=)
pusejenta2 Skrevet 19. november 2008 #13 Skrevet 19. november 2008 Jeg vil si tilsammen har jeg provd i 3 ar na.men byttet mann for 5 mnd siden.Sa da har jeg provd i 5pp...hehe
Shiny84 Skrevet 19. november 2008 #14 Skrevet 19. november 2008 he, he, he, he, måtte le litt av den der spireidagtakk. han første fiksa det ikke så du bytta ut like så greit, he, he, neida... lykke til alle sammen da, håper det klaffer for oss!
isabella:-) Skrevet 19. november 2008 #16 Skrevet 19. november 2008 EL-test slo ut positivt 14. november. Venter IKM helgen 28-30.nov jeg også. Tør ikke håpe på noe ennå. Men kommer tilbake med mer info :-) Har registrert meg som bruker i dag så er helt helt ny her.
peach Skrevet 19. november 2008 #17 Skrevet 19. november 2008 Jeg mener også at jeg har det!! Tror el var 14 november, var det ikke fullmåne også da? Har hørt at dette kan være til vår fordel Det er ihvertfall lov til å håpe!! Lykke til alle sammen
Globox Skrevet 19. november 2008 #18 Skrevet 19. november 2008 Jeg har! Har ikm 28. Tror el var 12-14. en gang, hadde sex 4 dager før/ rundt el så jeg hååååper det har klaffet altså. Blir enormt spennende, greier ikke tenke på annet, og enda er det jo hele 9 dager til ikm. Jeg pleier alltid, uten unntak, å få ømme pupper et par dager etter el og helt til ikm, men nå har jeg ikke fått det?? Murrer svakt nede i magen også. Noen av dere som har opplevd det med puppene, at det plutselig endrer seg? Lykke til alle sammen, håper vi alle kan rusle til 1. trim neste helg =)
Gladjenta og bittelille spire Skrevet 19. november 2008 #19 Skrevet 19. november 2008 Jeg er med her! IKM søndag 30. Jeg har ikke spesielle forhåpninger, begynner å gi opp litt nå jeg. Men vi har nå satt alle kluter til og hadde masse sex rundt el :-)
Lipsy Skrevet 19. november 2008 #20 Skrevet 19. november 2008 Jeg har også IKM den helgen, søndag 30. nov tror jeg. Er ikke helt sikker for jeg har ikke tatt EL test og i det siste har syklusen blitt litt lenger enn den pleier. Jeg er veeeeldig klar for at det skal klaffe. Etter SA i juni tok det laaang tid å få tilbake mensen. Kjenner egentlig ingen symptomer enda, men jeg gjør alt jeg kan for å kjenne etter... :-) Lykke til alle sammen, fullmånen må jo gjøre susen. :-)
Prinsen & spiren Skrevet 19. november 2008 Forfatter #21 Skrevet 19. november 2008 SÅ moro at det er så mange av oss!! Vi må holde følge
mis1 Skrevet 20. november 2008 #22 Skrevet 20. november 2008 Hei alle! Ny her idag jeg og.. Har og IKM neste helg.. Kjempe spent nå. Har alldri vært gravid før og heller ikke pøvd noe særlig.(har mått bearbeide min mann litt..). Hadde jo vært grise heldig om det blir tidlig august barn.. I det siste har jeg tenkt på det hele tiden.. Blir nesten litt små gal..
Tweak Skrevet 20. november 2008 #23 Skrevet 20. november 2008 Noen som har begynt å kjenne "noe"? Jeg synes det murrer i magen... Nå er det bare 3-4 uker siden ma'en, så kan det ha noen innvirkning? Regnes jeg egentlig som 2.gangs da? Og vil livmoren oppføre seg deretter?
SuperKlar86Gravid Skrevet 20. november 2008 #24 Skrevet 20. november 2008 Jeg har også IKM lørdag 29 nov :0) Fikk positiv EL test den 13 nov, og hadde sex da 14,15,og 16. I følge teorien hadde jeg EL den 15. Er utrolig spent! Jeg tror jeg kjenner ting men vet ikke helt. Sis jeg var gravid ( SA i Uke 10) kjente jeg det godt 4-5 dager før IKM med VELDIG såre bryster. Jeg syns jeg har litt såre pupper nå, men det er jo ennå flere dager til IKM. Jeg har tempet aktivt denne syklusen, og de 3 siste dagene har kurven gått oppover, og det kan jo være tegn på graviditet. Men det vet vi da alså ikke helt sikkert før lørdag 29 nov. Håper ALLE er gravide !!! Augustbarn vil jeg gjerne ha!! Jeg hadde faktisk termin 5 august 08 sist, så kanskje det er denne mnd jeg har lettest for å bli gravid! Si det ! Dette er 2.pp etter SA. Vi ventet helt fra januar til oktober med å prøve igjen. Så nå er jeg veldig klar! :0)
Shiny84 Skrevet 20. november 2008 #25 Skrevet 20. november 2008 jeg merker det stikker og murrer........ murrer hele dagen egentlig, til og fra såklart..., men synes det er litt tidlig for murring, er ikke det noe man merker først etter det har festet seg???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå