Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Er det mulig å være så hjerne død som den lyse bimboen på 19? Hjelpes. Stakkars unge.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 jeg er også ung mor, men det kunne aldri ha falt meg inn å oppføre meg på den måten. føler meg veldig voksen når jeg ser noen oppføre seg sånn,
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Ikke sant! Så det nettopp selv for første gang og jeg trodde først det var en parodi! Stakkars, stakkars unge!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Jeg blir flau på hennes vegne.....Håper hun får den hjelpen hun trenger:)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Ingenting galt fra min sider om unge mødre, men det går da grenser. HI
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 hørte jeg feil,eller sa hun dr.greve-flaska???
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #7 Skrevet 18. november 2008 har det noe å si åssen personlighet hun har? er jo ikke akkurat som om dere skal på kaffebesøk til henne hehe.. å jeg tør nesten ikke si at jeg reagerte veldig da hun lot ungen ligge alene rett ved kanten på det høye bordet inne på helsestasjonen. pga hun så at en bleie lå på siden av søppelkassa.. tyder jo på mangel på konsentrasjon og impulskontroll.. men da det klippet kom med hun mora som skulle leke med ungen å slang hodet hans i veggen så utrolig hardt. da ble jeg nervøs for sånne ting som jeg sikkert komme til å gjøre selv når min tid kommer.. for ingen er jo perfekte..
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #8 Skrevet 18. november 2008 Det er fort gjort, og typisk at det skjedde akkurat når hun ble filmet, stakkar... føltes sikkert ikke så kult. Ingen som gjør sånt med vilje, og tror ikke det var så hardt, ungen tålte det nok;)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #9 Skrevet 18. november 2008 synes mest synd på han som kristine har barn med. må nok finne seg i mye kjefting!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #10 Skrevet 18. november 2008 tre mnd og sover fra 00 - 12???
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #11 Skrevet 18. november 2008 Helt greit å gjøre feil, alle kan gjøre det, MEN jeg reagerte mest på hvordan hun snakket om helsesøster som påpekte at ungen lå alene å stellebordet. DET var ikke bra. Hun burde heller tatt det til seg, og innsett at det var lite gjennomtenkt, selvfølgelig kunne ungen falt ned fra bordet og slått seg grundig.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #12 Skrevet 18. november 2008 blir dere aldri lei av å kommentere henne??
Ladycaliente Skrevet 18. november 2008 #13 Skrevet 18. november 2008 Stemmer det..skrev et innlegg på skravle om det..hahahahaha
Gjest Skrevet 18. november 2008 #14 Skrevet 18. november 2008 Dette er første gang jeg er med på baksnakking av andre her inne, men ja... herregud er det mulig??? Jeg kunne ikke annet enn å reagere skikkelig på det innslaget. Enig med anonym over her, alle kan gjøre en feil - men å kjefte på helsesøster for at hun ga henne et godt råd... det er over min forstand!!!! Skjønner ikke at noen vil fremstå som så usympatisk, egoistisk og blond på tv!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #15 Skrevet 18. november 2008 Synes i det minste hun virka flink med ungen sin jeg da.. Og så veldig forelska ut i lille jenta Litt blond og dum og ung, og veldig underholdende.. men synes dette begynner å bli skikkelig mobbing av henne. Hver tirsdag så kommer det ny tråd om hvor dum hun er.
Ladycaliente Skrevet 18. november 2008 #16 Skrevet 18. november 2008 Men hun legger opp til det selv da..det jeg reagerer mest på er den manglende respekten hun har for folk..Og hvor utrolig frekk hun er mot de som sier ting i beste mening. Men hun tar det som angrep. Da må hun for det første være utrolig usikker på seg selv. Hun tolket kommentaren fra helsesøstra som lød" ikke gå fra jenta di på stelleborden for hun kan dette" til "Du er en skikkelig uduglig ung mor som ikke klarer å ta vare på ungen din"
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #18 Skrevet 19. november 2008 Men ingen slår hun som hadde "sagt fra" til tidligere kjæreste at om hun ble gravid en gang til så ble det ikke aktuelt med abort da hun hadde tre aborter fra før og en SA....... Hun var vel en av de "eldste " som har vært med (21 år).... Og, ja hun ble jo gravid en gang til..Og hun var med på FEM, på det "panel-programmet" de har, og da hadde hun "planer for fremtida",- skulle begynne å studere media om et år..... Det er en trygg og sikker fremtid i DET....når man er alenemor og uten utdanning så er alt,- bortset fra muligens kunstner/skuespiller, en tryggere og mer jobbrettet utdanning en nettopp media...... og LITT bør man tenke på fremtidsmulighet når man er i en slik situajson..kan ikke bare gå etter det som virker "gøyest":...Greit å ikke legge drømmene på hylla, men litt på vent kanskje??? Skikkelig jobb med sikker inntekt først også kan man ta media på si og prøve seg videre på det feltet når barnet/-a blir eldre.....
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #19 Skrevet 19. november 2008 Og vannflaska var litt statussymbol da. Når man tenker på at hun hverken har utdanning og ikke jobbet en dag i sitt liv og kjøper vann fra "VOSS",- som hollywoodstjernene bruker...Er vel noen hundrelapper for den vannflaska ja..... Litt dårlig prioritering og bedømmelsesevne på mange punkt der altså..Men for all del, hun er ung og om hun "følger normalen" så kan det godt hende hun skjemmes av programmet om 10 år..... Vil ikke dømme henne før hun har fåt sjansen til å vis at hun KAN fungere som mor og medborger, voksen og ansvarsfull,- og DET kan hende tar noen år,- men det er jo normalt... Hun som maser om håret hele tiden og som ikke sier en setning uten å nevne kreft og hår irriterer meg også...Hun "rikmannsdattere" minner meg om en "up & coming" Frustrerte Fruer..men virker veldig snill og hun er fullt inneforstått med at hun er i en heldig situasjon økonomisk som gjør henne priviligert....Det er bra gjort av en 19 åring som kanksje har fått det meste "oppi henda" fra fødselen av...... Sånn, da har JEG fått lirt av meg MINE tanker...)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #20 Skrevet 19. november 2008 Jeg synes det at du skriver dette viser at du ikke har så mye under topplokket heller. Jeg tror mange av oss dummet oss kraftig ut foran kamera dersom de fulgte oss lenge nok, selv om vi er mange som tror vi er oppegående unge mødre; alt som trengs er en liten skjev kommentar. Når det er sagt synes jeg det er synd at noen unge mødre er overbevist om at folk, særlig mødre som er noe eldre og i dette tilfellet helsesøster, ser ned på dem utelukkende fordi de er unge mødre. Fortell meg, hvorfor var det så synd i barnet hennes?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #21 Skrevet 19. november 2008 Det er greit nok at vi sikkert alle og enhver hadde klart og blingse litt på en kommentar eller to, om vi hadde blitt filmet. Men hun der har ikke bare vært litt "uheldig". Hun er FREKK og UFORDRAGELIG! Beklager men jeg kjenner jeg blir nesten sint av og se og høre på henne! GRUSOM. Å det BØR hun faktisk ta til seg.. Det er ikke uten grunn at så mange av norges befolkning reagerer så sterkt på henne. Det er ikke for å mobbe henne eller fordi vi er fæle folk. Hun MÅ faktisk ta en god titt i speilet og spørre seg selv hva HUN kan forandre med seg selv. Jeg håper det for hennes og de rundt henne sin del ihvertfall..
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #22 Skrevet 19. november 2008 SLUTT å se på det programmet da! lurer på om dere bare ser det for å finne ting å kommentere. Voksne folk som sitter og baksnakker og mobber... fysj.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #23 Skrevet 19. november 2008 Hu blonde bimbo dama som er så stokk dum at hu ikke skulle hatt lov å få barn, MÅ tåle den kritikken hun får her inne. Hun har FRIVILLIG meldt seg på programmet, å ærlig talt. Med en slik personlighet kan hun ikke regne med annet enn kritikk. Dama er ufordragelig og frekk. Makan til drittkjerring skal du lete lenge etter. Men en ting jeg lurer på. Hvor får hun pengene fra? Hun er jo sammen med BF, og har ikke tjent penger eller gått på skole. Snylter hun på staten og får utbetalt OS, selv om hun er sammen med faren til barnet?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #24 Skrevet 19. november 2008 Det er HUN som har valgt å bli med på programmet, da får hun jammen meg tåle reaksjoner! Folk må få se de programmene de vil på tv, og deretter få mene det de vil. Og det har de til og med lov til å skrive om på nettet. Personvernet hennes er faktisk ikke like "stramt" som det folk som aldri har bedt om oppmerksomheten har krav på. Det er nok derfor disse trådene ikke blir slettet.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #25 Skrevet 19. november 2008 Nå skal det sies at den"blonde bimboen" som dere kaller henne, også sa i forrige program at hun var klar over at ikke alle likte henne, pga hennes væremåte. Hun mente selv at folk måtte kjenne henne for å like henne, og da har hun ihvertfall fortstått hvordan hun selv er, når hun kan si det. Tror heller ikke hun dermed forventer at alle dere skal like henne. Ja hun er en litt spesiell ung mor, som ser ting litt anderledes enn oss andre, men det er ikke noe synd i barnet hennes for det, for barnet har det uansett godt sammen med moren sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå