Bunnies by night Skrevet 19. november 2008 #27 Skrevet 19. november 2008 Men hvorfor har man et behov for å lage slike tråder hver eneste tirsdag? Jeg ser på unge mødre og tenker mitt... men jeg har da ikke noe behov for å springe på DIB å lage en tråd om det eller ta det opp til samtale med folk. Klarer hun virkelig å provosere dere så mye?
Gjest Skrevet 19. november 2008 #28 Skrevet 19. november 2008 jeg LAR henne provosere i egen stue. å ferdig med det det funker himla greit her.. akkurat som andre programmer
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #29 Skrevet 20. november 2008 er dere så forbanna perfekte da bestandig?? sorry,men er så lei av folk som MÅ ha noe å klage på hele tiden når det gjelder andre...problemet var vel mer at jenta var en "blond bimbo" som dere sier...alle gjør sine feil,ALLE !
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #30 Skrevet 20. november 2008 Jeg har foreløpig sett bare første episode av Unge mødre3, og fikk en god latter da jeg hørte på hun rikmannsdattra. Hun fortalte at hun hadde palestina blondt hår tidligere! (er litt forskjell på palestina og platina, eller?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå