Trebarnsmamma30 Skrevet 18. november 2008 #26 Skrevet 18. november 2008 Hun blonde er helt på bærtur ja... Reagerte på at hun la ungen kl 12 på kvelden for å kunne sove til 12 neste dag.. eh.. Og måten hun snakker til venner/typen på da.. sjelden jeg blir sjokka lenger, men hun der var ikke hverdagskost..
Gjest Skrevet 19. november 2008 #27 Skrevet 19. november 2008 Jeg må bare ta henne i forsvar jeg da, syntes dette ble litt vel urettferdig. Alle er så opptatte av alt det negative hun gjør, men se hvor utrolig fint forhold hun har til datteren sin da... Jeg syntes de er helt nydelige sammen. Hun har et vanvittig avslappet forhold til morsrollen og stoler på seg selv og sine avgjørelser som mamma! Forståelse for ulikheter folkens!! Sånn ellers kan hun sikker prøve å være litt hyggligere mot omgivelsene sine.
Gjest Skrevet 19. november 2008 #28 Skrevet 19. november 2008 Trist for unger som vokser opp med sånne foreldre. Håper hun har blitt litt mer moden før barnet blir mer bevisst på hvordan moren opptrer da...
sus_86 Skrevet 19. november 2008 #29 Skrevet 19. november 2008 Hva har utseende hennes med saken å gjøre?? Slike kommentarer er unødvendige.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 19. november 2008 #30 Skrevet 19. november 2008 Men når avgjørelsen f.eks. er å gå fra barnet liggende alene på bordkanten, så burde hun kanskje tenkt seg om et par ganger til, og i alle fall ta til seg det helsesøsteren sa, i stedet for å være så trygg på sine egne avgjørelser..
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 19. november 2008 #31 Skrevet 19. november 2008 Helt tragisk hele den kjerringa! Er ikke alle som burde fått barn, burde ihvertfall ventet til hun fikk mer vett i skallen...ikke sikkert hun får det en gang.
Gjest Skrevet 19. november 2008 #32 Skrevet 19. november 2008 Jeg skrev ikke at det var riktig avgjørelse å gå fra barnet, for all del.. Jeg syntes uansett synd på henne jeg, hvis hun finner dette innlegget. Ville nyansere saken litt! Jeg har lite til overs for denne typen innlegg.
Slalotte Skrevet 19. november 2008 #33 Skrevet 19. november 2008 Jeg syns det er utrolig masse frekt her.. Men jeg legger meg ikke opp i det.. Jeg vet at jeg har gjort masse dumt som mamma, og det vet jeg alle dere her inne også har gjort.. Dette blir vist på tv så vi får se det, men vi gjør alle feil selv om ikke alle andre får sett det.. Enig at hun virker veldig blond på tven, men kanskje skyldes at hun er nærvøs.. Og det med at hun gikk fra datteren oppå stellebordet kan jeg kanskje skjønne.. Hun er vandt med at datteren ikke snur seg rundt på magen.. Men er enig i at det var veldig dumt (også skylde på at det var fordi hun var ung), men man venner jo seg til tanken at babyen ikke snur seg.. Men man burde være obs på det..
Gjest Kjeksmonsteret Skrevet 19. november 2008 #34 Skrevet 19. november 2008 Noen som vet hvor man kan få sett unge mødre når man ikke har kanalen fem?
Gjest Skrevet 19. november 2008 #35 Skrevet 19. november 2008 På fem.no web-tv kan du kjøpe alle episodene for 49 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå