Gå til innhold

Hvor pen er du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk sier at jeg er pen,blir stoppet på gaten og får kommentarer om at jeg ser fresh ut,sexy etc. Men d er ikke sånn jeg føler meg:-(er veldig usikker på me selv og har dårlig selvtillit..og vet ikke hva e skal gjøre me d:(

Skrevet

I hverdagen ser jeg vel helt vanlig ut, bortsett fra at jeg er litt rund. Er vel litt flink med sminke, så når jeg ordner meg skikkelig til fest ol. så får jeg jeg høre det hver eneste gang hvor pen jeg er på en eller annen måte av fremmede/komplimenter.Da må jeg legge til at jeg sminker meg en del, har falske vipper, negler og mye sminke, push up BH og fremhevende klær. Er som sagt rund, men fremhever bysten og midjen. Liker å føle meg feminin og stæsjet innimellom.

Skrevet

Har slitt med SF og dårlig selvbilde, men er nå veldig fornøyd...Har IKKE draget når jeg er ute på byen, så er nok ingen skjønnhet,men mannen elsker meg og banra våre er skjønne...Ikke bare for at de er mine, de ER pene....SÅ noe godt må ha kommet fra meg, i og med at de ikke ligner særlig på sin far :o)

Noe skjedde etter fødselen til 2.mann..JEg hadde trent under hele svangerskapet, slitsomt noengang, og følte jeg var litt for "slapp" under øktene til at det ble noe effekt..Like fullt, jeg fortsatte, og fødselen gikk som en lek og rett etterpå var jeg i STORFORM, og jeg har holdt meg i form etter det..Vekt og fasong har ikke betydd så mye, men gleden over å være frisk og kjenne at man er i form har gitt meg mye..Plutselig ELSKER jeg hver treningsøkt og gleder meg til å svette :o) Det er ikke et ork lenger...og vekta har på første gang på mange år holdt seg stabil og selv om jeg veier mer enn før første graviditet er jeg fornøyd :o)

Men igjen, er nok ikke noe blikkfang,- men fornøyd..Gjennomsnittlig kanskje?? Hadde jeg vært stygg hadde kanskje noen lagt merke til meg iallefall :o)

Skrevet

Mannen sier ofte at han syntes jeg er pen, men ser ikke helt det samme selv (spesielt ikke dag, har infulensa og er usminket....). På noen bilder syntes jeg at jeg ikke ser verst ut, men liker ofte ikke det jeg ser i speilet... Hjelper nok litt på selvtillitten når babyen er ute og jeg får kommet ned til den vekten jeg hadde før jeg ble gravid.

Skrevet

Jeg har pene trekk, og langt tykt hår med krøller, veltrent kropp, og er vant til å få kompimenter når jeg er ute på byen. Og for meg er det viktig å se bra ut. Men det å se bra ut handler ikke om utseende, men stil, kropp, utstråling og at man er velstelt. Noe de fleste kan oppnå rett og slett..

Skrevet

Jeg er ikke det man kaller pen nei i den klassiske formen hvertfall. Kansje søt og fin når jeg steller meg skikkelig. Er passelig høy og slank da. Men trener ikke så er ikke så veldig stram at det gjør noe:P.

Har hatt forferdelig dårlig selvtillit opp gjennom årene men begynner og bli bedre nettopp fordi jeg blir "eldre" og får et litt mer avslappet forhold til det. Har både fått høre at jeg er pen og stygg jeg. Så kommer vel ann på øyet som ser. Sikkert fordi jeg ikke er klassisk pen. Men har nok tatt mest til meg de stygge kommentarene. Synd men.. Er de som gror seg fast..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...